Gjestevurderinger
En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.
Totalvurdering
- Sted
- Sovekvalitet
- Rom
- Service
- Verdi
- Renslighet
0% anbefaler hotellet
2335 vurderingerUtmerket | 1344 | |
Veldig bra | 595 | |
Bra | 185 | |
Mindre bra | 97 | |
Dårlig | 114 |
Fem siste vurderinger
Følte oss utrygge
Vi fikk et rom med connecting doors og på naborommet var det en kveld slossing og roping. Vi ringte resepsjonen og ba dem sende security, og da begynte de å hamre på dørene mellom oss. Vi var livredde. Ba om at politiet måtte komme, men ingenting skjedde. Vi ba om et nytt rom og ble eskortert over i en annen bygning. Hva som skjedde med kineserne vet vi ikke, men turde ikke bo der lenger, sjekket ut dagen etter. Rommet var stort med stort bad. Liten balkong. Dårlig aircon. God seng.
3 stjerner maximum
• Innsjekkingskø ved ankomst. • Rommet var ikke klart til avtalt innsjekking kl.15.00. • Det første rommet vi fikk luktet forferdelig. Møbler var skitne og luftfuktigheten var svært høy. Det var også kun ett nattbord. Vi bad derfor om å flytte rom. • Tette sluk på begge hotellrommene vi bodde på. • Utrolig dårlig lydisolerte rom. Du hører absolutt alt som foregår ute i gangen. • Internett fungerer svært dårlig på hele området. • Servicen er svært treg uansett hva man ber om. • Alle restaurantene har svært dårlig kvalitet på maten. • Hotellet har 360 rom og ikke i nærheten av kapasitet for dette ved frokost, bassengområdet og på stranden. Det meste er tomt ved frokosten og de er sene ved å fylle opp. Det er ikke nok solsenger ved bassenget, og tas av barnefamiliene som reserverer med sine håndklær kl.07.30. Utsolgt for iskrem ved stranden og bassenget. • Deler av bassengområdet renoveres, og håndverkere bråker høylytt og slipestøv går rett i vannet til badende gjester. • 90% av gjestene er russisk, og det er russisk kø-kultur som gjelder. • Stranden er skitten, og vannet er grumsete. • Hotellrommet rengjøres ikke på dagtid, og ofte må man forlate rommet på ettermiddagen for daglig rengjøring. • Eneste positive å skryte av er Inaya Spa, veldig bra! • Hotellet er IKKE 5-stjerner, maksimalt 3-stjerner SVÆRT skuffende opplevelse.
Luksuriøst
Ankom resorten 3 timer før tiden, vi ble møtt med ett smil av alle, fikk rommet umiddelbart og ble kjørt til rommet med cart. Dette er ett stort inngjerdet området på Nusa Dua, flotte badeanlegg og en nydelig strand. Shuttlebuss til og fra handelsområdet. Vi hadde reist litt rundt på Bali i forkant og avsluttet med 3 dager her, anbefales for noen avslappende dager, men kan bli kjedelig i lengden.
Rent og pent
Nytt hotell. Fine lokaler. Vi hadde rom med utgang til et lite basseng som du deler med naboene. Fint for morgen- og kveldsbad, men for lite til å bruke dagen der. Verdt oppgraderingen! God mat på alle restaurantene. Vennlig betjening. Nært stranden.
Veldig bra hotell, med noen få forbedringsmuligheter
Bodde her en drøy uke på et standard rom. Inntrykket generelt er svært godt. Flotte, store og rene rom med gode senger. Fellesområdene holder også høy standard og holdes godt ved like. Stranden er blant de beste på Bali med myk hvit sand og turkis vann. Litt sjøgress ble skylt opp hver dag, men ikke noe som var til stor sjenanse. Det største plusset med hotellet var personalet og servicen. De gjorde absolutt alt for at vår ferie skulle bli så bra som mulig. Virkelig topp! Av forbedringsmuligheter kan frokosten ha flere alternativer for vestlige gjester. Det bør også være en info på hvert rom om hotellets tilbud. Etter en uke vet jeg fortsatt ikke hva vannsport og middag koster, og når det er tilgjengelig. Det viktigste er dog å få på plass en strandbar eller lignende. Serveringen på stranden var altfor dårlig. Det bør også være solparasoller. Men totalt svært godt fornøyd!
© TripAdvisor