1. Fly & hotell

Gjestevurderinger

Våre gjesters vurdering
Vurdering fra TripAdvisor
Her ser du våre egne gjesters vurderinger av hotellet. Vurderingene samles inn via Reevoo, en uavhengig tredjepartstjeneste.
Total vurdering

Bekreftet gjest: 2018-10-14

5 av 10

Sentralt
Vi fikk bakgård og trangt rom

Bekreftet gjest: 2018-10-03

nært stranden og sentrum

Mary,
Selbu

Beliggenhet, service

Turid,

Beliggenheten er meget god. Godt med skygge på altanen på ettermiddagen.
Er noe slitt. Bør vel tenke på å pusse opp rommene/bad.

8 av 10

Grethe,
Hokksund

Kort vei til stranden og shopping.Fin avstand til gamlebyen.
Litt mere utvalg til frokost. Bedre bad og ikke ekstraseng når mann bestiller rom for 3 stk.

Bekreftet gjest: 2018-09-17

Bjørg,

Beliggenheten

Bekreftet gjest: 2018-09-09

5 av 10

Målfrid,
Trondheim

Rommet`s renhold. God frokost. Hyggelig betjening.

Bekreftet gjest: 2018-09-09

Nærme strand

Bekreftet gjest: 2018-08-19

Se alle vurderinger

En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.

Totalvurdering

18.09.2018

Innlegg av Grete S Rhodos, Hellas

Skuffet

Vi dro med friskt mot til dette hotellet. Skuffelsen var stor da vi var to stk, som ble innkvartert på et ettmanns rom. En stol, et glass, etc etc. Vi lurte på hvor vi skulle gjøre av de to koffertene våre... da vi skulle legge oss (to damer) hadde vi dobbel dyne, og puter av murstein. Da morgenen kom, hadde vi en lang liste vi gikk ned i reseprsjonen med. De hadde skjønt at vi var missfornøyd, og spurte om vi ville bytte rom (noe de også spurte om på kvelden, da vi ytret om at dette var et rom til kun en person. Vi kunne bytte, men da fikk vi rom med utsikt til bakgården) Etter mye om å men, og pakking fikk vi et ok rom. Det som ikke var særlig hyggelig, var at vi ikke fikk særlig mange smil da vi gikk forbi resepsjonen, og følte oss ikke særlig velkomne. Jeg har vært 21 ganger på Rhodos, og dette er første gang jeg har vært med på å klage. Synes ikke noe om slik motakelse, og setter stor pris på en god atmosfære og hyggelige mennesker, som jobber på stedet. Vi flytter tilbake til Cactus, som ligger rett ved.

30.07.2018

Innlegg av Erlend-André G

Bra hotell

Et bra hotell som ligger på Ellie Beach, med undergang til stranden - slik at du kan gå rett fra heisen og ut på stranden. Utsikten er ut mot stranden om man bor på den siden som vender ned mot havet. Det er et lite basseng i hotellet. Ellers er det en bra beliggenhet i byen med gangavstand til gamlebyen, og shoppingområdet. Personalet er hyggelige og serviceinstillte. Hotellet har bra renhold, med vask av rom hver dag. Kan anbefales, det eneste negative er noe dårlig wifi på hotellet, samt at mobildekningen ikke er helt på topp hvis man skal bruke Internett tilkoblingen på mobilen.

21.07.2018

Innlegg av marielles946 Kongsvinger, Norge

Overraskende fint hotell

Overraskende fint hotell, men personalet som jobber skriker til hverandre og snakker ikke til deg når du kommer inn. Rent sengetøy og håndklær hver dag, god frokost og generelt et rent hotell. Et ekstra pluss er at man bare trenger å gå over veien for å komme til stranden.

25.06.2018

Innlegg av janaage2 Årdal, Norge

Rhodos hotel mediterranean

Hotellet ligger meget bra plassert i Rhodos by med kort avstand til stranden (ellie beach) dette er den rolige delen av stranden med rolig sjø og flere vannsportsaktiviteter. Hotellet har egen undergrunnstunell som man kan gå direkte fra hotellet og rett på stranden.her kan man også benytte seg av hotellets håndduk ordning mot et depositum. De ansatte på hotellet er hyggelige og service innstilte. Vi hadde rom med delvis havutsikt, dette rommet bar preg av slitasje og at det er en stund siden det har vert pusset opp, badet er slitt og trangt med overdreven bruk av silikon for å tette glipper i skjøter og lister, dusjen har nesten ikke trykk og om man er av det kvinnelige kjønn med langt hår er det en tidkrevende prosess og vaske håret. Airconditionen på rommet er ikke av den beste typen og bråker en del. Frokosten serveres fra 07-10.00, der finner de fleste noe de liker. Minus for at det er trangt i frokost salen og til tider litt kaos. Basseng området er ikke så stort,men forholdsvis rent og pent, det samme gjelder forøvrig renholdet ellers på hotellet. Hotellet har en bra bar og fint ute område med gode stoler og bord. Vi valgte hotellet pga beliggenheten som er svært bra, 10-20 m til stranden, 5 min gange til gode resturanger, 10 min gange til havna og gamle byen på Rhodos som er vert ett besøk når en først har tatt turen.

13.07.2017

Innlegg av Vidar P Trondheim, Norge

God restaurantmat

Vi spiste på hotellets restaurant (den er åpen for allmenheten) men vi var ikke gjester på hotellet. Spiste akkar her som lunsj. Smakte veldig godt. God service av de ansatte servitørene. God beliggenhet, vi hadde solsenger på stranden, så det passet oss perfekt å spise litt ordentlig mat enn den "pizza special" som selges på den litt sketchye strandkiosken. Prisene ikke så aller verst heller. Anbefales!