Gjestevurderinger

Våre gjesters vurdering
Vurdering fra TripAdvisor
Her ser du våre egne gjesters vurderinger av hotellet.
8 av 10 Basert på 80 vurderinger
Total vurdering
 
8,0 / 10
Rengjøring
 
7,7 / 10
Nøyaktig beskrivelse online
 
8,0 / 10
Oppfylte forventningene
 
8,1 / 10
Fasiliteter
 
8,0 / 10
Mat og drikke
 
7,0 / 10
Rom / leilighet
 
8,3 / 10
Service
 
7,5 / 10

Siste gjestevurderinger


9 av 10

+
Beliggenhet og uteområdet
-
Ok

Bekreftet gjest: 2020-03-22


9 av 10

+
-

Bekreftet gjest: 2020-03-15


3 av 10

+
Veldig sentral beliggenhet ved stranden.
-

Bekreftet gjest: 2020-03-15


8 av 10

+
Beliggenhet
-
Lengre åpningstid basseng (kun åpnet fra 10:00-18:00) Bedre senger, disse var dårlige. Mugglukt på badet

Bekreftet gjest: 2020-03-08


10 av 10

+
Fin betjing
-
Hei ingen fing vi har boder 6ganger heilt topp

Bekreftet gjest: 2020-02-16


8 av 10

+
Beligenheten
-
Sengene og få bort kakerlakkene. Vi fant 8-10 stk i leiligheten

Bekreftet gjest: 2020-02-16


6 av 10

+
-

Bekreftet gjest: 2019-12-29


8 av 10

+
Nærhet til strand og fasiliteter for øvrig som butikk og restauranter.
-
Buffetmaten kan nok varieres og bedres noe. Vi fikk selv et rom som ikke var spesielt godt oppgradert, men beliggenheten øverst og utsikten kompenserte for vår del.

Bekreftet gjest: 2019-12-01


8 av 10

+
Fresh leilighet , topp beliggenhet.
-
Mer variasjon på matbufeen. Renholdet i matsalen, rydding og pådekking.

Bekreftet gjest: 2019-11-10


7 av 10

+
-

Bekreftet gjest: 2019-10-27


En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.


Totalvurdering

  • 4,5/5 Sted
  • 3,5/5 Sovekvalitet
  • 3,5/5 Rom
  • 3,5/5 Service
  • 3,5/5 Verdi
  • 3,5/5 Renslighet

57% anbefaler hotellet

479 vurderinger
Utmerket
 
89
Veldig bra
 
165
Bra
 
106
Mindre bra
 
59
Dårlig
 
60

Fem siste vurderinger

17.04.2020

Innlegg av annelB3064KE Mandal, Norge

Nydelig sted og hyggelig personale

Vinterferie på hotellet. Fikk fint oppusset rom med utsikt mot bassengområde. Rent og fint både inne og ute på. To bassengområder; et oppvarmet og et ikke. God frokost på hotellet. Strandpromenaden er like ut av hotellområdet med fin strand og masse gode restauranter. Gangavstand til butikker mm i et fint og rolig område. Gode tur muligheter i nærheten, enten promenade langs sjøen eller opp i fjellene. Vi ble lengre på hotellet pga sandstorm/calima og den usikkerheten det innebar. Fikk veldig god service fra personalet på hotellet disse dagene, utover det man kan forvente. Kommer gjerne igjen!

 
05.10.2019

Innlegg av Travelmum68 Oslo, Norge

Rolig, avslappende og peny

En uke med deilig, avslappende ferie. Hadde bestilt leilighet med to soverom og all inclusive for to voksne, tenåring og ung voksen... leiligheten var nyrenovert, veldig pen og funksjonell med veldig god garderobeplass på begge soverom. Ett bad med en fantastisk deilig dusj!!! Området er koselig med mange kriker og kroker hvor det aldri var vanskelig å få solseng. Men mye skygge fram til 12. Flott strand bare 50 meter fra hotellet hvor det også alltid var plass. Solsenger inkludert i all inclusive. Enkel standard på beach club’en. Maten var buffet alle tre måltider. Frokost og lunsj best. Men absolutt en god opplevelse for en som aldri har prøvd og vært skeptisk til all inclusive. Bra renhold i leiligheten, pent vedlikeholdt ute. Til tider litt sur betjening i restauranten. Ikke alle liker jobben sin like godt. Men foretrekker spansk reserverthet fremfor pågåendehet 😜 I området rundt var det pent med drøssevis av restauranter og barer. Mye jallabutikker med turistskrot. Men enkelte unntak var det. Vannaktiviteter i enden av stranden og i nærmeste havn - 10 min unna. Neste gang vil vi være i 14 dager! Eller for alltid... đŸ€Ł

 
25.07.2017

Innlegg av 805GaryF Ålesund, Norge

Ødelagt ferie

Det er dessverre ikke noe positivt å si om dette hotellet. Sjelden har bilder i en feriekatalog vært så misvisende som i dette tilfellet. Rommet var slitt, møkkete og fullt av maur, og dette var et "høyere standard" rom. Det generelle renholdet på anlegget var en vits. På den uken vi bodde her ble ikke bassengområdet rengjort en eneste gang. Det var plagsom byggestøy, selv på lørdager og søndager. Maten var uspiselig og direkte helsefarlig, mye på grunn av fugler som hadde fri tilgang til buffeten og som la igjen visittkort overalt. I tillegg var maten kald, svidd, tørrstekt og umerket. Drikke var flat og varm. Hotellet bar videre preg av dårlig ledelse og slett service. I løpet av den tiden vi bodde her gjorde vi resepsjonen oppmerksomme på flere kritikkverdige forhold og mangler. Ingenting ble tatt tak i og vi fikk aldri noen tilbakemeldinger.

 
05.05.2014

Innlegg av Rokimi1878 Stavanger, Norge

Elendig standard på leilighet

Min kone og jeg var nylig på en 2-ukers ferie på hotellet Lagos de Fañabé. Ferien ble booket gjennom Vingreiser og vi valgte en leilighet som Ving beskrev som ‘høyere standard’. Beskrivelsen var totalt misvisende ettersom leiligheten var alt annet en høyere standard, etter vår mening ville normal standard vært en overdrivelse. Blant feilene i ‘høyere standard’ leiligheten vår var sprukne/ødelagte dører, stoler med ødelagte sete, pillråtten/Livsfarlig rekkverk og markiser som var bare filler. Etter å ha klaget til Ving ble ‘løsningen’ som følger: markisen ble fjernet (men ingen annen solskjerming ble gitt som erstatning), stolene ble reparert ved å skru treplate over rotting sete. Rekkverket ble fylt med kitt og overmalt – det så bedre ut men var likevel livsfarlig. Dørene ble ikke rørt da det ville krevd mer arbeid. Uteområdene på hotellet var fine og betjening hyggelige. Ikke går i samme felle og betaler i dyre dommer for noe som Ving ikke leverer. Hvis du har likevel valgt en ‘høyere standard’ leilighet, vær kritisk og undersøk leiligheten nøye ved ankomst og klag med én gang.

 
01.03.2011

Innlegg av buryplayer Bury, Lancs

Falmet prakt og søplete administrasjon

Bestilte denne ferien i en ettromsleilighet 10 måneder før ankomst i februar 2011. Fikk en telefon fra komplekset to uker før avreise og ble fortalt at vi ikke kunne bo der, da "300 leiligheter ble renovert". Vi ble tilbudt alternativ overnatting i et dårligere resort, Playa de las Americas, no jeg nektet. Etter flere telefonsamtaler og mailer, fikk jeg til slutt muntlig bekreftelse og bekreftelse via mail fra PR-sjefen om at vi definitivt kunne bo på Los Olivos (det stilstøtende søsterkomplekset). Da vi ankom, stemte det ikke, og vi ble skyflet avsted til et dårligere kompleks 30 minutter unna i Las Americas, i en ettromsleilighet med utsikt til en diger, hvit mur 6 yard fra balkongen, de første fire dagene. Etter fire dager hadde vi nok en vanskelig kamp for endelig å sikre oss en ettromsleilighet i Los Olivos (fasilitetene deles med Lagos de Fanabe). Hver tirsdag og fredag (hovedankomstdagene fra Storbritannia) hadde resepsjonen en lang kø med misfornøyde gjester med lignende problemer, og de fleste av dem ble skyflet avsted til andre og dårligere overnattingssteder. Deres utsagn om oppussing en masse var slett ikke sant, og staben innrømmet til slutt at de var 30% overbooket i februar. Ganske fin overnatting - rimelig god kvalitet, armaturer som hadde sett bedre dager og trengte utskifting, og svært god beliggenhet ved stranden og barer, restauranter etc. Dessverre er booking-systemet deres inkompetent, og kunder som prøver å ordne opp i feilene, får ingen sympati. Vær svært forsiktig med booking på noen av disse søsterkompleksene før systemene er radikalt forbedret eller til ledelsen er skiftet ut.