Gjestevurderinger
Total vurdering | 8,9 / 10 | |
Rengjøring | 9,3 / 10 | |
Oppfylte forventningene | 8,5 / 10 | |
Mat og drikke | 8,9 / 10 | |
Rom / leilighet | 8,9 / 10 | |
Service | 8,9 / 10 |
Siste gjestevurderinger
Sissel,
Norge
Bekreftet gjest: 2024-09-21
Per,
Norge
Bekreftet gjest: 2024-09-07
Alf,
Norge
Bekreftet gjest: 2024-06-22
Yolima,
Norge
Bekreftet gjest: 2024-06-15
Ingar,
Norge
Bekreftet gjest: 2023-09-16
Dorota,
Norge
Bekreftet gjest: 2023-09-02
Hanna,
Norge
Bekreftet gjest: 2023-07-22
En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.
Totalvurdering
- Sted
- Sovekvalitet
- Rom
- Service
- Verdi
- Renslighet
0% anbefaler hotellet
236 vurderingerUtmerket | 134 | |
Veldig bra | 41 | |
Bra | 32 | |
Mindre bra | 21 | |
Dårlig | 9 |
Fem siste vurderinger
Et godt familehotell med god beliggenhet i Makarska
Et godt familiehotell med flott beliggenhet helt nede ved stranden i Markarska - kun 10-15 minutters spasertur langs en hyggelig strandpromenade inn til byen. Langs strandpromenaden finnes en rekke gode og hyggelige restauranter og butikker. Hotellet har flere bassengområder (både innendørs og utendøres), flere barer og en svært hyggelig takrestaurant/bar. I tillegg er det både butikk og ekstern restaurant rett utenfor hotelldøren. Vi hadde en stor, moderne og velutstyrt suite med flott utsikt mot stranden og Makarska. En veldig bra frokost serveres i hovedrestauranten. Tross masse positivt er det dessverre noen få ting som resulterer i at jeg ikke gir full score - ikke minst siden hotellet velger å definerer seg som et 5-stjerners hotell. Vi har reist verden rundt og jeg har jobbet som hotellier i over 35 år - muligens bare bageteller, men her er hva vi savnet få å kunne gi hotellet full score. En god middagsbuffet kunne vært gjort mye hyggeligere med litt dempet belysning og lys på bordene. Pr. i dag er minner det litt for mye om en kantine. Skjenking av kaffe under frokosten burde vært en selvfølge. Vi hadde en stor suite med en stor terrasse der det kun var 2 små stoler og 1 lite bord. En flott balkong som absolutt kunne vært gjort mye mer hyggelig og innbydende. «Turndown» er ikke et must, men forventes gjerne på et 5-stjerners hotell. Vinden klarte dessverre å knuse et av drikkeglassene på rommet, men ble av en eller annen grunn ikke erstattet under oppholdet. Hotellet er nytt og potensialet er stort, men de har nok dessverre litt igjen før de kan sammenlignes med andre 5-stjernes hoteller vi har bodde på. Hotellet kan absolutt anbefales og vi kommer gjerne tilbake ved en senere anledning.
Fornøyd
Vi var totalt seks personer. Pent hotel, bra rom og hyggelig betjening. Kjenner oss ikke igjen i andre omtaler her. Utenom at hotellet mistet aircondition et par døgn, som ant skyldes tordenværet som kom. Veldig bra frokost, og godt utvalg på middagsbuffe. Spesielt And falt i god jord. Vær obs på at det kan variere med tiden å få drikke til middag (selv om de er mange på jobb). Det går mye kjappere inne. Ellers må vi fremheve maten på takterrassen. Vi spiste der to ganger. A la carte og en gang 5 retter’s. Må bestilles 24t før pga tilberedning. Fantastisk! Ei heller noe problem å finne solsenger. Spør man betjeningen så finner de både senger og parasoll til deg.
Dette var dårlige greier...
Pent, nytt hotell med ok rom og ok basseng. Wifi faller ofte ut. Strømbrudd. Aircondition som ikke funker og liten vilje til å utbedre feil. Når vi bestiller drikke til buffet, er vi heldige om den kommer før maten (som heller ikke er all verdens) er spist opp. Styr unna dette!
Danskebåten 2
Vi har vært på charterturer i 20 år, herdete veteraner i "sunbed-wars", men her gir vi opp. Det er umulig å få tak i en solseng om du ikke slåss for den og antall og areal rundt bassenget er eventyraktig underdimensjonert ift antall. gjester. Hotellet bøter på dette med å ha en reservasjonsregel på max en halvtime, som i og for seg er bra, men da det er så overfylt gjør det at man ikke kan forlate plassen man har kjempet for for å bade eller ta lunsj. da har du ikke plass etterpå. Bassenget går for øvrig ikke av veien for hvilket som helst Happy-Baby-hotell, det er overfylt med skrikende barn som kaster baller fra hver sin luftmadrass når de ikke hopper fra kantene. Hotellet reklamerer med solsenger som tilhører hotellet på stranden, og de er der, men hvis man finner veien dit i labyrinten av folk, tepper og medbrakte parasoller er det stort sett fullt der og, for de kan også betales for av andre. Og strendene, eller de ti meter brede steinstripene langs havet er STAPPFULL fra morgen til kveld. Det er ellers vanskelig å finne bord til måltidene og man må i barnebuffeten for å finne tilbehør til de to kjøtt-typene de serverer. (Lam og svin). Matene er forsåvidt god, men når mans er for seg en buffet på et 5-stjerners hotell ser man kanskje for seg at man har sitteplass og at man unngår unger som plukker på alle pizzastykkene og frustrerte gjester som krangler om sniking de lange køene. Underholdningen lignet på hvilken som helst juleavslutning for 6-klasse, der noen stakkars innleide dansere fremførte forskjellige dansestiler uten scene, til lav musikk med dårlig lyd, foran et publikum på provisorisk oppstilte pinnestoler. Men ikke nok pinnestoler, halvparten av de som kom måtte stå eller gå igjen. Aircondition på rommene våre virket ikke. I dag har vi gitt to beskjeder, en kl 12 og en kl 15, med lovnader om at noen skal fikse det. Vi sitter på rommet i 30 grader nå og venter fremdeles kl 17.45, noe som inspirerte til å skrive denne anmeldelsen. Kanskje utseendemessig kan det se ut som et 5 stjerners hotell. Personalet er 5-stjerners! De prøver så godt de kan med det minimale handlingsrommet de har. Den største forskjellen på Aminess Khalani og Danskebåten er at det er billigere øl på Danskebåten. Dette var ikke verdt pengene og noe "5 stjerners hotell" er dette overhodet ikke i det hele tatt.
Superbe séjour de 9 jours
Un coin de paradis. Nourriture excellente. Literie top. Hôtel moderne et épuré. Les pieds dans l eau. Les points négatifs : Equipe jeune mais qui ne fait pas son boulot convenablement. Ménage bof et service boissons à table bof. Chaises du restaurant tachetées. Pas trop appétissant pour un hôtel 5 étoiles. La nouvelle génération de la jeunesse...Mais pour un hôtel 5 étoiles ce n est pas acceptable. À faire nettement mieux à ce niveau là. Bien dommage!
© TripAdvisor