Våre gjesters vurdering
Vurdering fra TripAdvisor
Her ser du våre egne gjesters vurderinger av hotellet.
8,7 av 10 Basert på 978 vurderinger
Total vurdering
 
8,7 / 10
Rengjøring
 
9,0 / 10
Oppfylte forventningene
 
8,9 / 10
Mat og drikke
 
8,3 / 10
Rom / leilighet
 
8,6 / 10
Service
 
8,8 / 10

Siste gjestevurderinger


9 av 10

+
God plass, rent.
-

Bekreftet gjest: 2022-10-09


8 av 10

+
Beliggenhet
-

Bekreftet gjest: 2022-10-09


10 av 10

+
-

Bekreftet gjest: 2022-10-09


10 av 10

+
Nytt og stilig hotell med overraskende god mat. Vi satte stor pris på treningsfasiliteter og variert e timer inkludert sykkel og kajakk.
-

Bekreftet gjest: 2022-10-09


8 av 10

+
Få folk på treningssenteret om morgenen. God mat God service
-
1. Forventet noe av det samme som playitas Fuerteventura.

Bekreftet gjest: 2022-10-09


7 av 10

+
-

Bekreftet gjest: 2022-10-09


8 av 10

+
Sportsaktivitetene
-

Bekreftet gjest: 2022-10-09


9 av 10

+
Alt var bra her, fra de smilende, service-orienterte vertinnene til området, mat, renhold ute og inne, svømmebasseng, poolbar - kort sagt alt var/er bra her!
-

Bekreftet gjest: 2022-10-09


9 av 10

+
-

Bekreftet gjest: 2022-10-09


8 av 10

+
Aktivitetstilbud og nærhet til sjøen
-

Bekreftet gjest: 2022-10-09


En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.


Totalvurdering

  • 4,5/5 Sted
  • 4,5/5 Sovekvalitet
  • 4,5/5 Rom
  • 4,5/5 Service
  • 4,5/5 Verdi
  • 4,5/5 Renslighet

92% anbefaler hotellet

526 vurderinger
Utmerket
 
329
Veldig bra
 
145
Bra
 
37
Mindre bra
 
11
Dårlig
 
4

Fem siste vurderinger

20.09.2022

av Tor L Arguineguin, Spania

Totalt mislykket ferie.

Vi hadde booket 2 uker på nybygde hotel Gran Patelli sentralt i byen Myrina. 2 dager før avreise meddelte Apollo at hotellet var overbooket og flyttet oss 2 km utenfor byen til hotel Porto Myrina, beliggende i en lang skråning ned mot et stort svømmebasseng og en slags snack-bar med noen få og ikke særlig gode retter på menyen. 2 uker med stort sett samme buffet til lunch og middag og ingen a la carte restaurant. Ingen fungerende bar. Stedet viste seg å være et slags enormt treningssenter med aktiviteter over alt og tilhørende rop og skrik fra instruktører, samt høy og støyende "musikk". For meg, en 74 år gammel bevegelseshemmet mann, var det en totalt mislykket ferie, unntatt de gangene jeg tok taxi inn til sjarmerende Myrina by. Klager til Apollo førte ingensteds og forslag fra meg om å flytte inn til et sentrums-hotell førte heller ikke fram. Formell klage til Apollo er sendt.

 
29.08.2022

av ChristinaChristinaC Oslo, Norge

Et flott hotell for både aktivitet og avslapping!

Et flott hotell med veldig god stemning, hotell ansatte, Apollo ansatte og de som ledet aktivitetene var positive, hjelpsomme og gav inntrykk av å trives på jobb. Lyse og freshe lokaler og rom. Mye å velge i av aktiviteter gjennom dagen, som yoga og pilates, harde styrketimer, tennis og paddel, spinning, kajakk og SUP for å nevne noe. God oversikt over hva som stod på programmet når. Anbefaler blant annet å bli med på organiserte sykkelturer, du får sett mye av den vakre øya, og turer tilpasset ulike nivåer. Hadde med oss dykkermasker og var positivt overrasket over snorkling rett ut fra brygga. Ca 15 minutter å gå til strand restauranter og matbutikk. Med halvpensjon koste vi oss med veldig varierte og gode frokoster og middager. Beliggenheten på en odde, med strand og bassengområde med vakker og avslappende utsikt mot havet var perfekt for koble av, sole og bade. Vårt første, men ikke siste besøk på Lemnos og Porto Myrina.

 
26.07.2022

av ANomadicSoul Scotland

June 2019 Stay when operated by Neilson

We had a fantastic stay here as 2 adults enjoying lots of water sports, mountain biking and fitness classes. Staff and food fantastic. No shortage of anything. Also had a great seaview room. Perfect Location, restautants around were a short taxi ride away but close enough.

 
22.02.2020

av NorthStar607118 Storbritannia

Excellent staff - lack of sailing kit

We are Neilson regulars, experienced sailors and go to sail. There was a severe shortage of sailing kit - eg. only 2 cats and only 8 lasers during first week, 4 more lasers in second week. The beach closed at 5:30 - apparently a head office imposed experiment. This was disappointing and we had no prior knowledge of this change. The usual tag line “...open until last guest off the water” was still on the web site, in room literature and on a prominent board at beach entrance. The shortage of kit led to frequent bottlenecks in demand exacerbated by the enforced early beach closure. The beach team did their very best but there was just not enough kit. In fact the whole resort wide team were excellent. I had a non Neilson related accident and the compassion, care and help I received were exceptional. The food was the best in any of the six beachclubs we've stayed at. Would we go back? Probably ... at the right price and not in peak season.

 
29.12.2019

av simoncK2314VU Salcombe, Storbritannia

Average

My family and I stayed at the resort between 10-24 August 2019, having stayed in Sardinia for a week the previous year. There was a distinct lack of leadership throughout (perhaps due to the manager being sacked prior to our arrival) and we received no response to our customer feedback form at the end of the first week (why write it?). In Sardinia, by contrast, the manager attended most meals and this provided vital contact with the guests and a useful barometer for issues and feedback. In Sardinia the pool area was prepared first thing in the morning. Sadly this was not the case in Lemnos and there weren’t enough umbrellas or loungers around the pool for all the guests, resulting in a scrum after breakfast. In addition the pool itself was never cleaned satisfactorily, with leaves, paper towels and sand in evidence every day in the salt water. Drinks were extremely expensive too (more expensive than London) and it is advised that you take a taxi to the local shops to buy significantly cheaper alternatives (the same beer was 5 times cheaper in the supermarket for instance). One of the main reasons for selecting the resort was the opportunity to conduct water sports. The local Greek contractor was simply not able to meet the demand and both my sons missed out as a result - a major failing of the resort and Neilson. To enable guests to “Relax as hard as you like”, Neilson need to be a little bit more responsive to their guests, especially for the cost of the holiday.