Kontakt oss


Ofte stilte spørsmål

1. Hvor mye bagasje kan jeg ta med?

2. Kan jeg bestille busstransport på en reise med Apollo?

3. Kan jeg forhåndsbestille sete på en reise med Apollo?

4. Kan jeg forhåndsbestille taxfree-varer på en reise med Apollo?

5. Hvordan betaler jeg reisen min?

6. Hva gjør jeg hvis jeg har glemt å bestille transport, mat på flyet eller bagasje?

7. Er det én felles billett for hele reisefølget? Må jeg printe den ut og ta den med på reisen?

8. Hva inkluderer halv- og helpensjon?

9. Kan jeg beholde rommet etter klokka 12.00 på avreisedagen?

10. Hvem kontakter jeg hvis jeg har en klage mens jeg er på ferie?

Spørsmål-ikon

Spørsmål & svar

Vanlige spørsmål og svar fra våre kunder.

Chat-ikon

Chat

Mandag - fredag kl. 09.00 - 14.00.

Lørdag og søndag: Stengt

 

Chat med oss

Telefon-ikon

Telefon

21 01 75 40

Mandag-fredag kl. 09.00-14.00

Lørdag og søndag: Stengt

 

Epost-ikon

Gruppe & konferanse

Er dere flere enn 10 personer som trenger hjelp til å planlegge en gruppe-, event- eller konferansereise?
Kontakt oss gjerne for er kostnadsfritt forslag.

 

Send en forespørsel
 

Telefon-ikon

Telefon

21 01 75 40

[email protected]

Mandag-fredag kl. 09.00-14.00

 

 


Temareiser med TEMA


Telefon: 21 00 08 20
E-post: [email protected]

Bagasje-ikon

Gjenglemt bagasje

Vi kan hjelpe deg med å etterlyse gjenglemt bagasje via våre reiseledere på reisemålene.

Les mer om gjenglemt bagasje
Reklamasjon-ikon

Reklamasjoner

 Er du misfornøyd med noe vil vi ha beskjed med en gang, slik at vi kan gjøre vårt beste for å løse problemet.

Les mer om reklamasjoner

Apollos kundesenter i Oslo

Vi holder for tiden vårt kundesenter i Oslo stengt for besøk. 
 

Adresse: Postboks 339 Sentrum, 0101 Oslo Telefon21 01 75 40.