En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.


Totalvurdering

  • 5/5 Sted
  • 4/5 Sovekvalitet
  • 4/5 Rom
  • 4/5 Service
  • 4/5 Verdi
  • 4,5/5 Renslighet

80% anbefaler hotellet

1007 vurderinger
Utmerket
 
374
Veldig bra
 
446
Bra
 
128
Mindre bra
 
36
Dårlig
 
23

Fem siste vurderinger

25.07.2016

av norgK Arendal, Norge

Luksus

Utrolig herskapelig hotel, vi hadde balkong vendt mot south beach og full kontroll fra balkongen over surferne i vannet helt til foz lizandro (mistet solnedgang utsikt eneste minus) dette hotellet er svært gunstig for eldre og jeg hadde min mamma her som foretrekker litt luksus når hun er på ferie. Frokost buffe'en er veldig nice "hotellfrokost" med et glass champagne etterpå så klart. Ligger kjempesentralt til badestrand og byliv, servicen her er alltid god.

 
09.12.2015

av Jan Arild V Grimstad, Norge

Byens beste, valuta for pengene

Sjekket inn nærmere midnatt etter en hazardiøs taxitur fra flyplassen. Ble meget godt tatt imot i resepsjonen, og fikk likegodt oppgradert rommet uten ekstra charge. Herlig rom med doble dører ut til stor veranda, hvor vi la oss til bruset av havet rett utenfor. Uforglemmelig! Baderom med badekar og sannelig også doble glassdører ut til veranda. Meget bra frokost med alt på plass av herligheter som gjør dagens første måltid til en fest. Sprudlevann inkludert, skikkelig feriemodus! Eneste å bemerke er: styr unna middag eller bufeer på hotellet. Det er så mange andre mer spennende restauranter og kafeer i gangavstand, og du slipper da også samtidig å havne midt oppe i en tysk busslast med all inclucive skrevet i pannen. Rådet er, bestill rom med sjøutsikt og balkong, og du vil ikke angre et sekund på valg av base.

 
26.10.2014

av BritaF Drammen

Mye bråk, nydelig utsikt

Vi ankom hotellet kl 15.00, etter noen timer i Ericeira, innsjekk etter 14.00. Rommet var ikke klart, og det tok enda noen timer før vi fikk sjekket inn. Resepsjonen var svært kaotisk, lange køer, lite kontroll på det meste. Lite imøtekommende ansatte. Fikk satt fra oss bagasje mens vi ventet, og kunne til slutt sjekke inn. Pent hotell, ok rom. Stort pluss for vinduer med sjøutsikt i gangene. Deilig med store åpne vinduer og veranda ut mot havet. Ok senger, ok bad. Hotellet har et uteområde med 3 bassenger, liten bar/snacks kiosk med sitteområde, velværeområde og solsenger. Uteområdet er inngjerdet, og ligger på en høyde ut mot havet. Veldig pen utsikt. Hotellet var nesten fullt, noe vi merket godt. Aktivitetslederene som skulle underholde barna syns det var greit å starte vannkrig med skumgummirør, hoppe og rope, og sørge for å bruke alle 3 bassengene så mye som mulig. Det var med andre ord en svært våt og bråkete opplevelse å skulle slappe av ved poolen... Velværeavdelingen var underbemannet, skitten og tilgriset, den kunne nok vært fin om den bare hade blitt tatt vare på. Håndklekort-systemet var latterlig. Å bli sendt opp og ned 2 etasjer, hit og dit av sure hotellansatte, for å lete etter et håndklekort, så man kunne få et håndkle til bassenget var irriterende.Målet var vel å kunne ta betalt fra gjester ved manglende håndklær,- men systemet fungerte ikke... Vi dro på strendene i stedet. Elendig internett for den som trenger det. Fin frokostbuffe, merket ikke at det var et så fullt hotell,- noe som var deilig. Bodde her 2 netter, helt greit, men veldig varierende nivå på det meste.

 
09.04.2024

av MatBuett

Direkt am Meer

Wunderschöne Lage direkt am Meer. Zum Stadtzentrum sind es nur wenige Minuten zu Fuß. Die Zimmer sind sehr sauber und geräumig. Frühstück und Abendessen: die Buffets sind sehr reichhaltig und abwechslungsreich. Das Personal ist sehr freundlich.

 
02.04.2024

av FarAway728853

Experiência aquém da expectativa

Para o conceito que este hotel tem fuca aquém das expetativas. Precisava ser renovado. Está bastante antiquado. A água da piscina supostamente aquecida era tudo menos quente. As pessoas entravam mas com algum custo. O pequeno almoço tinha uma fila de espera até ao elevador. Para a dimensão e renome que este hotel tem precisa ajustar se e adaptar a uma maior organização e eficiência para corresponder a um padrão médio/alto.