1. Fly & hotell

Gjestevurderinger

Våre gjesters vurdering
Vurdering fra TripAdvisor
Her ser du våre egne gjesters vurderinger av hotellet. Vurderingene samles inn via Reevoo, en uavhengig tredjepartstjeneste.
Total vurdering

10 siste vurderinger

Lisbeth,
Os

Lite bråk og voksent miljø
Forbeholde et basseng barnefritt. Tilsammen 5 basseng så burdevært enkelt å få til.

Bekreftet gjest: 2018-09-02

4 av 10

Morten,
Vesterøy

Folkene i resepsjonen gjorde en god jobb. frokosten var bra hvis du var der før 0730 etterpå var det kaos og trengsel.
Annet hotell. Prøver et annet reisemål neste gang. Bruker ikke ferien til og finne ut hva andre kan gjøre bedre når du har betalt for en fin ferie?

Bekreftet gjest: 2018-08-22

Stein,
Sande

Alt var topp

Bekreftet gjest: 2018-08-08

Sissel,
Alta

De som jobber der er stort sett fantastiske folk. Spesielt de som jobber i hovedrestauranten Castellania og på stranda.

Bekreftet gjest: 2018-07-25

Bekreftet gjest: 2018-07-18

Kitty,
Ålgård

Nok solsenger ved bassengområdet til alle som ville ha, god tilgang til stranda og fine fasisliteter der. Svært hyggelig betjening.
Alt var supert! For oss som familie på 5 var hotellet godt egnet for oss med store barn da vi fikk to separate hotellrom (alder 11 - 15 år). Dette kunne blitt en utfordring om barna var yngre.

Bekreftet gjest: 2018-07-08

Terese,
skodje

uteanlegg og strandtilhørighet
oppgi hvilken utsikt man har fra rommet. trist bakside

Bekreftet gjest: 2018-07-04

Helge,
Stange

God plass ved bassengene & kort vei til stranden
Billigere pris

Gammelt bad.

Bekreftet gjest: 2017-10-01

Se alle vurderinger

En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.

Totalvurdering

09.04.2018

Innlegg av JohanneKarine Tromsø, Norge

nyt ferien x 2

Blir min andre tur i år til dette hotellet og kan absolutt anbefale det for par og venner ! taxi koster ikke mye og er innenfor gåavstand til sentrum skulle du like det. det er masse å gjøre på hotellet, og et stort område man kan utnytte skulle man ønske å ha det litt mer privat. omgivelsene er hele tiden rent og ryddig, dekorert med palmer og nydelige blomster.

22.09.2017

Innlegg av 357marito Hamar, Norge

Nyt ferien

Vi kom tilbake i år som i fjor. Samme tid og samme hotell. I år hadde vi booket halvpensjon, noe som gjorde at vi spiste på hotellet både til frokost og middag. Mye folk, men god service og god mat. Bodde i 4.etg med nydelig utsikt. Og vi kommer nok tilbake neste år også

11.07.2017

Innlegg av bentebrunland Oslo, Norge

Deilig hotell med fine fasiliteter

Vi var en uke på dette deilige hotellet. Sjøutsikt anbefales. Inclusive restauranten er en av de bedre jeg har opplevet på mine mange reiser. Det aller beste var betjeningen i inclusive restauranten! Bravo! A la carte restaurantene var også flotte. Kort vei til Rhodos by, både den gamle og den nye delen. På denne siden av øya er det som regel en bris som hjelper godt når det er varmt. Stort nok område til at alle får senger, utrolig deilig å slippe det håndkle maset. Betjeningen i resepsjonen var noe arrogante, noe som ikke hører hjemme på et 5 stjerners hotell, men det var lite å bry seg om. Takk for en deilig ferie, vi kommer tilbake! Vennlig hilsen Bente Brunland

11.07.2017

Innlegg av christina_skansen Oslo, Norge

Luksus

For de som liker store hotellet med veldig mye folk! Store rom, romslig balkong med utsikt og gode senger. Du ser at hotellet ikke er helt nytt på rommene, men rent. Restaurantene serverte meget god mat, men utvalget kunne vært bedre. Jeg gikk litt lei i løpet av to uker, selv med 6 kvelder andre steder. Store og mange basseng. Bassenget oppe ved frokostrestautanten passet for voksne uten barn. Mye mindre støy enn nede. Stranden som hørte til hotellet bøy på en behagelig opplevelse med mye vind, servering ved solsengene og god plass i mellom sengene.

27.06.2017

Innlegg av HelleS_travel Norge

Skulle ha 4 koselige handle dager i Rhodos by

Det Trodde jeg. Siden man ikke kan komme inn på booking.com Sine sider fra Tyrkia siden der jeg har leilighet , pg Tyrkia og booking.com ligger i rettslig sak - fikk jeg min mann til booke hotel fra norge via booking.com - og ga besked finne lite koselig hotell i Rhodos by! Her gjorde min mann tabbe hotellet lå langt utenfor. Vi hadde gitt beskjed at ville betale kontant ved ankomst, men hotellet trakk fullt beløp fra konto likevel- eller trakk beløpet når de kjønte jeg ønsket bytte hotell. Jeg prøve Kanselere hotellet med en gang jeg kom frem tidlig om morgenen da jeg fant ut tabben men det var plent umulig! Resepsjonen holdt meg for narr i 3 timer og denne tiden satt jeg i resepjonen ventet / tlf frem og tilbake med booking der de prøvde alt de kunne for hjelpe! Hotellet / respjonsmannager løy og sa det var booking. com som laget/ var problemet og at det var pg de at vi ikke ville kanselere rommene! Det var ren løgn!!!! Dette ble avslørt da jeg ga tlf med Kundeservice fra booking.com til resepsjons manager som var meget uhøvlig , vrang og lite sammarbeids villig. Jeg prøvde med kunne bli på hotellet en dag og kanselerede 3 neste dagene. (Hadde bestilt rom m/ frokost. ) men hotellet viste ingen ønske om hjelpe eller møte på halv veien. Har aldri opplevd maken til mindre serviceminded og bedriten oppførsel fra noe hotell sin side og jeg farter mye. Skulle jo tro et hotell ikke vil holde på gjester som ikke ønsker bli på hotellet og spør pent om få kanselere! Så da sitter vi stuck her i 4 dager og jeg koker av sinne. Ferien ødelagt for min del Elendig resepjonsarbeid.. utrolig uhøflig måte håndtere saken på. Helt utrolig at et slikt stort hotel viser så lite fleksibilitet og forståelse! Skam på Sheraton Resort Hotel