Gjestevurderinger

Våre gjesters vurdering
Vurdering fra TripAdvisor
Her ser du våre egne gjesters vurderinger av hotellet.
8 av 10 Basert på 69 vurderinger Reevoo.com
Total vurdering
 
8,0 / 10
Rengjøring
 
7,7 / 10
Service
 
7,5 / 10
Fasiliteter
 
7,8 / 10
Mat og drikke
 
7,0 / 10
Rom / leilighet
 
8,2 / 10
Oppfylte forventningene
 
8,0 / 10
Nøyaktig beskrivelse online
 
8,1 / 10

10 siste vurderinger


7 av 10

,

+
Plassering
-
Variasjon ved frokostbordet. Det er ingen forandring der. Å spise det samme i 8 frokoster i strekk er kvalmende.

Bekreftet gjest: 2019-07-14


9 av 10

Inger Helene,
Anholt

+
God beliggenhet, veldig ryddig og pent overalt. Totalt sett et sted jeg gjerne reiser tilbake til.
-
Litt språkproblemer enkelte ganger, så kanskje flere engelsktalende i jobber som har direkte kontakt med gjester. Men stort sett gikk det greit.

Bekreftet gjest: 2019-04-28


8 av 10

Hanne,
Brøttum

+
fint og rent i felles områder og ved basseng.. fint at nabohotell kan benyttes mht baseng og solsenger.
-
Renhold kunne bli bedre, søppel/tomgods bør fjernes før nye gjester bookes inn.. bør være oppvask middel i leilighet, når renholder ikke tar oppvask.. kopper og glass. sovesofaer bør skiftes ut, bør skiltes at solsenger ikke kan reserveres før frokost..

Bekreftet gjest: 2019-04-14


9 av 10

Marianne,

+
Flott beliggenhet, fin, nyoppusset leilighet!
-

Bekreftet gjest: 2019-03-31


8 av 10

Tom ,
Stavanger

+
Sentralt, litt havutsikt
-
Opplyse tydeligere om busstransport inkludert ventetid og gangavstand i info om hotellet!

Bekreftet gjest: 2019-03-24


7 av 10

Nils ,
Oppegård

+
Stille å rolig.
-

Bekreftet gjest: 2019-03-17


9 av 10

Øistein ,
Sande

+
Leiligheten .Nyrenovert og veldig fin. FIN balkong med nydelig utsikt over de små hvite husene og havet.
-
Litt bedre stoler på balkongen. Og det var mye småmaur , også inne. Ang.Tv-kanaler. En svensk kanal, og den var det ikke lyd på..Ingen norske. Skuffende.

Bekreftet gjest: 2019-03-10


10 av 10

Ellen,
Oppegård

+
Flotte bassengområdet, god beliggenhet, fin utsikt
-
Færre, men bedre middagsretter i buffet, nå var det mye «blandingsretter» som var hlavvarme. Frokost og lunch var veldig bra.

Bekreftet gjest: 2019-03-10


5 av 10

Ove,
Bergen

+
grei service
-
En uting med okkupering av solsenger uten de ble brukt Itillegg for lite senhger

Bekreftet gjest: 2019-02-24


9 av 10

Sissel,
Oslo

+
Veldig nær strand. Hyggelig og ganske stille område. Trivelige bygninger på to etasjer. Pent uteområde på hotellet. Ulik beliggenhet på leilighetene. Vi fikk en som passet vårt behov. Alle er kanskje ikke like fornøyd.
-
Vi hadde kun frokost og var fornøyd med den. Kan ikke uttale oss om all inclusive og alle fasilitene, siden vi tilbrakte mye tid utenfor hotellet. Ingen forslag til forbedringer.

Bekreftet gjest: 2019-02-10


En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.

Totalvurdering

  • 4,5/5 Sted
  • 3,5/5 Sovekvalitet
  • 3,5/5 Rom
  • 3,5/5 Service
  • 3,5/5 Verdi
  • 3,5/5 Renslighet

57% anbefaler hotellet

446 vurderinger
Utmerket
 
87
Veldig bra
 
154
Bra
 
99
Mindre bra
 
53
Dårlig
 
53

Fem siste vurderinger

25.07.2017

Innlegg av 805GaryF Ålesund, Norge

Ødelagt ferie

Det er dessverre ikke noe positivt å si om dette hotellet. Sjelden har bilder i en feriekatalog vært så misvisende som i dette tilfellet. Rommet var slitt, møkkete og fullt av maur, og dette var et "høyere standard" rom. Det generelle renholdet på anlegget var en vits. På den uken vi bodde her ble ikke bassengområdet rengjort en eneste gang. Det var plagsom byggestøy, selv på lørdager og søndager. Maten var uspiselig og direkte helsefarlig, mye på grunn av fugler som hadde fri tilgang til buffeten og som la igjen visittkort overalt. I tillegg var maten kald, svidd, tørrstekt og umerket. Drikke var flat og varm. Hotellet bar videre preg av dårlig ledelse og slett service. I løpet av den tiden vi bodde her gjorde vi resepsjonen oppmerksomme på flere kritikkverdige forhold og mangler. Ingenting ble tatt tak i og vi fikk aldri noen tilbakemeldinger.

 
05.05.2014

Innlegg av Rokimi1878 Stavanger, Norge

Elendig standard på leilighet

Min kone og jeg var nylig på en 2-ukers ferie på hotellet Lagos de Fañabé. Ferien ble booket gjennom Vingreiser og vi valgte en leilighet som Ving beskrev som ‘høyere standard’. Beskrivelsen var totalt misvisende ettersom leiligheten var alt annet en høyere standard, etter vår mening ville normal standard vært en overdrivelse. Blant feilene i ‘høyere standard’ leiligheten vår var sprukne/ødelagte dører, stoler med ødelagte sete, pillråtten/Livsfarlig rekkverk og markiser som var bare filler. Etter å ha klaget til Ving ble ‘løsningen’ som følger: markisen ble fjernet (men ingen annen solskjerming ble gitt som erstatning), stolene ble reparert ved å skru treplate over rotting sete. Rekkverket ble fylt med kitt og overmalt – det så bedre ut men var likevel livsfarlig. Dørene ble ikke rørt da det ville krevd mer arbeid. Uteområdene på hotellet var fine og betjening hyggelige. Ikke går i samme felle og betaler i dyre dommer for noe som Ving ikke leverer. Hvis du har likevel valgt en ‘høyere standard’ leilighet, vær kritisk og undersøk leiligheten nøye ved ankomst og klag med én gang.

 
01.03.2011

Innlegg av buryplayer Bury, Lancs

Falmet prakt og søplete administrasjon

Bestilte denne ferien i en ettromsleilighet 10 måneder før ankomst i februar 2011. Fikk en telefon fra komplekset to uker før avreise og ble fortalt at vi ikke kunne bo der, da "300 leiligheter ble renovert". Vi ble tilbudt alternativ overnatting i et dårligere resort, Playa de las Americas, no jeg nektet. Etter flere telefonsamtaler og mailer, fikk jeg til slutt muntlig bekreftelse og bekreftelse via mail fra PR-sjefen om at vi definitivt kunne bo på Los Olivos (det stilstøtende søsterkomplekset). Da vi ankom, stemte det ikke, og vi ble skyflet avsted til et dårligere kompleks 30 minutter unna i Las Americas, i en ettromsleilighet med utsikt til en diger, hvit mur 6 yard fra balkongen, de første fire dagene. Etter fire dager hadde vi nok en vanskelig kamp for endelig å sikre oss en ettromsleilighet i Los Olivos (fasilitetene deles med Lagos de Fanabe). Hver tirsdag og fredag (hovedankomstdagene fra Storbritannia) hadde resepsjonen en lang kø med misfornøyde gjester med lignende problemer, og de fleste av dem ble skyflet avsted til andre og dårligere overnattingssteder. Deres utsagn om oppussing en masse var slett ikke sant, og staben innrømmet til slutt at de var 30% overbooket i februar. Ganske fin overnatting - rimelig god kvalitet, armaturer som hadde sett bedre dager og trengte utskifting, og svært god beliggenhet ved stranden og barer, restauranter etc. Dessverre er booking-systemet deres inkompetent, og kunder som prøver å ordne opp i feilene, får ingen sympati. Vær svært forsiktig med booking på noen av disse søsterkompleksene før systemene er radikalt forbedret eller til ledelsen er skiftet ut.

 
08.09.2019

Innlegg av Sue D Plymouth, Storbritannia

Fab Restaurant

Caught up with PR Michael has moved restaurants nice friendly place nice food waiters so friendly definately recommend for a meal or drink easy to access smart location just up from Fanabe beach and lots luttle shop and by beachdront bar

 
28.08.2019

Innlegg av ukmummoe Wirral, Storbritannia

Couple of problems

This is my 4th stay here , ( because I love it ) we came this time because my husband needed to recuperate after a heart attack 6 weeks ago. Every time I have stayed before I have admired the units with pool access so this time I booked one. We arrived and as requested we were located near the restaurant ( because we are getting old 😂 I have a bad hip and also I don’t want hubby walking up the hill sections, as he gets tired easily since heart attack ) anyway when we arrived my husband went out to see the pool and promptly was knocked of his feet and hit every 10 steps into the pool , there was something slippery on top steps like sun tan oil, this unit 1107 unlike others has no hand rail going down steps into pool ??? the lifeguard jumped in and helped him and he’s ok but he is in a lot of pain from shoulders legs and arms ( see photos) I am surprised no one has come to ask how he is ? 😩 so I went to reception and asked to be moved into a unit with hand rails, they said we could when it vacates Saturday, we leave Monday night at 7pm so I’ll ask for late check out and hopefully they will allow that, we love it here everyone is great, I love the diversity from apartments to villas , I’ll have a villa next time... the winding pools are amazing , restaurants are excellent, we have never had a problem before and would recommend it with a few safety changes for us oldies 😂 please put hand rails on all pool access units. Thanks