Våre gjesters vurdering
Vurdering fra TripAdvisor
Her ser du våre egne gjesters vurderinger av hotellet.
7,6 av 10 Basert på 61 vurderinger

8,0 / 10

Siste gjestevurderinger

Frokosten og bassenget
For høy musikk ved bassenget

8 av 10

Endel bråk i form av musikk, både på dagtid, kveld og natt. Det første rommet vi hadde var av veldig lav standard. Dusjen manglet vegg/forheng slik at hele badet var klissvått etter en dusj, og gammelt blandebatteri og dårlig dusjhode. På rom nr 2 var det veldig fint og innbydende, men vi hadde endel maur. Savnet også sol på balkongen - det hadde vi ikke på noe tidspunkt på døgnet. Litt bråk fra fontene.

6 av 10

Renhold på rommet
Rommet vi bestilte var Superior, og skulle være 25 kvadrat, var bitte lite, under halvparten av hva som var opplyst😒 Det stod også at safe var inkludert, dette stemte heller ikke😒

7 av 10

Mat og drikke var veldig bra. Bassenger også.
Vi var uheldig med beliggenhet av leilighet,på hjørnet av blokken i 1etg. Vi så rett inn i noen voldsomme palmer, superior rom var bestilt og vi prøvde å bytte rom men fikk nei. Rommet lå rett over musikken og veldig dunkemusikk fram til kl 23. Vil ikke tenke på å hatt barn der.

Bekreftet gjest: 2023-09-03

3 av 10

Fin utsikt
Det var ingen plass på badet til å plassere toalettsaker. Heller ikke noe vi kunne skylle klærene i eller et tørkestativ/snor for å henge håndklær og klær til tørk. Det stinket kloakk på badet. Steinharde soveputer.

Bekreftet gjest: 2023-08-13

Bassengområdet
Bestilte superior rom for meg og mine to barn, så ikke ut som på bildene, skuffet!! sengene var så vonde jeg måtte brette sengetepper å legge under laken

4 av 10

God mat, fine områder.
Altfor høy dunk-dunkmusikk rundt bassengene, kunne fint valgt bedre musikk. Ble hodegal. Vi foretrakk barneområdet/badeland nederst for å slippe den fæle musikken, og fordi det aldri var ledige solsenger ved de to andre bassengene. Barn slikket på isskjeene og dryppet bassengvann oppi isen, dermed spiste vi ikke is. Måtte rope til hverandre under underholdning på kveld pga høy lyd.

5 av 10

10 av 10

Ja perfect 😍
Null 😊

Bekreftet gjest: 2023-08-06

9 av 10

Fin plass hvor vi hadde alt rundt oss + buss til stranden (den kunne gjerne ha gått litt hyppigere)
Ønsket litt bedre hodeputer.

Bekreftet gjest: 2023-08-06

En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.

Totalvurdering

Fem siste vurderinger

27.08.2023

av 272magnusg Midt-Norge, Norge

Hotell med god service og fint basseng område

Fint hotell, med en trivelig og hjelpsom e ansatte. Ligger ett stykke unna stranden, men det går gratis buss til den. Basseng området var ryddig og det var alltid solsenger ledige. Har også 3 vannsklier,som det var lov å bruke baderinger i. Altså meget fin opplevelse.

30.06.2022

av tinemarier2022 Trondheim, Norge

Topp hotell for familie

Herlig perle for familieferie, 3 bassengområder med flere vannsklier og herlige vannaktiviteter for stor å små gjennom dagene (vannpolo, aerobic o.l) Topp service på; underholding dag som kveld, mat og servering og i resepsjon. Hotellet har egen buss som kjører til og fra strand. Døgn åpen resepsjon og kiosk. Trekker ned på dårlig aircondition og renhold på rom.

25.10.2018

av tonysY6718BX

Fint anlegg, men noe øde

Venzia Resort er et fint anlegg som også er tilrettelagt for rullestol og barnevogn. Det er ingenting utenfor anleggets område, så da må turen gå til sentrum av Faliraki (som er slitent). Fint lite badeland for barn, og to basseng utenom dette. Rommet var helt greit, men med harde ute-stoler. Rengjøringen var tilfredsstillende. Maten er bra, men den blir dessverre litt for mye gjentakende (lite variasjon). Kaffen er til gjengjeld meget god, og det er bra at det ikke blir servert sterkere enn øl før kl. 1800. Betjeningen er hyggelig.

25.05.2015

av Fionaamcc Ipswich, Storbritannia

Nydelig familiedrevet hotell :)

Vi besøkte i fjor sommer og vi hadde en herlig ferie. Hotellet er litt utenfor Faliraki som er bra, hvis du er ute etter en avslappende ferie. Vi gikk ned til Faliraki de fleste kveldene og det var litt av en tur. På dagen ville du vært gal hvis du går ned til byen, fordi det er så varmt. Vi fikk et sitte på med en coach en dag og vi fikk også bussen et par ganger for 1 euro hver (den slapp oss ikke av i sentrum da, bare nederst i bakken) og vi tok taxier opp bakken mesteparten av tiden. Til slutt vi leide en bil som vi parkerte på hotellet, og den var en livredder! Hotellets personale gjør dette til et veldig fint hotell å bo på. Vi ble ganske godt kjent med noen av familien og en kveld etter et par cocktailer med eieren tilbød han oss skyss opp bakken. Den gamle damen var litt gretten. Hotellet lot oss skrive ut vårt bordingkort som var snilt av dem, da vi ikke fikk skrivet dem før ferien og slet med å finne et sted å skrive de ut i Faliraki. Bassenget og hagen til hotellet er veldig fint og er noe av det beste vi har sett i et hotell for denne prisen. Vi bodde på 1/2 pensjon. Maten på kvelden var alltid herlig og vi hadde mange valg selv om meg og min søster er vegetarianere. De hadde en grill én natt som du måtte betale ekstra for. Frokosten var ikke så bra, men vi fant alltid noe å spise. Alt i alt, vi hadde et flott opphold, men vil trolig velge et hotell som er litt nærmere nattelivet og stranden.

08.07.2013

av Malin T Fotlandsvåg, Hordaland, Norway

Fantastisk!!

Jeg var en uke på Venezia Resort og følte meg velkommen med en gang jeg gikk inn døren! Hotellet var kjempe fint og personalet var fantastisk!! Rommet var rent hele uken. De hjalp oss med alt vi trengte og enda mer. Etter bare noen timer så følte jeg at jeg var medlem av familien.. Det var ufattelig trist å reise hjem! Jeg skal definitivt tilbake på Venezia!! anbefales på det sterkeste!!