En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.


Totalvurdering

  • 4,5/5 Sted
  • 4,5/5 Sovekvalitet
  • 4/5 Rom
  • 4/5 Service
  • 3,5/5 Verdi
  • 4/5 Renslighet

80% anbefaler hotellet

1468 vurderinger
Utmerket
 
713
Veldig bra
 
416
Bra
 
193
Mindre bra
 
85
Dårlig
 
61

Fem siste vurderinger

18.01.2022

av Narcis C Malvik, Norge

Når stjerner begynner å slukne

Ved første øyekast virker hotellet eksotisk og tiltrekkende og gir et bilde av 5* hotell. Utvendig sett er konsept veldig tiltalende. Pene rom/ småhus med attraktiv beliggenhet i en tropisk omgivelser ved utkanten av Beau Vallon stranden. Sjøutsikten fra restauranter og fra rommene er upåklagelig. Når du kommer til lobbyen, på restauranter og på rommene ser du at stedet er preget av manglende vedlikehold. Jeg kan nevne bare ting som etter min mening visker bort minst en stjerne av de 5*: flassende maling, manglende fliser rund poolen, skadete stoler, bord og solsenger, ødelagt lampe og skitne gardiner på rommet, og ikke minst en tom minibar som strever med å holde temperaturen nede. En dag har vi også ventet over en time på å få strandhåndkle. Renslighet rundt Pool område var dårlig. Man kan finne søppel og matrester liggende rund solsenger. Maten var god men vi savnet mer fisk- og lokalmat på menyen. Personalet på hotellet var svært vennlige. Men de ofte prater sammen i stedet for å ta godt være på kundene. Unntak er bare restaurant Paris som beholdt sin glans. Mat, servering og service på restauranten var meget bra. For å oppsummere dette er et 3 plus eller maksimum 4-stjerners hotell med priser som en luksuriøs 5 stjerner.

 
25.01.2019

av SAHMoss Moss

Førsteinntrykk fra Le Meridien, Fishermans Cove, Mahe, Seychellene

HVed første øyekast virker hotellet eksotisk og tiltrekkende. Beliggenheten er grei, på vestsiden av Mahe, i en bukt. Du opplever etterhvert en betjening som gjør så godt de kan, de fleste. Som på Titanic. Man leser regnskapstall fra Mariott- kjeden og det demrer at her er sitronen presset for hardt. Stedet er preget av manglende vedlikehold ( flassene maling, råtne bord, kraner som lekker, manglende lys, ikke dimbare pærer i dimbar belysningsarmatur, en tom minibar som strever med å holde temperaturen nede. For å nevne noe ) Utvendig sett er konsepet bra. Pene rom/ småhus og greie omgivelser. Poolen trenger egen omtale: fra 0,3 til ca 1,5 m dyp, pen, lang og tiltalende. Men: grell blinkende poolbelysning i rødt grønt, gult og blått truer med å gi deg epilepsi på natten i rommet rett ved poolen på kveld og natt. Frokostbuffeten er grei nok. Hotellet har også alacarterestaurant som alternativ til middagsbuffet på kvelden. 45 € for kveldsbuffet er drøyt per person, når mye ligner frokosten, og det er uten drikke. Mens vi snakker om drikke: 6€ er prisen for en lokal øl på 280 ml.! Det er 4x prisen på nærmeste døgnkiosk og tilsvarer nesten 22€ per liter. Vi prøvde alacarterestauranten i dag. Ett par var der fra før. Et enmannsorkester spilte 80tallsmusikk. Etter tre forsøk på en nominelt lang vinliste ga vi opp. Ingen av vinene vi ba om var tilgjengelige. Det ble øl. Vi droppet vannet også, humøret ble tynnslitt. Mens vi satt der gikk det eneste paret som var dervfør vi kom,, og når vi gikk kom et snnet par, dvs. Et belegg på ve et par til enhver tid. Er prisene gale? Jeg bare spør. Vi bestilte en indrefilet, og den var helt perfekt. Konklusjon: stedet har svært ujevn kvalitet, betjeningen gjør sitt beste, men ledelsen er ikke på jobb. Le Meridien Fishermans Cove har mye å ta tak i. Også navnet MARIOTT blir skadelidende.

 
21.03.2023

av Philip L Mt Eliza, Australia

So, so disappointed.

So, so disappointed with this property. In my opinion, it needs to be closed for a total refurbishment. Staff were fantastic 5 Star rating.. I am sorry, it is not. Not in its current condition. Pool Absolutely needs urgent attention to tiling and ladders. Water is sparkling clean but pool missing tiles on floor and walls. Bits of slate have been used on floor to repair in places but these are not level with existing tiles. Access to pool is by ladder x 2 but it really could be made much more accessible to older people especially, with walk in steps at shallow end. My room was upstairs and had not seen any sort of upgrade since its inception. Beautiful sea view and adequate balcony. I did not appreciate having a bath encased in a dark wood frame sitting so close to my bed. Resembled a coffin. Instant coffee 'Nescafe' sachets x 2 in my room not really conducive to a 5 star rating, as were the 60's? fixtures and fittings. I had a pre existing injury restricting my walking so asked reception if they had the facility to change currency. The reply was yes, but unable to change foreign currency that day as the resort daily limit had already been reached. Maybe this needs to be addressed. I could touch on other areas of the hotel, but suffice to say my disappointment was immense. Please, please bring this property back to its former glory.

 
17.03.2023

av Jackalcam2 Brisbane, Australia

Pleasant hotel but excessively expensive drinks

Great views over Beau Vallon Bay. Poor service from the lunch bar - brought us fries that took 45 minutes and were cold. Pool tiles are falling off in places and it’s difficult getting into the pool as the metal steps feel like they’re breaking. Paid for half-board which included dinner. Meal was lovely but then got charged an extortionate amount for water. Prices are double those on Praslin. Aircon in the room is very small so it’s hard to cool the room. Staff are friendly and the bed is comfortable. So wouldn’t highly recommend this hotel but it’s ok.

 
16.03.2023

av George C

Be aware of this location

Being for the first time in Seychelles, we thought for the money we've paid, we'll really enjoy our stay here. But the photos on their website are deceiving as the executive suite we've been upgraded to had its furniture since the hotel was built. Then the strong smell of the sea weed in front of our room, the outdoor sunbeds which looked like ready for bin collection and the powerful noise of the waves hitting the stone wall which kept us awake for 2 nights was something we didn't expect. I've tried to address this to Lynn Tirant - the operation manager, then to Jelena Ognjenovic - the general manager but their answer was "We are sorry" and Jelena insisted how great Lynn was, when in fact,.rudely she stopped answering my emails. As I could see that none of these managers cared for my complaint, I've contacted the company behind this hotel, Story Hospitality in Abu Dhabi. But even they didn't call me back within 48 hours, as they've promised. I believe I've been lied and misled by Lynn Tirant when she told me that on my wife's birthday I might see the sunset, when in fact due to the geographical position of the hotel no one can see the sunset, I've asked for a flower bouquet for my wife's birthday (paid by me) but instead a table flower arrangement was improvised and the cake was a watermelon cut in the shape of cake - because Lynn Tirant instructed the kitchen we are vegans - which is not true. Until I will sort my affairs through a legal dispute, I urge anyone considering to stay at this location not to be fooled by the photos, but to look to other fabulous resorts on Mahe Island who are very close in price with this one. The hotel has a massive potential, staff members are so nice but the management.- up to Abu Dhabi office, are a total disgrace. Shane to you Lynn, Jelena and company's directors.