Gjestevurderinger

Våre gjesters vurdering
Vurdering fra TripAdvisor
Her ser du våre egne gjesters vurderinger av hotellet.
9 av 10 Basert på 79 vurderinger
Total vurdering
 
9,0 / 10
Rengjøring
 
8,6 / 10
Nøyaktig beskrivelse online
 
9,0 / 10
Oppfylte forventningene
 
8,9 / 10
Fasiliteter
 
9,0 / 10
Mat og drikke
 
8,8 / 10
Rom / leilighet
 
8,6 / 10
Service
 
9,0 / 10

Siste gjestevurderinger


6 av 10

+
Fantastisk hotellområde med utrolig flott flora
-
Har aldri fått så mange myggstikk i hele mitt liv. Samme med kjæresten. Det var ganske kjipt, men sikkert vanskelig for hotellet å gjøre noe med dessverre da det ellers var supert. Innsjekk tok hinsides lang tid

Bekreftet gjest: 2020-03-07


8 av 10

+
Fint rom. Gode fasciliteter. God mat.
-
De har litt å jobbe med på housekeeping. En dag tok det 5 timer å få erstattet skitne glass og kopper som var fjernet ifm rengjøring. En annen dag måtte rene håndklær purret på. Ting tar tid, selv etter flere purringer til resepsjonen. Og der skylder de på hverandre som om de ulike avdelingene ikke jobber i samme hotell.

Bekreftet gjest: 2020-02-22


10 av 10

+
Veldig bra mat. Oppvarmabasseng holdt 26 grader. Stort hotellområde.
-
Kan bli litt bedre på service. Noen kelnere var litt dårlige i engelsk.

Bekreftet gjest: 2020-02-15


10 av 10

+
Saltvann bassenget
-
Det var litt vel luftig, gjennomtrekk gjorde at frokost og middag ikke alltid var behagelig, vi satt og frøs enkelte ganger

Bekreftet gjest: 2020-02-15


10 av 10

+
Ingen bråkete musikk/underholdning hele dsgen lang rundt basseng.
-
.

Bekreftet gjest: 2019-04-19


10 av 10

+
Godt tilrettelagt for barn
-
Intet spesielt

Bekreftet gjest: 2019-04-19


7 av 10

+
Rolig, fasilitetene
-
Renhold ! Rommene var ikke bra nok rengjort ved vår i innsjekk. Fikk ikke følelsen av at dette var et 5-stjernet hotell.

Bekreftet gjest: 2019-04-19


9 av 10

+
Rommet, barer, bassengområde
-

Bekreftet gjest: 2019-04-19


10 av 10

+
Lå fint til ved strand og promenade.Gå avstand til det meste av turer,og buss forbindelser.
-

Bekreftet gjest: 2019-04-05


9 av 10

+
-

Bekreftet gjest: 2019-04-05


En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.


Totalvurdering

  • 4,5/5 Sovekvalitet
  • 4/5 Sted
  • 4,5/5 Rom
  • 4,5/5 Service
  • 4,5/5 Verdi
  • 4,5/5 Renslighet

81% anbefaler hotellet

4077 vurderinger
Utmerket
 
2450
Veldig bra
 
970
Bra
 
427
Mindre bra
 
138
Dårlig
 
92

Fem siste vurderinger

03.02.2019

Innlegg av C3459VXrichardd

Marravillosa

Hotellet var fantastisk god mat i buffeen den ene kokken på buffeen lagde fersk spaghetti til oss den var sykt god. Maten på steakhouse restauranten var veldig god. De andre a la carta restaurantene var middels.Personalet er generelt veldig hyggelige spesielt bartenderen på sportsbaren som snakker spansk og engelsk flytende. servitøren på bistro cafe er også god på service. Veldig god kaffe på mikes cafe. Gode drinker. Me encanto mucho esta vaccacion. Hablamos sobre que necisitamos regresar a esta hotel en el futuro.

 
15.01.2019

Innlegg av flangb Gjøvik, Norge

Stort flott hotell - rett ved sjøen

Et renovert stort og flott hotellanlegg. Store, lekre rom. Dobbelt-sengen var faktisk 2,8 m bred! Vakre hageanlegg og bassengområder. God mat, en del støy i de to store buffet-restaurantene. Anbefaler en av de 4 a’lacarte istedenfor. Fantastisk show-middag, men hadde ønsket litt mer underholdning hver kveld. Veldig rent og velstelt - hyggelig personale. Fine barneområder, men også msnge rolige plasser for voksne. Er klassifisert som 5-stjerners. Vil sette det til 4 pluss.

 
13.01.2019

Innlegg av AnnisTro Oslo, Norge

Fantastisk hotell med alt du kan tenke deg

Dette hotellet må virkelig oppleves. Vi var 4 stykker og bodde i nærheten av hovedbygningen. Hotellet i seg selv er flott, med helt fantastisk utsikt og utearealer som er særdeles godt vedlikeholdt. Vi hadde all inclusive og det angrer jeg ikke på. Drikkevarene er av høyeste kvalitet (også gode drinker) og maten var stort sett veldig god. Hadde vi noen problemer på rommet, ble det fikset med en gang. Jeg anbefaler å booke restauranter så fort du har sjekket inn. Vi prøvde alle de tre a la carte restaurantene, og var enige om at Steakhouse var best både på mat og service. På den asiatiske opplevde vi servicen som ekstremt masete, og det virket som de ville ha oss ut fort. Bistroen var helt fantastisk, med ekstremt god service. Den store buffet-restauranten var best av de to, og det var god og variert mat. Jeg ble ikke lei etter en uke, det sier vell sitt. Alt i alt en fantastisk ferie, jeg kommer garantert tilbake! Kanskje veldig snart...

 
17.11.2018

Innlegg av Gunvor S Oslo, Norge

Et fantastisk sted ❗️

Rubicon Palace er et utrolig flott hotell, fine rom med balkong, vi hadde 2 senger på 140 bredde. Her er det mange bygninger med bassenger og fine områder på et stort uteområde. Det største bassenget har friskt saltvann. Stort område for barn ute. Med halvpensjon var det en helt nydelig frokost- og middagsbuffet. Her er 3 allacarterestauranter man også kan velge å spise ved, bestill gjerne ved ankomst. Fint treningsrom, flott spa-avdeling med saltvannsbasseng. Underholdning hver kveld og store områder å mingle. Hyggelig personale:)

 
15.09.2020

Innlegg av scarletjim colchester

Let down by food quality and most restaurants being closed

We're here now, on our 3rd day of an 8-day stay. Generally it's great, but heavily let down by food - see below. Room - excellent, huge & modern, not like traditional hotel rooms at all. Pools - excellent, huge and spacious main, and a variety of options. Lobby - beautiful and with great atmosphere (although whenever there is no entertainment there should be light background music to add ambience). Covid-19 - feels extremely safe, very good measures in place. It does feel a bit weird wearing a mask every time you walk anywhere, but you soon get used to it. Food - this is where it all goes wrong, sadly. Hardly anything is open. During our 8 days here, the steakhouse is not open at all. Be clear on this - it's not that it's fully booked, it's actually not open at all. The Asian and Italian restaurants are each open just 2 days of our 8-day stay. The healthy option lunch restaurant isn't open at all, and only one of the two buffet restaurants is open. So basically in 8 days, so 24 meals, we can have only 2 in a la cartes, and the other 22 in Janubio buffet (which has an extremely limited selection - the smallest I've ever seen in an all inclusive hotel, and mostly quite poor quality). We just can't understand this - it is basically the hotel saving money whilst still charging us full price, effectively passing the cost of Covid-19 to the customers. Given that many of the restaurants are totally closed, will we be offered some money back from what we paid? Of course not. It's a shame as everything else here is wonderful, but given the food situation, we wouldn't return unless that changed dramatically.