Våre gjesters vurdering
Vurdering fra TripAdvisor
Her ser du våre egne gjesters vurderinger av hotellet.
8 av 10 Basert på 42 vurderinger
Total vurdering
 
8,0 / 10
Rengjøring
 
7,5 / 10
Nøyaktig beskrivelse online
 
8,0 / 10
Oppfylte forventningene
 
8,1 / 10
Fasiliteter
 
7,8 / 10
Mat og drikke
 
7,4 / 10
Rom / leilighet
 
7,8 / 10
Service
 
7,9 / 10

Siste gjestevurderinger


8 av 10

+
Veldig koselig og god beliggenhet.
-

Bekreftet gjest: 2022-04-17


10 av 10

+
Den herlige "OASEN" med bassenger, og nydelig beplantning innenfor et avstengt område.
-
På grunn av at resepsjonisten ikke hadde oversikt over rommene våre da vi ankom. Han BURDE vært forberedt på å ta imot ei gruppe på 16 personer som skulle ha 2 to-roms leiligheter og 2 tre-romsleiligheter. Jeg regner med at han hadde mottatt de samme papirene/ bestillingene fra Apollo som vi hadde fått, men han måtte faktisk få våre, som vi HELDIGVIS hadde utskrifter av. - Hotellet var helt supert og maten,- vi hadde All Inclusive,- var variert og god til hvert måltid. Rengjøring og resepsjons- oppgaver bør bedres!Var ganske utrolig at resepsjonisten sa at vi burde bestille direkte på hotellet i stedet for å bruke reiseselskaper........

Bekreftet gjest: 2022-04-17


6 av 10

+
Mat og beliggenhet like v stranden
-
For mye støy fra resturering og vi hadde rom v/ søppel rom- tømming mudt på natta

Bekreftet gjest: 2022-04-03


6 av 10

+
Rommet
-

Bekreftet gjest: 2022-03-27


8 av 10

+
-

Bekreftet gjest: 2022-03-27


7 av 10

+
-

Bekreftet gjest: 2022-02-27


10 av 10

+
Vi fikk beskjed om vi kunne benytte fasilitetene til nabo hotellet. Det var bra.
-
Byggningsarbeiderene begynte å restaurere rommet overfor for. Dette var plagsomt. Det gikk i bank og bor. Dette kunne noen gitt oss beskjed om eventuelt fått byttet rom.

Bekreftet gjest: 2022-02-06


8 av 10

+
location, staff
-
Cleaning

Bekreftet gjest: 2022-01-23


8 av 10

+
At hotellet hadde gratis solsenger for oss med All Inclusive + lunch på egen strandbar. Beliggenhet var super. Personalet på restauranten var veldig hyggelige og serviceminded. Alltid rask og blid betjening. Veldig bra utvalg av desserter på middagsbuffeen.
-
Sto at det var mulig å leie basseng/strandhåndkle. Vi ba om det da vi kom søndag: de hadde ingen håndklær tilgjengelig. Vi spurte også på mandag og tirsdag. De hadde aldri håndklær. Da må de ikke reklamere med at det er mulig å leie strandhåndkle. Da ville vi tatt med oss hjemmefra. Personalet i strandbaren var utrolig dårlige. De så på kunder som en pest og plage, de burde fått opplæring av de som jobbet på hotellets restaurant og bar. Kunne vært litt mer variasjon på middagsbuffeen (selve middagsmaten, dessertmenyen var topp).

Bekreftet gjest: 2021-12-05


7 av 10

+
Frokosten var bra med en egen kokk som lagde eggene slik du ville ha dem enten du ville ha en omelett eller speilegg stekt på begge sider.
-
Lunsj og middag var langt under standard. Spiste middag bare 1 kveld. Stort sett var det fisk, overkokte grønnsaker og pommes frites. Det var bare et fåtall solsenger som ble okkupert før klokken 8. Dette skyldes kanskje smittevern, men det var ikke plass heller til fler senger. Balkongen jeg fikk tildelt hadde ingen sol overhodet så da hjalp det lite at det var utgang til bassenget.

Bekreftet gjest: 2021-11-21


En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.


Totalvurdering

  • 4,5/5 Sted
  • 3,5/5 Sovekvalitet
  • 3,5/5 Rom
  • 3,5/5 Service
  • 3,5/5 Verdi
  • 3,5/5 Renslighet

57% anbefaler hotellet

546 vurderinger
Utmerket
 
108
Veldig bra
 
179
Bra
 
120
Mindre bra
 
67
Dårlig
 
72

Fem siste vurderinger

17.04.2020

av annelB3064KE Mandal, Norge

Nydelig sted og hyggelig personale

Vinterferie på hotellet. Fikk fint oppusset rom med utsikt mot bassengområde. Rent og fint både inne og ute på. To bassengområder; et oppvarmet og et ikke. God frokost på hotellet. Strandpromenaden er like ut av hotellområdet med fin strand og masse gode restauranter. Gangavstand til butikker mm i et fint og rolig område. Gode tur muligheter i nærheten, enten promenade langs sjøen eller opp i fjellene. Vi ble lengre på hotellet pga sandstorm/calima og den usikkerheten det innebar. Fikk veldig god service fra personalet på hotellet disse dagene, utover det man kan forvente. Kommer gjerne igjen!

 
05.10.2019

av Travelmum68 Oslo, Norge

Rolig, avslappende og peny

En uke med deilig, avslappende ferie. Hadde bestilt leilighet med to soverom og all inclusive for to voksne, tenåring og ung voksen... leiligheten var nyrenovert, veldig pen og funksjonell med veldig god garderobeplass på begge soverom. Ett bad med en fantastisk deilig dusj!!! Området er koselig med mange kriker og kroker hvor det aldri var vanskelig å få solseng. Men mye skygge fram til 12. Flott strand bare 50 meter fra hotellet hvor det også alltid var plass. Solsenger inkludert i all inclusive. Enkel standard på beach club’en. Maten var buffet alle tre måltider. Frokost og lunsj best. Men absolutt en god opplevelse for en som aldri har prøvd og vært skeptisk til all inclusive. Bra renhold i leiligheten, pent vedlikeholdt ute. Til tider litt sur betjening i restauranten. Ikke alle liker jobben sin like godt. Men foretrekker spansk reserverthet fremfor pågåendehet 😜 I området rundt var det pent med drøssevis av restauranter og barer. Mye jallabutikker med turistskrot. Men enkelte unntak var det. Vannaktiviteter i enden av stranden og i nærmeste havn - 10 min unna. Neste gang vil vi være i 14 dager! Eller for alltid... 🤣

 
25.07.2017

av 805GaryF Ålesund, Norge

Ødelagt ferie

Det er dessverre ikke noe positivt å si om dette hotellet. Sjelden har bilder i en feriekatalog vært så misvisende som i dette tilfellet. Rommet var slitt, møkkete og fullt av maur, og dette var et "høyere standard" rom. Det generelle renholdet på anlegget var en vits. På den uken vi bodde her ble ikke bassengområdet rengjort en eneste gang. Det var plagsom byggestøy, selv på lørdager og søndager. Maten var uspiselig og direkte helsefarlig, mye på grunn av fugler som hadde fri tilgang til buffeten og som la igjen visittkort overalt. I tillegg var maten kald, svidd, tørrstekt og umerket. Drikke var flat og varm. Hotellet bar videre preg av dårlig ledelse og slett service. I løpet av den tiden vi bodde her gjorde vi resepsjonen oppmerksomme på flere kritikkverdige forhold og mangler. Ingenting ble tatt tak i og vi fikk aldri noen tilbakemeldinger.

 
05.05.2014

av Rokimi1878 Stavanger, Norge

Elendig standard på leilighet

Min kone og jeg var nylig på en 2-ukers ferie på hotellet Lagos de Fañabé. Ferien ble booket gjennom Vingreiser og vi valgte en leilighet som Ving beskrev som ‘høyere standard’. Beskrivelsen var totalt misvisende ettersom leiligheten var alt annet en høyere standard, etter vår mening ville normal standard vært en overdrivelse. Blant feilene i ‘høyere standard’ leiligheten vår var sprukne/ødelagte dører, stoler med ødelagte sete, pillråtten/Livsfarlig rekkverk og markiser som var bare filler. Etter å ha klaget til Ving ble ‘løsningen’ som følger: markisen ble fjernet (men ingen annen solskjerming ble gitt som erstatning), stolene ble reparert ved å skru treplate over rotting sete. Rekkverket ble fylt med kitt og overmalt – det så bedre ut men var likevel livsfarlig. Dørene ble ikke rørt da det ville krevd mer arbeid. Uteområdene på hotellet var fine og betjening hyggelige. Ikke går i samme felle og betaler i dyre dommer for noe som Ving ikke leverer. Hvis du har likevel valgt en ‘høyere standard’ leilighet, vær kritisk og undersøk leiligheten nøye ved ankomst og klag med én gang.

 
01.03.2011

av buryplayer Bury, Lancs

Falmet prakt og søplete administrasjon

Bestilte denne ferien i en ettromsleilighet 10 måneder før ankomst i februar 2011. Fikk en telefon fra komplekset to uker før avreise og ble fortalt at vi ikke kunne bo der, da "300 leiligheter ble renovert". Vi ble tilbudt alternativ overnatting i et dårligere resort, Playa de las Americas, no jeg nektet. Etter flere telefonsamtaler og mailer, fikk jeg til slutt muntlig bekreftelse og bekreftelse via mail fra PR-sjefen om at vi definitivt kunne bo på Los Olivos (det stilstøtende søsterkomplekset). Da vi ankom, stemte det ikke, og vi ble skyflet avsted til et dårligere kompleks 30 minutter unna i Las Americas, i en ettromsleilighet med utsikt til en diger, hvit mur 6 yard fra balkongen, de første fire dagene. Etter fire dager hadde vi nok en vanskelig kamp for endelig å sikre oss en ettromsleilighet i Los Olivos (fasilitetene deles med Lagos de Fanabe). Hver tirsdag og fredag (hovedankomstdagene fra Storbritannia) hadde resepsjonen en lang kø med misfornøyde gjester med lignende problemer, og de fleste av dem ble skyflet avsted til andre og dårligere overnattingssteder. Deres utsagn om oppussing en masse var slett ikke sant, og staben innrømmet til slutt at de var 30% overbooket i februar. Ganske fin overnatting - rimelig god kvalitet, armaturer som hadde sett bedre dager og trengte utskifting, og svært god beliggenhet ved stranden og barer, restauranter etc. Dessverre er booking-systemet deres inkompetent, og kunder som prøver å ordne opp i feilene, får ingen sympati. Vær svært forsiktig med booking på noen av disse søsterkompleksene før systemene er radikalt forbedret eller til ledelsen er skiftet ut.