En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.


Totalvurdering

  • 5/5 Sted
  • 4,5/5 Sovekvalitet
  • 4/5 Rom
  • 4,5/5 Service
  • 4/5 Verdi
  • 4,5/5 Renslighet

82% anbefaler hotellet

1846 vurderinger
Utmerket
 
962
Veldig bra
 
579
Bra
 
186
Mindre bra
 
64
Dårlig
 
55

Fem siste vurderinger

19.07.2019

av RagnhildLero Oslo, Norge

Bra hotell med den beste beliggenheten

Vi bodde en natt på dette hotellet. Det var utrolig bra! Vi hadde sjøutsikt, musserende sto på rommet da vi kom og vi fikk god hjelp med bilparkering, noe som var svært helt nødvendig. Det beste er beliggenheten med egen strandlinje, men hotellet var i seg selv moderne selv om det hadde beholdt noe av sitt gamle preg. Alt i alt helt strålende!

 
13.07.2017

av Richard R Asker, Norge

Super resurant

Nerja er en liten vakker by med kalksten grotter nydelig strender asur blått vann og en resturantsom må prøves heter Balkong di europa fantastisk service nydelig mat en fantastisk beliggenhet med panoramautsikt over Middelhavet.det er like bra år etter år dette er virkelig en total opplevelse som bør prøves.ric

 
10.04.2014

av ulfsyver Honningsvåg, Norge

Unn deg litt luksus

Balcon de Europa er IKKE et lavbudsjett hotell. Men hvorfor ikke unne deg å bo på et hotell med historisk sus. Meget bra frokost. Ta heisen ned til den private stranden - flott. Meget bra restauranter, både hovedrestauranten og strandrestauranten.

 
18.02.2014

av Håkon F Vollen, Norge

klage

Vi har besøkt restauranten på hotellet en rekke ganger og har egentlig bare gode erfaringer, god vin, mat og stort sett hyggelig betjening, men langsom og litt glemsk. Ikke verre enn at vi har tålt det.. Vakkert beliggende er det også. Men det vi ikke tåler er at vi etter å ha fått en regning på 9.50 Euro betaler 20 og får tilbake 1 Euro og at kelneren nekter for å ha mottatt 20 Euro. Han beskylder oss derved å prøve å svindle hotellet for 10 Euro! Dette er grovt. Vi måtte ta kelneren med inn på hotellet for å løse opp i dette. Der skjedde det bare at mannen i baren bare slengte en 10 Euroseddel til oss uten en beklagelse, uten noen forklaring. Og dette skjer etter at vi har anbefalt en ukes opphold for to venner i begynnelsen av mars. Vi angrer på det, og er rystet over denne stygge hendelsen. Kristin Arneberg Håkon Formo-Berntsen Mobil +47 906 25 313 +47 957 27 o11

 
25.07.2013

av sigurdmidthun

Sannsynligvis det beste hotellet i Nerja, alt i alt.

Hotellet ligger absolutt midt i sentrum, men er allikevel diskret. Man kan ta heisen ned på hotellets egen strand, men har også alle byens øvrige strender innen 20 minutters gange. Selve Baslcon de Europa kan lett kalles begivenhetenes sentrum på kveldstid, og yrer av liv. "Alle" restauranter og utesteder kan nås med en 30 sekunders til 15 minutters spasertur. Litt kronglete tilkomst med bagasje da de siste 200 meter ikke kan kjøres med taxi. Hotellet har, så vidt jeg vet, ingen "hente tjeneste". Rommene var helt topp og frokostbuffet var strålende!