Gjestevurderinger
En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.
Totalvurdering
-
Sovekvalitet
-
Sted
-
Rom
-
Service
-
Verdi
-
Renslighet
81% anbefaler hotellet
Utmerket | 1134 | |
Veldig bra | 960 | |
Bra | 235 | |
Mindre bra | 53 | |
Dårlig | 41 |
Fem siste vurderinger
Sentralt, billig og bra service
God beliggenhet, billig, bra renhold og hyggelige ansatte (shout-out til Tommy i Pool-baren, sjef fyr!). Vi ble møtt med smil og mye behjelpelige ansatte som pekte oss i riktig retning, og svarte på alt vi lurte på. Kort vei til skyrail, shopping og kulinariske opplevelser. Et bra opphold alt i alt!
Flytur fra Filippinene og til Bangkok
Flott hotell med god service hele tiden. Perfekt rom med alt nødvendig. En assistent ga oss all service begge dagene vi var der. Anbefales, for hotellet er nærme mange restauranter. Skulle vi ut på tur bestilte assistenten taxi straks.
OK
Greit hotell med tanke på prisen vi betalte. Betalte ca 2900NKR (norske kroner) for opphold fra 12-15.mars. Resepsjonen var nydelig og hyggelig betjening. Derimot litt dårligere renhold og vedlikehold av leiligheten vi bodde i. Taket, gulvet og badet kunne pusses opp. Gulvet var mørke brunt/ brent rundt listene og litt stygg lukt fra kjøkken og dusjhodene. Positivt at vi fikk gratis vann hver dag. Når vi skulle reise hjem fikk vi depositum tilbake, noe som var veldig bra, har opplevd hotell som ikke gir depositum tilbake til gjestene. Litt dårlig av resepsjonisten som var på skift når vi skulle reise hjem, ettersom vi var 4 personer som trengte en stor taxi som kunne ta alt av bagasje og oss. Endte med at reisefølget ble delt opp, og vi måtte reise i separate taxier, noe som ble dyrt (betalte 500bht) til BKK Airport.
SUPERT HOTELL
Mega bra hotell hyggelige og imøtekommende personal anbefales på det varmeste. Alle var veldig smilende og blide. Frokosten var super og personalet som arbeidet i resturangen var veldig hyggelige. Brukte også denne resturangren da jeg spiste middag på kvelden. Og ingen plass i verden hvor jeg har reist har maten smakt så utrolig godt og så billig som det er. Det er ei utrolig hyggelig og smilende dame som jobber. Kjøkkenet var fint og reint.
Ok, ikke fantastisk.
Fikk booking gjort gjennom deres nettside for 2 netter. Vi betalte 8800 baht for 2 netter. Ved innsjekking ville de ansatte fremdeles ha en garanti, kanskje for 2 dagers utgifter på forhånd, noe som er ganske vanlig. Vi hadde tatt en suite med to soverom i 25. etasje! Fantastisk utsikt! I det varme været klimaanlegget av og ingen kom for å følge oss og gjøre oss kjent med utstyret i det leilighetsaktige rommet. De ansatte var for uformelle og det virket som om de nesten ikke brydde seg om noe, bare gjorde sin plikt. Rommene var rene, men ingenting å snakke høyt om. Jeg vet ikke, men til tross for slik fin utsikt, virket rommene middelmådige og kjedelige. Deres spa i bygningen ved siden av virket veldig fin, men var ganske dyr. Frokost i den samme bygningen ved siden av var ok. Personalet hadde for det meste stive ansikter og foraktet enhver forespørsel (skammelig for hotellbransjen!). Ved utsjekk ville de ansatte ha betalt igjen! Det tok en halvtime å ordne det! De sier at deres hjemmeside bare tar garanti og ikke tar betalt. Jeg er fortsatt ikke 100% sikker. Pikkoloen var veldig frekk og nesten kastet vår bagasje inn i taxien da vi skiftet til et hotell nesten ved siden av!
© TripAdvisor