Gjestevurderinger
Total vurdering | 8,9 / 10 | |
Rengjøring | 9,4 / 10 | |
Oppfylte forventningene | 9,1 / 10 | |
Mat og drikke | 9,0 / 10 | |
Rom / leilighet | 8,5 / 10 | |
Service | 9,4 / 10 |
Siste gjestevurderinger
Karsten,
Fitjar
Bekreftet gjest: 2024-07-14
Kristian,
Tønsberg
Bekreftet gjest: 2023-10-15
Paul,
Åfjord
Bekreftet gjest: 2023-10-08
Anne,
STAVANGER
Bekreftet gjest: 2023-10-08
iren,
loddefjord
Bekreftet gjest: 2023-10-08
Ingrid,
Flatåsen
Bekreftet gjest: 2023-10-01
Ann,
Nordfjordeid
Bekreftet gjest: 2023-10-01
Marvin,
Sogndal
Bekreftet gjest: 2023-10-01
Torgrim,
JAR
Bekreftet gjest: 2023-10-01
Sigurd,
Bekreftet gjest: 2023-10-01
En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.
Totalvurdering
-
Sted
-
Sovekvalitet
-
Rom
-
Service
-
Verdi
-
Renslighet
83% anbefaler hotellet
Utmerket | 339 | |
Veldig bra | 159 | |
Bra | 46 | |
Mindre bra | 10 | |
Dårlig | 10 |
Fem siste vurderinger
God service og flott havutsikt reddet oppholdet
Jeg bodde nylig på dette sjarmerende hotellet, og totalt sett hadde jeg en fin opplevelse. Ved ankomst ble vi tildelt et rom hvor det dessverre var problemer med aircondition. Dette førte til tre netter med dårlig søvn, noe som var ganske uheldig og skuffende. Men da vi tok opp problemet med resepsjonen, viste hotellets personale seg å være svært hjelpsomme og imøtekommende. De håndterte situasjonen profesjonelt og sørget raskt for å finne en løsning. Vi ble flyttet til et nytt rom hvor aircondition fungerte perfekt, noe som virkelig forbedret vårt opphold. Som en ekstra gest for ubeleiligheten vi hadde opplevd, oppgraderte hotellet oss til et rom med fantastisk havutsikt. Denne oppgraderingen gjorde virkelig en forskjell og bidro til at resten av oppholdet vårt ble veldig behagelig. Utsikten over havet var nydelig, og det gjorde morgenene våre ekstra spesielle. Et annet høydepunkt var da hotellet overrasket oss med bobler i anledning min samboers bursdag. Denne oppmerksomheten gjorde dagen ekstra spesiell og satte virkelig prikken over i-en på vårt opphold. Selv om vi startet med noen problemer, imponerte hotellets respons og service oss. Jeg vil definitivt vurdere å bo her igjen, takket være den flotte oppfølgingen og den hyggelige atmosfæren på hotellet. Takk for at dere gjorde vårt opphold minneverdig!
skuffende, som en dårlig millitærleir
Området og hotellet er bra og ser flott ut. Men servicen er elendig, med ett unntak. Costas i frokostsalen. Trivelig og hjelpsom mann. Da jeg ankom, spurte jeg etter oversikt eller kart over området, etter boblebad og hvilke animasjoner da hadde. Det fantes ikke noen oversikt, Men de sa de hadde boblebad, noe som ikke var sant. På rommet var det ikke såpe eller sjampo og en slags barnesikring som ikke lot seg åpne, gjorde at det ikke var varmt vann i dusjen og springen. Så jeg måtte dusje kaldt. Men noe var feil, for etter hver dusj var badegulvet oversvømt av vann. Da jeg spurte i resepsjonen insisterte de på at det var såpe i dispenseren, selv om den var tom, så om jeg ville ha sjampo eller såpe fikk jeg kjøpe i butikken. Så da måtte jeg det. Det samme svaret fikk jeg da jeg spurte etter kaffe. Ellers fikk jeg kjøpe i baren, men det var ikke lett, for der var det nesten aldri betjening. Og de som jobbet der virket uinteressert i å hjelpe kunder. De sa det var renhold hver dag, men det var det ikke. Og da jeg sa ifra om at ting som solbriller , mobilllader og sølvring forsvant fra rommet mitt, fikk jeg beskjed om at jeg bare måtte lete bedre. Så da var det bare å gå til politiet i stedet for å melde det tapt slik som reiseforsikringen forlanger. Siste dagen kom imidlertid solbrillene til rette. De hadde vært inne i sengeteppet som renholderen hadde pakket vekk,sa de. Så da måtte jeg signere på at jeg hadde fått dem tilbake. Men så sa de i resepsjonen at de hadde funnet noe mer, og slengte en pose med aviser, to store vannflasker og diverse avfall fra rommet oppå solbrillene. De ble knuste og vridde. men de ville ikke ta noe ansvar for det. De tok heller ikke ansvar da jeg prøvde å åpne et overopphetet kaffemelkbeger i frokostsalen og en servitrise kom bakfra og rev opp en pakke slik at jeg fikk kaffemelk over skjorte og bukse. Jeg prøvde å bestille rens i resepsjonen , men dette tok 3-4 dager.Dette var uaktuelt og de tok ikke ansvar. Ordet unnskyld hørte jeg heller aldri. En dag mens jeg sto i dusjen kom det inn noen på rommet, men sprang fort ut da jeg ropte hvem det var. Jeg prøvde da å skifte rom, men fikk kontant NEI tilbake. Jeg hadde fått det jeg hadde betalt for. Grunnen til at jeg var der var at jeg var i et bryllup og brudeparet tok bryllupsnatten sin på dette hotellet. Jeg synes synd på dem. Alt i alt er dette et hotell med uhøflig og ubehagelig betjening som jeg aldri vil besøke igjen
Best Hotel in Faliraki
L'hotel è vicino al centro di Faliraki, è molto grande e confortevole. Le due grandi piscine vicino al mare sono spettacolari. Il cibo è vario e molto buono. Lo staff è gentile e disponibile per qualsiasi esigenza. La sera c'è sempre uno spettacolo di intrattenimento
Consigliato
TUTTO PERFETTO DALLA CAMERA AI SERVIZI INCLUSI. LA SPIAGGIA ATTREZZATA DEL RESORT OFFRE POSSIBILITÀ PER TUTTI AVENDO DUE PISCINE E ACCESSO AL MARE PRIVATO. TUTTO PERFETTO DALLA CAMERA AI SERVIZI INCLUSI. LA SPIAGGIA ATTREZZATA DEL RESORT OFFRE POSSIBILITÀ PER TUTTI AVENDO DUE PISCINE E ACCESSO AL MARE PRIVATO.
Sehr schön
Die Mitarbeiter des Hotels sind besonders freundlich, das Essen ist qualitativ sehr hochwertig und abwechslungsreich. Das Hotel überzeugt mit Sauberkeit. Die Anlage hat sehr viel zu bieten . Der Poolbereich ist sehr besonders und die Liegen am Strand kostenlos.
© TripAdvisor