Gjestevurderinger
En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.
Totalvurdering
- Sted
- Sovekvalitet
- Rom
- Service
- Verdi
- Renslighet
51% anbefaler hotellet
1381 vurderingerUtmerket | 538 | |
Veldig bra | 480 | |
Bra | 241 | |
Mindre bra | 68 | |
Dårlig | 54 |
Fem siste vurderinger
Fint hotell!
Veldig fint hotell som ligger rett ved stranden. Perfekt for en til to netter før avreise hjem eller videre rundt i Sri Lanka! Vi fikk rommene i 3.etg som var noe utdatert, men rommene er oppgraderte nede ved ground floor. God service og hjelp, spesielt fra Kalindu og Vishwa!
Topp hotell
Her blir du varmt ønsket velkommen av et stillferdig og hyggelig personell. De er alltid til tjeneste, overkommelige priser og veldig god mat. En variabel satt meny til middag og gode drinker. Stranden her er ikke anbefalt å bade på i monsuntiden pga svært sterke strømmer, den er rødflagget. Angende selgere fra stranden kan du gjøre en ok handel hvis du pruter. Hvis du ikke vil ha sier du epa, epa som betyr har ikke behov for på Singalesisk. Nydelig basseng område.
Hyggelig hotel
Vi bodde på dette koselige hotellet i 7 dager, avbrutt av en to dagers rundtur, og den siste kvelden før hjemreise. Det viste seg å være et godt valg. Maten var utmerket og personalet var veldig serviceinnstilt. Bassengområdet var nydelig med tilgang til stranden. Lørdag var det pådekt til middag på stranden med bål og musikk. Marit feiret sin 70 års dag. Hun fikk blomster og kake av hotellet. En stor takk til manager, Anton,Pradeep, Anne og mange flere jeg ikke husker navnet på. Marit, Svein, Hallfrid og Kjell fra Norge
Hotell med god service
Har vært påhotell camelot i 14 dager nå, vår opplevelse har vært fantastisk, god beliggenhet og meget servisinstilt og blid betjening, bra renhold og god mat, et hotell vi vil benytte neste gang vi kommer hit
Skuffende service
Vi kom til dette hotellet som en avslutning etter 2 uker i Sri Lanka. Bodde her i 2 netter. Da vi kom fungerte først ikke nøkkelkortet, som førte til mye frem og tilbake før det ble ordnet, etter ca 30 minutter. I minibaren sto juiceglass etter tidligere gjester, og da vi sa ifra om det tittet resepsjonisten bare inn i kjøleskapet uten å gjøre noe, så rydde måtte vi gjøre selv. Da var vi endelig klare for å bade, men den gang ei. Safen har låst i åpen stilling, så den var ikke brukbar. Ringte igjen til resepsjonen, som sa at vi skulle få hjelp om 5 minutter, 3 samtaler senere hadde fremdeles ingen kommet, så det ble med åpen safe.. Rommene er veldig små. Vi bodde i den nye delen. Sluket på badet var nesten tett. Det ble aldri ryddet etter lunsj i bassengområdet, noe som fører til mange masende og pågående fugler. Rydde måtte vi igjen gjøre selv. Overhodet ikke verdt prisen. Vi var der også i lavsesong, så personale i forhold til antall besøkende var absolutt ikke noe problem.
© TripAdvisor