Gjestevurderinger

Våre gjesters vurdering
Vurdering fra TripAdvisor
Her ser du våre egne gjesters vurderinger av hotellet.
8,9 av 10 Basert på 159 vurderinger
Total vurdering
 
8,9 / 10
Rengjøring
 
9,0 / 10
Nøyaktig beskrivelse online
 
9,0 / 10
Oppfylte forventningene
 
9,1 / 10
Fasiliteter
 
8,4 / 10
Mat og drikke
 
8,4 / 10
Rom / leilighet
 
8,4 / 10
Service
 
9,2 / 10

Siste gjestevurderinger


9 av 10

+
-

Bekreftet gjest: 2019-10-14


10 av 10

+
Topp beliggenhet ved strand og nærhet til byen. Go stemning blant personale og topp service. Frokosten inneholdt alt det vi ønsket både rundstykker,varm mat og nystekte pannekaker.
-

Bekreftet gjest: 2019-10-14


9 av 10

+
Renhold og betjening
-
En god stol på rommene

Bekreftet gjest: 2019-10-07


10 av 10

+
Fantastisk beliggenhet like ved stranda. Nydelig utsikt fra balkongen. God mat, hyggelig personale.
-
Mykere pute!

Bekreftet gjest: 2019-10-07


9 av 10

+
Flott beliggenhet, supert personale, enkel men veldig god frokost.
-
Ingen.

Bekreftet gjest: 2019-10-07


10 av 10

+
Beliggenhet
-

Bekreftet gjest: 2019-10-07


9 av 10

+
Utsikten, beliggenhet, personellet, renholdet, bar og restaurant
-
Wifi`n er ustabil og treg

Bekreftet gjest: 2019-09-30


10 av 10

+
Beliggenhet og service.
-

Bekreftet gjest: 2019-09-23


8 av 10

+
Beliggenheten, og hyggelig personale.
-
Småting som bør forbedres: En kontakt ( til hårtørrer) på badet var røsket ut, og hang og slang ti cm ut av veggen. Sa fra samme dag vi kom, men den ble ikke fikset. Vi minnet dem på det, og da sa de at de måtte ha elektriker, ....og det tok tydeligvis mer enn en uke å få tak i. Det manglet også tøfler, og var bare én badekåpe, men det sa vi ikke fra om, for det var uviktig for oss. Men slikt bør være på stell når man reklamerer med det.

Bekreftet gjest: 2019-09-16


10 av 10

+
-
Flere knagger til å henge opp ting på og hyller på badet til toalettsaker etc

Bekreftet gjest: 2019-09-16


En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.


Totalvurdering

  • 5/5 Sted
  • 3,5/5 Sovekvalitet
  • 4,5/5 Rom
  • 4,5/5 Service
  • 4/5 Verdi
  • 5/5 Renslighet

0% anbefaler hotellet

37 vurderinger
Utmerket
 
19
Veldig bra
 
12
Bra
 
2
Mindre bra
 
2
Dårlig
 
2

Fem siste vurderinger

02.08.2019

Innlegg av Tone F

Hyggelig hotell med flott beliggenhet

Bianco hotell ligger perfekt til på bystranden i Parga, ca 100 m fra havn og taxibåtene til de andre strendene i området. Hotellet har fine, men litt små rom, greie bad og et lite trivelig bassengområde. Solsenger på første rad på stranden er reservert hotellgjestene (mot betaling). Frokost og middag var bra! Personalet er hyggelige og profesjonelle.

 
05.07.2018

Innlegg av Hilde S Lierskogen, Norge

Tommel opp

Kjempetrivelig lite hotell, med herlige ansatte. Rent, pent, god mat, trivelig betjening både på hotellet og på stranda !! Vi var nok ikke de enkleste å finne plass til - var 12 venner på tur, men ingenting var noe problem 👍 Kommer gjerne tilbake !! đŸ€—

 
09.10.2016

Innlegg av Frank P

Høsttur til Parga.

Hotellet ligger ypperlig til, passelig gangavstand til sentrum, mange gode spisesteder i nærheten også. Stranden er bare rett over en lite trafikkert vei, fin strand, noe små runde steiner i flomålet. Rommet er helt greit, litt trangt på badet, kunne vært mere garderobeplass, Ulempen er døren mellom rom 9 og 10, den er ikke lyddempet så alt hørtes fra naborommet, og det er irriterende når naboen snorker.... Trivelig personale og god mat, alt i alt en fin høsttur.

 
22.08.2020

Innlegg av nickconsta Pefka, Hellas

Location that matters

Nice front sea rooms, you listen the waves as you sleep! Great hotel restaurant and free parking. You feel like home from the first moment, the friendly staff helps to that. Ask for Giannis special seafood pasta. We will stay again to our next visit at Parga .

 
04.08.2020

Innlegg av 958petterh

Not as advertised

First of all i want to say that the view and location is good and the hotel was clean, but thats the end of the good stuff. We booked via Hotels.com, and the hotel name title it says "Bianco Resort - Adults only". The price was surprisingly high, but since they advertised a 40 sqm room with sea view at an adult only hotel, we thought we'll pay the little extra (there are a lot of good options in the area). When we arrived, we were presented with a tiny hotel room. We wanted to have a shower but they had removed the soap from the soap dispencer in the shower, and left ut with two tiny soap bottles for body and hair, which is not enough for two adults with long hair. They day after they failed to refill, so we had to buy our own soap (it should not be like this in a hotel). The manager told us that they had removed soap from the dispencers as a corona-countermeasure but that doesnt make sense at all because everyone is going to try and get soap out of them anyways. They should clean them just as they clean the sink handle and everything else. The worst part is that we were woken up, 4 out of 7 days, by kids screaming and running in the hallway (the hotel is very loud). After we told the manager this, he only went on excusing himself saying that they said yes to one family because they were guests of them before they turned into an "adults only" hotel. First of all, that doesnt matter to us, because it is not what was advertised. Second of all he lied because there were other families arriving in the coming days as well. Although I can understand that you make exceptions in corona-times, but then you should not advertise it as "adults only"! About the size of the room, the manager also excused himself and said that it is better to book from booking.com rather than hotels.com because "that is more correct". Again; that does not matter to us because it is not what was advertised. When we book via hotels.com we send an request via their platform to the hotel, which the hotel accept (with the conditions in the booking document from hotels.com). He said the the 40sqm room is their juniour suite which is 50 eur more a night. I let them know of all the problems, and even then he would not budge to make changes in any way so that we would get what was advertised. This is basic travel and customer service within the tourist industry - therefore they earn this bad rating. We really should have gotten some kind of refund for the noise, or a bigger room as advertised. The food is okay but the coffee is just terrible. We also talked to other locals and as soon as we mentioned Bianco, they replied with "Oh, they have terrible coffee!" Honestly, I would not mention this if it was not the worst coffee I've ever tasted. Advertised as 4-star hotel, but it is definitely not.