En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.

Totalvurdering

Fem siste vurderinger

11.09.2022

av lenemarij

Nydelig beliggenhet, men litt utdatert på stil.

Veldig bra beliggenhet ift til strand og by. Ellers så syntes jeg hotellet bar preg av å være gammelt, men det veldig hyggelig personale. Vi oppdgraderte ikke til havutsikt, det burde vi gjort. Nitrist bakgård med innsyn til de andre hotellene fra balkongen. Det var ikke alltid rommet var rengjort når vi kom fra stranden i 1530 tiden, så det ble 2 dager uten renhold. Frokosten var helt ok, men kjedelig i lengden. Vennene våre bodde på Ibiscus og det var mye mer modernisert. Men alt i alt fornøyd.

08.07.2022

av AudKristin Trondheim, Norge

Hotel Mediterrenean er ikke som det engang var. Forventer mer for den prisen.

Vi har bodd her før, men hotell Mediterenean er ikke som det engang var. Det beste med hotellet er beliggenheten, som med de andre hotellene på nordspissen av Rhddos. En av fordelene med dette hotellet var en egen undergrunn til stranda, men denne var stengt i år. Vi bodde i 6.etasje med havutsikt. Med kun en heis var det ganske ofte kø både opp og ned. Middels stort rom med vegg til vegg - teppe og en dårlig aircondition som bråker. Litt hard seng, to stoler og et bord og TV uten nordiske kanaler. Lite kjøleskap uten fryser. Kaffemaskin med noen få kapsler ved innsjekk, man kunne kjøpe flere til 1,8 Euro pr. kapsel i resepsjonen!! Da er det billigere å gå på cafe. Dusj i badekar, med dårlig trykk. Frokosten var ganske bra, og buffeten på hotellet kan anbefales. Fint at man kan ta med strand-håndduker fra resepsjonen til stranda, og at det er morgenkåper på rommet. Ganske rent men rommene bærer preg av at de burde vært opp-pusset. Upersonlig hotell og ikke veldig god service i resepsjonen. Sorry, men vi velger et av de andre hotellene vi har bodd på ute på spissen neste gang.

29.09.2019

av eidenpaal Trondheim, Norge

Ferie en uke

Hotellet ligger meget bra til. Nær Strand, restauranter og gamlebyen. Rommene er litt små. Dusjene spesielt! Pluss; Håndklær (meget god kvalitet) Madrasser Egen veranda Hyggelig betjening Frokosten Beliggenhet Rent og ryddig Minus; Romstørrelsen Ikke vinglass / kaffekopper på rommet Bassenget / uteområdet Ikke fryser i kjøleskapet på rommet I sum var vi godt fornøyde!

18.09.2018

av Tzabika Lyngdal, Norge

Skuffet

Vi dro med friskt mot til dette hotellet. Skuffelsen var stor da vi var to stk, som ble innkvartert på et ettmanns rom. En stol, et glass, etc etc. Vi lurte på hvor vi skulle gjøre av de to koffertene våre... da vi skulle legge oss (to damer) hadde vi dobbel dyne, og puter av murstein. Da morgenen kom, hadde vi en lang liste vi gikk ned i reseprsjonen med. De hadde skjønt at vi var missfornøyd, og spurte om vi ville bytte rom (noe de også spurte om på kvelden, da vi ytret om at dette var et rom til kun en person. Vi kunne bytte, men da fikk vi rom med utsikt til bakgården) Etter mye om å men, og pakking fikk vi et ok rom. Det som ikke var særlig hyggelig, var at vi ikke fikk særlig mange smil da vi gikk forbi resepsjonen, og følte oss ikke særlig velkomne. Jeg har vært 21 ganger på Rhodos, og dette er første gang jeg har vært med på å klage. Synes ikke noe om slik motakelse, og setter stor pris på en god atmosfære og hyggelige mennesker, som jobber på stedet. Vi flytter tilbake til Cactus, som ligger rett ved.

30.07.2018

av Erlend-André G

Bra hotell

Et bra hotell som ligger på Ellie Beach, med undergang til stranden - slik at du kan gå rett fra heisen og ut på stranden. Utsikten er ut mot stranden om man bor på den siden som vender ned mot havet. Det er et lite basseng i hotellet. Ellers er det en bra beliggenhet i byen med gangavstand til gamlebyen, og shoppingområdet. Personalet er hyggelige og serviceinstillte. Hotellet har bra renhold, med vask av rom hver dag. Kan anbefales, det eneste negative er noe dårlig wifi på hotellet, samt at mobildekningen ikke er helt på topp hvis man skal bruke Internett tilkoblingen på mobilen.