Våre gjesters vurdering
Vurdering fra TripAdvisor
Her ser du våre egne gjesters vurderinger av hotellet.
9,1 av 10 Basert på 8 vurderinger
Total vurdering
 
9,1 / 10
Rengjøring
 
9,5 / 10
Nøyaktig beskrivelse online
 
9,0 / 10
Oppfylte forventningene
 
8,9 / 10
Fasiliteter
 
9,4 / 10
Mat og drikke
 
8,6 / 10
Rom / leilighet
 
8,9 / 10
Service
 
8,9 / 10

Siste gjestevurderinger


8 av 10

+
Spa anlegget
-
Litt treig service

Bekreftet gjest: 2021-11-14


9 av 10

+
-

Bekreftet gjest: 2020-03-08


8 av 10

+
-

Bekreftet gjest: 2019-12-29


En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.


Totalvurdering

  • 4,5/5 Sted
  • 4,5/5 Sovekvalitet
  • 4,5/5 Rom
  • 5/5 Service
  • 4,5/5 Verdi
  • 5/5 Renslighet

91% anbefaler hotellet

2137 vurderinger
Utmerket
 
1670
Veldig bra
 
320
Bra
 
95
Mindre bra
 
28
Dårlig
 
24

Fem siste vurderinger

04.02.2015

av BritaF Drammen

Fantastisk!!!

Bodde her en uke i januar, og må si dette er et helt eksepsjonelt hotell. Førsteklasses service fra absolutt alle ansatte, utført på en usnobbete, hjertelig og humørfylt måte. Hotellet er nydelig og fargerikt dette er ikke et minimalistisk, moderne, sjelløst sted, og det har en fantastisk atmosfære. Fantastiske hager;- både hotell-hagen og spa-hagen er utrolige og så store at det tar litt tid å få med seg alt. Bassengområdet med nærhet til den delikate utendørs lunsjrestauranten var svært behagelig, det hjelper selvfølgelig at det ikke er noen barn her. Dyktig bassengansvarlig sørget for et plettfritt område og det er deilig at hotellet ikke aksepterer de evinnelige "reserverte" hotellsengene. Hagen har også flere fredelige pletter, der man kan få satt opp en solseng:) Fantastisk frokostbuffe, skal mye til å oppleve noe sånt igjen. Siden dette er et spa-hotell, er det mulig å få spesial-tilpasset diett om ønsket. Det er også fokus på matintoleranser, og jeg har aldri hatt et bedre glutenfritt tilbud. Betjening hjelper deg med å finne et passende bord, inne eller ute, og kommer med ønsket te eller kaffe. Det ryddes hele tiden, og bak buffeten står kokker og tilbereder smoothie, juice, egg, omelett, pannekaker osv slik du vil ha det. Et svært behagelig frokostområde gjør at man trekker ut frokosten så lenge som bare mulig. Spa avdelingen er herlig, og bør utnyttes for alt den er verdt. Det er flere behandlings-program som går over to dager, husk og bestille på forhånd!! Ta også med treningstøy!!! Anbefales til alle som er ute etter en avslappende, barneløs, deilig ferie.

 
24.01.2015

av TFitje Bergen, Norge

Fantastisk spa hotell!

Dette hotellet overgikk forventningene som vi hadde på forhånd. Det fortjener absolutt alle de fem stjernene som de har. Servicen er førsteklasses og det hersker en ro over stedet som jeg aldri hal opplevd tidligere. Frokosten er et kapittel for seg selv. Du kan bestille hva du enn ønsker til og med cava. Man får nesten ikke kyst til å forlate bordet selv om man er vel forsynt. Spa avdelingen er utrolig imponerende og må være noe av det beste i hele verden. Denne bør alle gjeste utnytte under sitt opphold.

 
14.02.2014

av Anne-Marit L Bergen, Norge

Herlig luksus en uke i januar.

Hotellet kan bare beskrives som fantastisk. Fra vi ble møtt av smilende og særdeles hjelpsomt personale ved ankomst til vi reiste hjem var hotelloppholdet herlig. Flotte faciliteter, betjening som tilsynelatende så våre behov før vi ba om noe, herlig frokost, deilig spa-avdeling og bassengområde,flott bar med levende musikk hver kveld. Hit kommer vi gjerne igjen.

 
17.01.2022

av W6597ZOkarlb

Dinner at the Ill papagallo restaurant Hotel Botanico

I have NEVER had as bad service IN my LIFE. I Was there on the 29th of December 2021. I really get better service at Burger-King ! This evening all the owners was there, ALL OTHERS waiting. BAD BAD...

 
11.01.2022

av 893arjab Helsinki

I was fortunate...

...to spend a Xmas-week in a beautiful ocean view room. My expectations were high hotel being a member of the Leading hotels of world -marketing chain. I was not disappointed. Hotel was quite near in meeting the five-star hotel status. The customer service attitude in restaurants, bar, spa, reception, room cleaning and maintenance were of high standard. Polite but friendly attitude. An extra thank goes to the Hotel Bar personnel – service was outstanding and their attitude and eye for customer service first class. Hotel premises are most elegant, kept extremely clean and the art collection you can study and admire all around you is something you seldom if ever find in a hotel. Being festive season hotel had a well-planned activity program for all ages covering the two-week period. You found a beautifully imposed booklet in three languages in your room. A pleasant surprise was to find a Thai inspired spa area, with both indoor and outdoor pools. Silent, no music, no phones, no drinking or smoking and for adults only. And the softest white towels. What a bliss! Special thanks and greetings go also to the gardeners. The hotel garden is so, so beautiful and cared for with a loving hand. Getting back to the “almost meeting the five-star status”: The Italian restaurant needs to be more careful with invoicing and the receptionists should notice their clients immediately instead of hiding their faces in some paperwork – all at the same time. Oops. I had a nice, relaxed holiday. I rested and sunbathed by the spa pool. I had “aperitivo, copa de cava” in the Hotel bar. I enjoyed tasty meals at the Oriental restaurant. I slept well in the comfortable bed and soft linen. I returned home with fond memories.