En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.


Totalvurdering

  • 4,5/5 Sovekvalitet
  • 4/5 Sted
  • 4,5/5 Rom
  • 4,5/5 Service
  • 4,5/5 Verdi
  • 4,5/5 Renslighet

88% anbefaler hotellet

6124 vurderinger
Utmerket
 
4378
Veldig bra
 
1124
Bra
 
357
Mindre bra
 
129
Dårlig
 
138

Fem siste vurderinger

15.03.2014

av Alf B Arendal, Norge

Bra service

Flott hotell.bra service.dårlig mat.bra rom.møkkete på utsiden av hotellet.vi spiste mye på mc donalds da kona og barna ikke likte maten. Hotellområde er veldig fint.stranda som hører til hotellet er så som så.

 
10.04.2013

av cainaw Tønsberg, Norge

Super flott ferie!!!

Jeg min venninne og våre to barn var på dette hotellet 1 uke i slutten av november 2012. Etter og ha lest diverse anmeldelser her så var forventningene så som så... Annmeldelsene her er jo både for og i mot. Her kommer min annmeldelse også kan dere selv bedømme når dere har prøvd hotellet. Vi stoooor koste oss i denne uken og ville ikke hjem. Flott service og masse god mat! Mange forskjellige buffet resturanter som serverer god og variert mat. Frokost lunsj og middag.(det er mat og få hele dagen og frem til ca 11 ) Samt en hamburger/pizza + div junk food som serveres fra formidag til ettermiddag. Crepe og is huset var helt ok for voksene munner for lit søt men supert for barna. Di forskjellige cafe'/bar stedene hadde noe for store og små. gode drinker og milkshaker :-) Man kan sitte ute og velge mat fra di forskjellige spise plassene.Veldig kjekt. og take away bokser som man kan ta med seg på rommet.Drikke kan også tas med i plast glass.Folkene som jobber her var kjempe hyggelige og tok seg godt av barna. Underholdning fra morgen til kveld. Men heller ikke no vannskelig og finne seg en stille plas ved bassenget. Mange basseng og ta av.... Aqua land var en slager. Mye morro for barna og her også en egen lunsj restaurant som serverte forskjellig og god mat. Dro også på ett par utflukter. Delfin tur ikke det at vi så delfiner men en fantastisk snorkling tur. Vi bestilte også privat ridning i ørkenen med god service. Rommene på hotellet var romslige og greit vasket. Vaske folka passet på at du hadde det du trengte og hentet det man manglet! Alltid flaske vann i kjøleskapet og gikk du tom var det bare og ringe eller hente i en av restaurantene. Vi vil og skal tilbake igjen. ps var heller ikke noen ekle tyskere eller russere her.

 
27.03.2013

av FrkX

Ok

Hotellet var helt greit. Stort område med utrolig mange basseng, bra barneannlegg. Badelandet stenger kl 17.00, forsåvidt da sola går ned. Jeg kan ikke skryte av maten på hotellet, i tillegg så er det lite å få tak i mellom måltidene som er 2,5t ca to ganger om dagen. Det sto at det var noe cafe and chocolates-men dette er vel egentlig bare kaffebar. Egypterne på hotellet virka greie og tok nei for et nei når de prøvde å selge deg turer O.l. Det er omtrent ikke skandinaviske folk på hotellet, slik at det blir vanskelig for de minste barna å leke, jeg ville heller ikke levere barnet i en barneklubb hvor de kun kan tysk og russisk og ingen kan forstå mitt barn. De kan ikke veksle en 200 lapp uansett hvor på hotellet du prøver å betale med den, det er akkurat som om det er en sykt stor seddel. Heller ikke på kjøpesenteret, man måtte gå i banken for å veksle . Til og med resepsjonen kan ikke gi deg tilbake penger når du betaler med en 200 lapp, som du får når du tar ut penger i minibanken. Internett virker kun i resepsjonen og må betales for hver dag du ønsker og åpner ikke før 10.30. Generelt sett så var det en grei opplevelse takket være været og hotellrommet. Vi dro på snorkling/delfin tur i regi av hotellet og min opplevelse er at det virkelig ikke kan anbefales! Vi så ingen delfin, kapteinen kunne ikke kjøre båt, 50% av båten spøy, det vi fikk dykka var greit men absolutt IKKE en barnevennlig tur, stranda vi besøkte var stusselig og full av søppel! det er så mange irriterende frekke russere som tror de eier hotellet, sniker i køer i hytt og pine så nei takk, neste gang skal jeg sjekke ut at det er flere skandinaviske språklige med feks Skandinavisk barneklubb ..

 
06.08.2012

av 805GaryF Ålesund, Norge

Drar aldri tilbake hit

Vår lille famile på to voksne og to barn (2 og 9 år) ferierte på Jungle Aqua Park i to uker fra 16. juli 2012. Vi har reist mye og drar stort sett på en to ukers sydenferie hver sommer. Dessverre ble vårt opphold på Jungle Aqua Park preget av en hendelse helt i starten av oppholdet som gjorde at store deler av ferien ble ødelagt. Først det positive. Anlegget er enormt og byr på masse moro for barn samtidig som det er behagelig og ikke for overbefolket ved bassengene. Du finner alltid plass. Bassengene er stort sett tilrettelagt for barn og gjennomsnitlig dybde i bassengene er 110 cm. Egne områder for de minste barna med vannsklier og leker. I tillegg er det en bra vannpark med store og små sklier. All inclusive her betyr virkelig all inclusive. Du finner små barer over hele anlegget og det er bare å ta for seg. Servicen fra hotellets ansatte var god og tipset du litt fikk du VIP behandling, spesielt gjelder dette for renholderne og servitørene. Ta med Euro eller Dollar da dette er mye mer anvendelig enn Egyptiske Pund. Tar du ut Egyptiske Pund så får du kun vekslet i Euro eller Dollar. Det som er mindre bra er følgende: 1. Svært innpåslitne selgere som skal selge deg alt fra kamelturer i ørkene til massasje og foto shoots. De går rundt på anlegget fra 10 til 17. Prut dersom du er interessert. Hvis ikke så gi dem et bestemt men høffelig nei. Den minste nøling her og jeg kan garanterere at dere kjøper. Det er helt vilt, men dette så jeg eksempler på hele tiden. Helt greit, og det er kultur for det der nede, men jeg sier bare at dere må være oppmerksomme. Og de skal alltid ha noe forhåndsbetaling. Jeg anbefaler ikke pedikyr (ja jeg ble snakka trill rundt). Massasjen var brukbar. Sier ikke mer om dette. 2. Strømbrudd. Det var konstant små strømbrudd. Dette påvirket blant annet aircondition på rommene. Ofte virket ikke aircondition etter strømbrudd og da begynner du å merke varmen fort på rommet når det er 35 til grader ute om natten. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg ringte resepsjonen for å klage på at aircondition ikke virket, men det var ikke få. Under de lengste og mest omfattende strømbruddene så la resepsjonen bare på røret når du ringte for å gi beskjed om feil på aircondition. Det er for dårlig. 3. Drikke. På et tidspunkt midt under oppholdet stoppet de utdeling av vannflasker og satte i stedet opp vannbeholdere rundt bardiskene. Det ble derfor umulig å ta med seg vann tilbake til bassenget og det skapte store køer og masse frustrasjon. Det holder ikke! Brus fra dispenser smakte merkelig . Be om flaskeøl. Når det gjelder is til barna..........beklager men her må jeg bare le. 4 Maten. Tyskere, Russere og Engelskmenn. Hele anlegget er tilrettelagt for for disse gruppene med ferierende. Jeg har ingenting i mot dem, men vi ble lut lei dårlig toast, tomatbønner, kjøttslintrer, kalde hamburgere, ihjelfritert pommes frites og og difuse matretter. På tross av størrelsen på anlegget og de mange restaurantene så var det lite variasjon i maten. Her kan man selvsagt hevde at vi nordmenn er kresne, og mulig at vi er det. Jeg liker god mat av alle slag jeg, men dette var ikke bra. 5. Dekket på bunnen av bassengene. Dette var lagt svært ujevnt og det var masse ugjevnheter på bassengbunnene. Faren for å tråkke over er stor om man ikke følger med. Spesielt gjelder det i barnedelen i vannparken. Der fant også min frue spiker som sto opp, og det er bare flaks at ingen ble skadet. 6. Informasjon. Når det gjelder severdigheter og informasjon om ankomst og utreise så er den god. Men hva med den informasjonen man virkelig trenger? Vi fikk selvsagt alle sammen mageprblemer. Det viser seg at det i Egypt (og flere afrikanske land) finnes en bakterie i maten som vi Europeere ikke tåler. Dersom du drar til apoteket på kjøpesenteret i Hurgada så får du en gul eske med gule piller til 10 egyptiske pund (1.50 Euro) og du blir bra i magen med en gang. Denne esken holder til fire personer. Men dette får du ingen informasjon om. Neida. Gå til apoteket som er på anlegget og du må ut med 480 Egyptiske pund (64 Euro). Det samme gjelder lege. Bruker du han som er på anlegget så tar han 35 Euro bare du kommer innenfor døra.Vær obs på dette. Og du må legge ut for behandlingen og kreve refusjon fra forsikringsselskapet ditt når du kommer hjem. Det er vannvittige priser. Så til det mest alvorlige. Dette er selvsagt noe som de færreste opplevde, og takk og lov for det, men det hendte oss. Det jeg nå forteller bør være en vekker for alle foreldre med barn som ferierer på dette stedet. Vi fikk en fin bungalow på bakkenivå med terrassedør rett ut til bassenget. Vi går tidlig til sengs første kvelden da vi er slitne etter en lang reise. Jeg sjekker at utgangsdøren og terrassedøren er låst. Vi har ikke fått barnesengen vi har bedt om til minstemann på to år (heldigvis) så han sover i sengen hos meg. Min datter på ni år sover i sengen nær terrassedøren. Midt på natten våkner jeg av en ørliten raslelyd (jeg sover meget lett). Jeg snur instinktivt hodet og ser mot terrassedøren der jeg mener lyden kommer fra. Det er mørkt i rommet., men jeg mener å se konturen av et menneske som står ved siden av sengen til min niårige datter. Så skjer ting fort. Jeg hopper ut av sengen mens jeg roper "Who are you?". Ingen reaksjon. Vedkommende blir stående uten å gi fra seg en lyd. Jeg roper "What are you doing here?" Nå beveger vedkommende seg litt bakover. Jeg roper "Get out!!!" Vedkommende svarer nå "Pardon monsieur. Pardon monsieur!". Jeg gjentar enda en gang med høy stemme "Get out!" Personen svarer da med en svært stresset stemme "Excuse me...Excuse me", rygger ut terrassedøren, snur seg og går med raske og bestemte skritt bort fra bungalowen. Min kone og datter våkner nå av oppstyret og blir svært redde. Jeg kan si at dette var ikke noen som gikk feil (døren var låst og vedkommende oppførte seg altfor rasjonelt). Dette var en person som visste hva vedkommede gjorde og hadde et mål. Hva det var kan man bare spekulere i, men jeg unner ingen den opplevelsen det er å se en fremmed person stå ved siden av sin lille datters seng. Det kunne like gjerne vært vår to år gamle sønn som lå i barneseng i den delen av rommet. Hva som hadde skjedd om jeg ikke hadde våknet.......hvem vet. Jeg er bare glad for at min lille familie på fire nå ikke er blitt tre. Vi ringte vår reiseoperatør umiddelbart. De kunne tilby oss å bytte rom neste morgen og de lovte at vakter fra hotellet ville overvåke bungalowen resten av natten. Resepsjonen ringte oss etter at vår reiseoperatør hadde informert hotellet om hva som var skjedd. Men hotellet var ikke interessert i å forta seg noe som helst. Ikke en gang å komme bort på rommet for å se på terrassedøren om det var noe feil eller andre tegn til at den var tuklet med. Ei heller var de interessert i noen beskrivelse av personen. DETTE ER FOR DÅRLIG!!!!! Jeg sov ikke et sekund den natten, og ikke de påfølgende heller. Jeg så aldri noen vakter den natten. Hotellet var kun interessert i å dysse ned hele episoden! Neste morgen fikk vi nytt rom på andre siden av anlegget og i 2. etasje. Resten av ferien lå jeg på nåler og passet selvsagt ekstra godt på ungene. I ettertid viser det seg at vedkommende som jeg skremte ut fra vårt rom var inne på vårt rom allerede en time tidligere. Jeg våknet også da og fikk et glimt av en person, men vedkommende var da så rask til å komme seg ut og jeg trodde det var vår datter som skulle på do. Men da jeg kom bort til sengen så lå hun å sov i sin søteste søvn. Jeg klarte ikke å koble at det var en uvedkommede jeg hadde fått et glimt av. Dette skremmer meg. og beviser at personen handlet rasjonelt og målrettet og kom tilbake for å avslutte det vedkommende hadde i tankene. Vel slik ble det. Den dårlige karakteren er ene og alene fordi Hotellet ga fullstendig blaffen i vår sikkerhet og ignorerte hendelsen. Jeg håper for Guds skyld at andre ikke opplever dette. Sov med et halvt øye oppe.

 
31.03.2012

av Kim-Andre P Kristiansand

Flott aquapark!

Tilbragte 1 uke i Mars 2012 på Jungle aqua park. Meg og kona med vår datter på 7. Vi hadde aldri vært i Egypt før og totalopplevelsen vår er helt OK. IOM Jungle aqua ligger litt utforbi byen ble det stort sett og oppholde seg rundt hotellkomplekset utenom en snorkle utflukt og en kveld på Senza Mall Shoppingsenter bare 10 min gåtur unna. Jungle Aqua park var større enn forventet. Den første dagen ble litt forvirrende, men så snart vi fikk gått litt rundt ble vi raskt kjent. Et utrolig bra vannland. Hyggelig betjening og OK mat. IOM det er All inclusive føler jeg det lille ekstra uteblir, men helt OK. Synes øl og vin var bra til å være lokal. Mat OK. Best var Alfredo!! IKKE ta oransje og sorte drosjer. Vi ble lurt big time!! En litt ekkel opplevelse. Bestill drosje i regi av hotellet. Kan anbefale snorkletur med "Red Sea" En hyggelig dag på sjøen med en artig gjeng. Disse står på hotellet og selger turer. Mye russere, polakker og tyskere. De oppfører seg OK. Noen skandinavere. Alt i alt et OK opphold. Kunne gått ha resit en gang til, men ble ikke "forelsket" -Kim-