1. Fly & hotell

  2. Romtype

  3. Tillegg

  4. Opplysninger

  5. Bekreft

  6. Ferdig

Gjestevurderinger

Våre gjesters vurdering
Vurdering fra TripAdvisor
Her ser du våre egne gjesters vurderinger av hotellet. Vurderingene samles inn via Reevoo, en uavhengig tredjepartstjeneste.
Total vurdering
 
8,7 / 10
Rengjøring
 
9,0 / 10
Service
 
8,8 / 10
Fasiliteter
 
8,3 / 10
Mat og drikke
 
8,8 / 10
Rom / leilighet
 
8,3 / 10
Oppfylte forventningene
 
8,8 / 10
Nøyaktig beskrivelse online
 
8,5 / 10

10 siste vurderinger


9 av 10

,

+
Maten
-
Gummipakninger i dørene, for å unngå støy fra gangene...

Bekreftet gjest: 2019-06-26


8 av 10

Kenneth ,
Norge

+
Nærheten til sjøen
-

Bekreftet gjest: 2019-06-10


9 av 10

Ann ,
Steinkjer

+
Rolig beliggenhet, nærhet til stranda, nydelig mat.
-
Bytt ut rødvinen på All Inklusive!

Bekreftet gjest: 2019-06-02


10 av 10

Tove ,
Bergen

+
Blide og service innstilte personale, spesielt vil jeg fremheve Marina, Ioanna, Maria, Stavriola og Wicky i spisesalen og Georgios og hans kompanjong i baren , husker ikke navnet hans. Fantastisk gode kaker☺
-
Stort sett veldig god mat unntatt tirsdagen da tror jeg ikke kokken hadde noen god dag.

Bekreftet gjest: 2019-05-26


10 av 10

Paul ,
Åfjord

+
Beliggenhet til strand
-

Bekreftet gjest: 2018-10-14


10 av 10

Otto,
Sandefjord

+
Fantastisk mat og serveringspersonale
-

Bekreftet gjest: 2018-10-14


7 av 10

El,
Stavanger

+
Fint bassengområde
-
Det er for dårlig at man ikke kan få utlevert vannflasker i løpet av oppholdet! At man må kjøpe vann på flaske når det skal være et All Inclusive hotell er for dårlig! Det bør iallfall opplyses KLART om det i hotellbeskrivelsen! Dårlige åpningstider på treningsrommet. Det bør åpne tidligere. Dårlig luft i treningsrommet.

Bekreftet gjest: 2018-10-14


8 av 10

Mona,
Lillehammer

+
Hyggelig betjening. God og variert mat.
-
Pusse opp bad. Ikke badekar med dusjforheng.

Bekreftet gjest: 2018-10-08


8 av 10

Geir,
Bergen

+
Maten, beliggenhet og servicen.
-
Bytte til bedre isolerte dører til rommene, vinen som ble servert i basengbaren var rene edikken.

Bekreftet gjest: 2018-10-07


9 av 10

Margrethe,
Hønefoss

+
Lett tilgjengelig til alle ting. Denne gangen fikk vi ikke så høyt badekar, når kan grekerne forstå at men blir like ren i en dursj som i et kar. Jeg er krykkebruker, og kar m dursj er ofte vanskelig. Servicen var enestående.
-
Sett inn Dursjkabinett . Heisene hadde lett for å gå i stå.

Bekreftet gjest: 2018-10-03


Se alle vurderinger

En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.

Totalvurdering

  • 4,5/5 Sted
  • 4,5/5 Sovekvalitet
  • 4/5 Rom
  • 4,5/5 Service
  • 4/5 Verdi
  • 4,5/5 Renslighet

83% anbefaler hotellet

402 vurderinger
Utmerket
 
221
Veldig bra
 
130
Bra
 
38
Mindre bra
 
7
Dårlig
 
7

Fem siste vurderinger

28.07.2019

Innlegg av isabelle r Nord-Norge, Norge

Flott ferie!!!

Meg og mannen min hadde det veldig bra på hotell i Esperos Palace! alle var vennlige og imøtekommende. Hotellet har sin egen strand og fine bassenger å slappe av. Vi hadde også en opplevelse på spa-senteret. Min terapeut Hara Mavridou ga meg en veldig fin massasje. Hotellet ligger veldig nær sentrum, og du kan utforske gamlebyen veldig enkelt. Vi vil gjerne komme tilbake igjen .. takk!

 
30.09.2018

Innlegg av falcon2013 kristiansand

skuffende, som en dårlig millitærleir

Området og hotellet er bra og ser flott ut. Men servicen er elendig, med ett unntak. Costas i frokostsalen. Trivelig og hjelpsom mann. Da jeg ankom, spurte jeg etter oversikt eller kart over området, etter boblebad og hvilke animasjoner da hadde. Det fantes ikke noen oversikt, Men de sa de hadde boblebad, noe som ikke var sant. På rommet var det ikke såpe eller sjampo og en slags barnesikring som ikke lot seg åpne, gjorde at det ikke var varmt vann i dusjen og springen. Så jeg måtte dusje kaldt. Men noe var feil, for etter hver dusj var badegulvet oversvømt av vann. Da jeg spurte i resepsjonen insisterte de på at det var såpe i dispenseren, selv om den var tom, så om jeg ville ha sjampo eller såpe fikk jeg kjøpe i butikken. Så da måtte jeg det. Det samme svaret fikk jeg da jeg spurte etter kaffe. Ellers fikk jeg kjøpe i baren, men det var ikke lett, for der var det nesten aldri betjening. Og de som jobbet der virket uinteressert i å hjelpe kunder. De sa det var renhold hver dag, men det var det ikke. Og da jeg sa ifra om at ting som solbriller , mobilllader og sølvring forsvant fra rommet mitt, fikk jeg beskjed om at jeg bare måtte lete bedre. Så da var det bare å gå til politiet i stedet for å melde det tapt slik som reiseforsikringen forlanger. Siste dagen kom imidlertid solbrillene til rette. De hadde vært inne i sengeteppet som renholderen hadde pakket vekk,sa de. Så da måtte jeg signere på at jeg hadde fått dem tilbake. Men så sa de i resepsjonen at de hadde funnet noe mer, og slengte en pose med aviser, to store vannflasker og diverse avfall fra rommet oppå solbrillene. De ble knuste og vridde. men de ville ikke ta noe ansvar for det. De tok heller ikke ansvar da jeg prøvde å åpne et overopphetet kaffemelkbeger i frokostsalen og en servitrise kom bakfra og rev opp en pakke slik at jeg fikk kaffemelk over skjorte og bukse. Jeg prøvde å bestille rens i resepsjonen , men dette tok 3-4 dager.Dette var uaktuelt og de tok ikke ansvar. Ordet unnskyld hørte jeg heller aldri. En dag mens jeg sto i dusjen kom det inn noen på rommet, men sprang fort ut da jeg ropte hvem det var. Jeg prøvde da å skifte rom, men fikk kontant NEI tilbake. Jeg hadde fått det jeg hadde betalt for. Grunnen til at jeg var der var at jeg var i et bryllup og brudeparet tok bryllupsnatten sin på dette hotellet. Jeg synes synd på dem. Alt i alt er dette et hotell med uhøflig og ubehagelig betjening som jeg aldri vil besøke igjen

 
05.08.2019

Innlegg av nathan h

Outstanding

The holiday of a lifetime! The facilities are second to none, the food is outstanding and there is plenty to do. Must give a shout-out to the two bar tenders George and George who serve with such professionalism and respect. The best part by far though is the animation team; Alex is so crazy and funny, Kinga is so kind and sweet hearted and Gabriel is so friendly and welcoming. They always have a smile on their faces and have made my holiday. Going into Falaraki with them was the highlight of my holiday as I had such a good time- what lovely people they are. All round an amazing hotel with plenty to do. Rest assure you will not regret coming here. 11/10

 
03.08.2019

Innlegg av mstlh London, Storbritannia

Kalimera!

What a wonderful relaxing holiday. It started off great by being greeted with an orange juice as we arrived in the lobby and when we entered our hotel room there was a complimentary bottle of water and a most pleasing red wine. Our room was spacious enough for three beds (two pushed together) and there was ample storage space, together with a fridge and safe. The bathroom had a combined shower/bath. The best thing though was the wonderful sea view. Beautiful to look at first thing in the morning with the sun glistening on the water. The rooms are kept clean by hardworking maids and will change bed linen and towels daily unless told otherwise. Pool/beach towels are provided in your room and can be changed every other day at the Spa. Pool areas: No need to reserve sun beds here, plenty to choose from at any time of day. We stayed mainly in the pool by the restaurant/bar which was a good size and depth and a perfect temperature to cool down in. There are canopied pods which are extremely comfortable but we found too hot to lay in and preferred the sun beds. What we also enjoyed was the lazy river, so relaxing to float around. Breakfast: Amazing, there is literally everything - porridge, cereals, continental style, bacon, eggs, sausages, beans, french toast, pancakes, waffles, nuts, fresh fruits, dried fruits, pastries, cakes... Dinner: There were themed nights with some nights offering special dishes in stead of buffet main course but we always chose buffet just for the great selection. The quality of meat served is superb: pork, lamb, chicken, turkey etc and so tender and tasty. There really is something for everyone and was very hard to not overload your plate because everything was so good. The chefs are very talented, cook to perfection and beautifully presented. Thank you. Another HUGE thank you to the hardworking waiters and waitresses, especially Jiule and Flora. They were so kind, welcoming and friendly and we will not forget their hospitality. The hotel shop is reasonably priced and well stocked for anything you may require and the lady serving is friendly and pleasant. Entertainment: This is where they lose the star. There isn’t an on-site animation/entertainment team at the Esperos Palace but there is music in the poolside restaurant/bar which is poorly attended but guests have the option of going to the sister hotels for animation/entertainment. Outside: Bus to Faliraki 10mins, Bus to Rhodes Town 25mins (€2.40). Great holiday and would highly recommend if need a rest!

 
29.07.2019

Innlegg av marsielvis Wald-Michelbach, Tyskland

Like coming home!

The hotel feels like home - everyone is so friendly. The staff, especially at the reastaurant, is so lovely. Leaving them made me cry and ended with a couple of hugs. The hotel offers all the amenities you can only wish for - and sometimes a little more. I will definately return. The sea is only a couple of steps away and with a room facing the sea every morning is just beautiful. Very clean, every single one there is there for any need. Never felt that relaxed.