Våre gjesters vurdering
Vurdering fra TripAdvisor
Her ser du våre egne gjesters vurderinger av hotellet.
9,1 av 10 Basert på 7 vurderinger
Total vurdering
 
9,1 / 10
Rengjøring
 
9,6 / 10
Oppfylte forventningene
 
9,4 / 10
Mat og drikke
 
9,3 / 10
Rom / leilighet
 
9,4 / 10
Service
 
9,3 / 10

Siste gjestevurderinger


9 av 10

+
Nytt og fint, nårheten til fin strand
-
Hadde håpet på voksent klientell/gjester , men flott anlegg

Bekreftet gjest: 2023-09-16


10 av 10

+
-
Manglet live musikk , ingen underholdning for voksne

Bekreftet gjest: 2023-09-02


10 av 10

+
Helt fantastisk mat, veldig rene og delikate omgivelser, og utrolig hyggelige og serviceinnstilte ansatte!!
-
Absolutt ingenting å utsette på noe som helst.

Bekreftet gjest: 2023-07-22


En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.


Totalvurdering

  • 5/5 Sovekvalitet
  • 4,5/5 Sted
  • 4,5/5 Rom
  • 4,5/5 Service
  • 4/5 Verdi
  • 5/5 Renslighet

0% anbefaler hotellet

187 vurderinger
Utmerket
 
118
Veldig bra
 
27
Bra
 
20
Mindre bra
 
15
Dårlig
 
7

Fem siste vurderinger

17.05.2023

av SteRos Sandnes, Norge

Et godt familehotell med god beliggenhet i Makarska

Et godt familiehotell med flott beliggenhet helt nede ved stranden i Markarska - kun 10-15 minutters spasertur langs en hyggelig strandpromenade inn til byen. Langs strandpromenaden finnes en rekke gode og hyggelige restauranter og butikker. Hotellet har flere bassengområder (både innendørs og utendøres), flere barer og en svært hyggelig takrestaurant/bar. I tillegg er det både butikk og ekstern restaurant rett utenfor hotelldøren. Vi hadde en stor, moderne og velutstyrt suite med flott utsikt mot stranden og Makarska. En veldig bra frokost serveres i hovedrestauranten. Tross masse positivt er det dessverre noen få ting som resulterer i at jeg ikke gir full score - ikke minst siden hotellet velger å definerer seg som et 5-stjerners hotell. Vi har reist verden rundt og jeg har jobbet som hotellier i over 35 år - muligens bare bageteller, men her er hva vi savnet få å kunne gi hotellet full score. En god middagsbuffet kunne vært gjort mye hyggeligere med litt dempet belysning og lys på bordene. Pr. i dag er minner det litt for mye om en kantine. Skjenking av kaffe under frokosten burde vært en selvfølge. Vi hadde en stor suite med en stor terrasse der det kun var 2 små stoler og 1 lite bord. En flott balkong som absolutt kunne vært gjort mye mer hyggelig og innbydende. «Turndown» er ikke et must, men forventes gjerne på et 5-stjerners hotell. Vinden klarte dessverre å knuse et av drikkeglassene på rommet, men ble av en eller annen grunn ikke erstattet under oppholdet. Hotellet er nytt og potensialet er stort, men de har nok dessverre litt igjen før de kan sammenlignes med andre 5-stjernes hoteller vi har bodde på. Hotellet kan absolutt anbefales og vi kommer gjerne tilbake ved en senere anledning.

 
13.08.2022

av Tommy L

Fornøyd

Vi var totalt seks personer. Pent hotel, bra rom og hyggelig betjening. Kjenner oss ikke igjen i andre omtaler her. Utenom at hotellet mistet aircondition et par døgn, som ant skyldes tordenværet som kom. Veldig bra frokost, og godt utvalg på middagsbuffe. Spesielt And falt i god jord. Vær obs på at det kan variere med tiden å få drikke til middag (selv om de er mange på jobb). Det går mye kjappere inne. Ellers må vi fremheve maten på takterrassen. Vi spiste der to ganger. A la carte og en gang 5 retter’s. Må bestilles 24t før pga tilberedning. Fantastisk! Ei heller noe problem å finne solsenger. Spør man betjeningen så finner de både senger og parasoll til deg.

 
09.08.2022

av OddAndreasH1 Bergen, Norge

Dette var dårlige greier...

Pent, nytt hotell med ok rom og ok basseng. Wifi faller ofte ut. Strømbrudd. Aircondition som ikke funker og liten vilje til å utbedre feil. Når vi bestiller drikke til buffet, er vi heldige om den kommer før maten (som heller ikke er all verdens) er spist opp. Styr unna dette!

 
03.08.2022

av StefanJ1082

Danskebåten 2

Vi har vært på charterturer i 20 år, herdete veteraner i "sunbed-wars", men her gir vi opp. Det er umulig å få tak i en solseng om du ikke slåss for den og antall og areal rundt bassenget er eventyraktig underdimensjonert ift antall. gjester. Hotellet bøter på dette med å ha en reservasjonsregel på max en halvtime, som i og for seg er bra, men da det er så overfylt gjør det at man ikke kan forlate plassen man har kjempet for for å bade eller ta lunsj. da har du ikke plass etterpå. Bassenget går for øvrig ikke av veien for hvilket som helst Happy-Baby-hotell, det er overfylt med skrikende barn som kaster baller fra hver sin luftmadrass når de ikke hopper fra kantene. Hotellet reklamerer med solsenger som tilhører hotellet på stranden, og de er der, men hvis man finner veien dit i labyrinten av folk, tepper og medbrakte parasoller er det stort sett fullt der og, for de kan også betales for av andre. Og strendene, eller de ti meter brede steinstripene langs havet er STAPPFULL fra morgen til kveld. Det er ellers vanskelig å finne bord til måltidene og man må i barnebuffeten for å finne tilbehør til de to kjøtt-typene de serverer. (Lam og svin). Matene er forsåvidt god, men når mans er for seg en buffet på et 5-stjerners hotell ser man kanskje for seg at man har sitteplass og at man unngår unger som plukker på alle pizzastykkene og frustrerte gjester som krangler om sniking de lange køene. Underholdningen lignet på hvilken som helst juleavslutning for 6-klasse, der noen stakkars innleide dansere fremførte forskjellige dansestiler uten scene, til lav musikk med dårlig lyd, foran et publikum på provisorisk oppstilte pinnestoler. Men ikke nok pinnestoler, halvparten av de som kom måtte stå eller gå igjen. Aircondition på rommene våre virket ikke. I dag har vi gitt to beskjeder, en kl 12 og en kl 15, med lovnader om at noen skal fikse det. Vi sitter på rommet i 30 grader nå og venter fremdeles kl 17.45, noe som inspirerte til å skrive denne anmeldelsen. Kanskje utseendemessig kan det se ut som et 5 stjerners hotell. Personalet er 5-stjerners! De prøver så godt de kan med det minimale handlingsrommet de har. Den største forskjellen på Aminess Khalani og Danskebåten er at det er billigere øl på Danskebåten. Dette var ikke verdt pengene og noe "5 stjerners hotell" er dette overhodet ikke i det hele tatt.

 
02.04.2024

av pemba_gelu_sherpa Bayern, Tyskland

So muss Urlaub sein

Das neue Hotel liegt sehr ruhig an einem wunderschönen Kiesstrand, nur durch einen Promenadenweg getrennt. Die Anlage ist sehr modern, sauber und gepflegt. Die Zimmer sehr gut ausgestattet und sauber. Das Essen lässt keine Wünsche offen und ist sehr lecker. Das Personal ist äußerst höflich und zuvorkommend. Die Rooftopbar ist eine Schau. Sicherlich eines der besten Hotels in Kroatien.