Gjestevurderinger

Våre gjesters vurdering
Vurdering fra TripAdvisor
Her ser du våre egne gjesters vurderinger av hotellet.
9 av 10 Basert på 11 vurderinger
Total vurdering
 
9,0 / 10
Rengjøring
 
9,4 / 10
Nøyaktig beskrivelse online
 
9,0 / 10
Oppfylte forventningene
 
8,6 / 10
Fasiliteter
 
9,3 / 10
Mat og drikke
 
8,6 / 10
Rom / leilighet
 
8,9 / 10
Service
 
9,0 / 10

Siste gjestevurderinger


8 av 10

Arild Vagstein,
Oslo

+
-

Bekreftet gjest: 2019-12-29


10 av 10

Gunnar Mar,
Sandnes

+
-

Bekreftet gjest: 2019-03-24


En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.

Totalvurdering

  • 4,5/5 Sted
  • 4,5/5 Sovekvalitet
  • 4,5/5 Rom
  • 5/5 Service
  • 4,5/5 Verdi
  • 5/5 Renslighet

91% anbefaler hotellet

2064 vurderinger
Utmerket
 
1614
Veldig bra
 
309
Bra
 
92
Mindre bra
 
26
Dårlig
 
23

Fem siste vurderinger

04.02.2015

Innlegg av BritaF Drammen

Fantastisk!!!

Bodde her en uke i januar, og må si dette er et helt eksepsjonelt hotell. Førsteklasses service fra absolutt alle ansatte, utført på en usnobbete, hjertelig og humørfylt måte. Hotellet er nydelig og fargerikt dette er ikke et minimalistisk, moderne, sjelløst sted, og det har en fantastisk atmosfære. Fantastiske hager;- både hotell-hagen og spa-hagen er utrolige og så store at det tar litt tid å få med seg alt. Bassengområdet med nærhet til den delikate utendørs lunsjrestauranten var svært behagelig, det hjelper selvfølgelig at det ikke er noen barn her. Dyktig bassengansvarlig sørget for et plettfritt område og det er deilig at hotellet ikke aksepterer de evinnelige "reserverte" hotellsengene. Hagen har også flere fredelige pletter, der man kan få satt opp en solseng:) Fantastisk frokostbuffe, skal mye til å oppleve noe sånt igjen. Siden dette er et spa-hotell, er det mulig å få spesial-tilpasset diett om ønsket. Det er også fokus på matintoleranser, og jeg har aldri hatt et bedre glutenfritt tilbud. Betjening hjelper deg med å finne et passende bord, inne eller ute, og kommer med ønsket te eller kaffe. Det ryddes hele tiden, og bak buffeten står kokker og tilbereder smoothie, juice, egg, omelett, pannekaker osv slik du vil ha det. Et svært behagelig frokostområde gjør at man trekker ut frokosten så lenge som bare mulig. Spa avdelingen er herlig, og bør utnyttes for alt den er verdt. Det er flere behandlings-program som går over to dager, husk og bestille på forhånd!! Ta også med treningstøy!!! Anbefales til alle som er ute etter en avslappende, barneløs, deilig ferie.

 
24.01.2015

Innlegg av TFitje Bergen, Norge

Fantastisk spa hotell!

Dette hotellet overgikk forventningene som vi hadde på forhånd. Det fortjener absolutt alle de fem stjernene som de har. Servicen er førsteklasses og det hersker en ro over stedet som jeg aldri hal opplevd tidligere. Frokosten er et kapittel for seg selv. Du kan bestille hva du enn ønsker til og med cava. Man får nesten ikke kyst til å forlate bordet selv om man er vel forsynt. Spa avdelingen er utrolig imponerende og må være noe av det beste i hele verden. Denne bør alle gjeste utnytte under sitt opphold.

 
14.02.2014

Innlegg av Anne-Marit L Bergen, Norge

Herlig luksus en uke i januar.

Hotellet kan bare beskrives som fantastisk. Fra vi ble møtt av smilende og særdeles hjelpsomt personale ved ankomst til vi reiste hjem var hotelloppholdet herlig. Flotte faciliteter, betjening som tilsynelatende så våre behov før vi ba om noe, herlig frokost, deilig spa-avdeling og bassengområde,flott bar med levende musikk hver kveld. Hit kommer vi gjerne igjen.

 
09.01.2020

Innlegg av Sue C Buxton, Storbritannia

Super Hotel

We have just returned from the Botanico hotel. It is a beautiful hotel set in lush grounds.The staff are all gracious and helpful. It is easy to get into town via the hotel courtesy bus, local bus or taxi. The evening entertainment was excellent. We will be back!

 
08.01.2020

Innlegg av worker033 Abergavenny, Storbritannia

Great hotel, pity about the reception staff

Super Hotel , but the reception staff are, it seems, are very keen to keep any information they are supposed to impart to their guests, to themselves. (I only found out after I got home, that there are shuttle buses each day down to the town centre- it took us probably 15 mins downhill, and much more on the way back) We also had a problem with our room,(which I will not go into) and the reception staff and managers of the day, tried too hard to trivialise the problem, especially the reception staff, who went behind my back, while I was dealing with them. But overall, our first time in the Canaries, was good, while it was raining at home.