En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.


Totalvurdering

  • 4,5/5 Sovekvalitet
  • 3,5/5 Sted
  • 4/5 Rom
  • 4/5 Service
  • 4/5 Verdi
  • 4/5 Renslighet

72% anbefaler hotellet

365 vurderinger
Utmerket
 
144
Veldig bra
 
115
Bra
 
61
Mindre bra
 
26
Dårlig
 
19

Fem siste vurderinger

12.03.2017

av Kjersti Strøm G

Apollo kombinasjonsreise

Super beliggenhet utenfor Mui Ne! Vi priset oss lykkelige for at vi ikke bodde i Mui Ne. Fikk fine rom i enden av 3.etg. - usjenert og med fantastisk havutsikt! Et fredelig sted uten rekker av solsenger. Topp service. Herlig frokost, men middagen ble inntatt på en nærliggende enkel restaurant eller på spisesteder i Mui Ne!

 
05.01.2016

av Stines89 Hell, Norge

Heilt greitt

Resortet fremstår som idyllisk og fint ved første øyekast. Og det lever nesten opp til forhåpningene. Vi bodde der i 6 netter i en villa med svømmebasseng med strandutsikt. Det positive med dette resortet er at alle de ansatte var veldig servicevennlig og hyggelige å snakke med. Det var veldig godt med eget svømmebasseng ved villaen, der er det også solstoler. Renholdet på rommet og resortet forøvrig var helt greitt. Drinkene var veldig gode, selv om det gikk en stund før de kom. Men når man er på ferie har man god tid. Frokosten var også god. Det er privat strand ved resortet, den var fin og ble brukt en del (god temp i vannet). Deilig med dusj og bad utvendig (med litt tak og vegger selfølgelig), men vær oppmerksom på geckoer og frosker. Forbedringspotensiale: vi spiste lunsj der hver dag, den var ok. Men vi prøvde middag første kvelden og den var ikke bra. Bestilte indrefilet og fikk et seigt biffstykke som selv entrecotèn hadde blitt fornærma å blitt sammenligna med. Men dette løste vi med å reise inn til byen å spise (godt å komme seg ut, og taxi er veldig billig!). Wi-fien var veldig ustabil og dårlig. Resortet fremstår som litt slitt, dette er jo naturlig etter mange år. Men kanskje vedlikeholdet kunne blitt litt bedere. Det er nærmere et 3 enn 5 stjernes resort (er 4 i følge dem). Alt i alt hadde vi en bra opplevelse og et hyggelig opphold.

 
17.04.2012

av janfers Oslo, Norge

helt grei plass

vi var her i fjorten dager og var stort sett fornøyd med plassen, fin bungalow men badet ute i friluft var det mange rare innsekter. fin opplevelse dårlig med engelskspråklige peronal. finner en annen plass neste gang

 
13.07.2022

av 109mark_tab

Nice place

The stay at the hotel was charming. Upon arrival we exchanged our room for a beach villa for a modest fee. The breakfasts were adapted to local customs, but given that we were probably the only Europeans in the hotel, this is completely understandable. But we always had enough to eat. The other dishes were also very tasty. We took a taxi to the beach not far from the hotel, a beautiful clean beach where we were alone. We wanted to take a trip to Da Lat, which the very nice receptionist willingly arranged for us, the full-day trip with an English-speaking driver at a great price was amazing. We can only recommend this hotel. Markéta & Honza

 
12.03.2021

av hoangvo1989 Da Nang, Vietnam

Disappointed

Stayed here just deluxe room years ago and now villa with private pool but not feel more premium. We check in early and receptionist ask us to wait until 2pm. We ask if they can prepare our room as soon as possible cause we're tired after 4hours trip from Saigon. We hire a bike to downtown and have lunch. After 2hours, we are back and there's still no room for us. Waiting and see a company group just arrive and go straight to their room. I lose my patience, and ask again, she keeps asking us wait. Really frustrated, and we get our room nearly 2pm, after 3hours in a dayweek and not a high season, especially at this pandemic time. I think they don't know how to do, just by order and not flexible, and when the first impression is terrible you know the rest will be ducked up. There are many moquitos in the room, especially the locker. Pool is not really clean, no mattress on chair. Two pillows on the bed. Have to ask for more. And when we're out for dinner, I see an apology letter on the floor, really respectful, for noise cause they host a gala dinner from 6:30 to 9:30pm and we are not allowed to swim at that time. And you can't imagine what we have suffered by noise, only stay in door but still hear they sing. I think an apology at that time is useless. When you host a party, you have to confirm to other guests, so they would choose another resort to relax, not to join with bunch of uneducated people. Don't know how to do hospitality again. Breakfast is poor, around 10am, a poolman just appeared at our private pool to clean. And housekeepers clean the next room which connected to ours, so we're bothered again. Don't feel any privacy here. I forgot charger and have to go to get by myself. I just feel wasting time and money to book a villa at this "resort". The price isn't cheap but service is very cheap and poor, lack of management, and don't know how to make customer service. I won't be back again and probably not recommend for anyone, even a try.