Våre gjesters vurdering
Vurdering fra TripAdvisor
Her ser du våre egne gjesters vurderinger av hotellet.
8,2 av 10 Basert på 27 vurderinger

8,6 / 10

Siste gjestevurderinger

9 av 10

Veldig hyggelig personale!! Fantastiske servitører ved frokosten (utendørs). All inclusive-ordningen, rask service/servering på mat, gode senger. En behagelig og bekymringsløs ferie :)
Vi booket lunsj på a la carte-restaurant, men der opplevde vi to ganger at servicen var dårlig. Irritert servitør, og vi fikk følelsen av at vi ikke var velkomne/ måtte skynde oss å komme oss ut, for hun ville bli ferdig.

Bekreftet gjest: 2023-07-28

3 av 10

Ene bartenderen.
Ikke noe snacks/frukt eller lignende utenom måltider. Kun drikke. Dårlig standar, å utrolig at dette hotellet har 5 stjerner. Dårlig service, grinete folk.

Bekreftet gjest: 2023-07-14

8 av 10

Maten
Bassengområde. Alle solsenger med parasoll opptatt med håndklær før kl 08.00, men svært få mennesker å se! Alt for lite området i forhold til hotell kapasitet særlig når det var rødt flagg på stranda dag etter dag.

Bekreftet gjest: 2023-06-23

7 av 10

fine bassengområder

Bekreftet gjest: 2023-06-23

7 av 10

Annen løsning vedr. bytte, utdeling eller skifte av strandhåndkle.

Bekreftet gjest: 2023-06-02

10 av 10

Beliggenhet, service og veldig god mat. Nydelige solsenger på stranda med supertykke madrasser. Ps. Vi benyttet ikke wifien på hotellet, men måtte jo svare så vi regnet med at den var bra, men vet ikke. En annen ting vi syntes var litt dumt var at man måtte bruke telefon for å scene menyer, turer og alt, vi er i en alder som ikke drar med seg telefonen hele tiden og over alt. Vi er på ferie.
Vanskelig å få byttet basseng/strandhonklene. Ingen sted å bytte, de skulle legges på gulvet eller badekaret. Vi gjorde det før vi gikk til middag om kvelden men de blei ikke hentet og byttet. Mulig det skulle gjøres når de tok rommet på formiddagen, men da hadde vi jo ikke noen å ta med oss på stranden eller bassenget. De var flotte store og tykke(må jo ta med det positive også)

Bekreftet gjest: 2023-06-02

10 av 10

Bekreftet gjest: 2023-05-26

En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.

Totalvurdering

Fem siste vurderinger

13.10.2019

av diktfrue1960 Sandefjord kommune, Norge

Bra sted til en rolig ferie.

Leiligheten var romslig og ren med fine farger. Vi nyttet hav utsikt i rolig atmosfære. Renhold var bra,minibaren ble fylt annen hver dag. Maten var variert og vi koste oss med måltidene i restaurantens hage. Yanni er den beste kelneren vi vet om! Alltid blid og hjelpsom. Vi har lyst å komme tilbake en annen gang.

09.09.2013

av Cathrine563 Oslo, Norge

Et greit hotell, men noe bør bedres!

Kom nettopp hjem fra en uke på dette hotellet! Da vi ankom hotellet så var vi slitne og trøtte. Vi måtte da vente i resepsjonen i 20 minutter før "bagasje mannen" kom. Mitt oppi dette så forsvant også strømmen på hele hotellet. Dette skjedde også et par ganger i løpet av uken der. Mye av grunnen til at valget landet på dette hotellet var at det var WI-FI på hotellrommene. Dette gikk jeg automatisk ut ifra var gratis. Det var det altså ikke! Du kunne leie Internett for 1, 5, 9 eller 12 dager. Altså de fleste som reiser, blir i 7, 10 eller 14 dager. Ergo, du må betale først for 5 +1+1... Og de tok seg godt betalt for de single dagene... Du kunne også velge premium Internett, som hadde bedre hastighet, men den hastigheten merket jeg ikke noe til. Måtte sitte på balkongen for at jeg skulle få bra nok signaler! :( Jeg tok et printscreen av Internett siden dems, sånn at dere andre kan få se dette. Når det gjelder buffet restauranten, så må jeg skryte av utseendet og de ansatte der. Veldig, veldig bra!! :-) Må også nevne "pannekake" damen, Efy. Alltid like pratsom og hyggelig :-) Maten er veldig god, men kunne ikke vært her i 2 uker da maten blir litt ensformig. Rommet våres var helt greit... Mønster på gardiner, sengeteppe og sofa var fra 90 tallet engang? Savnet flere engelske kanaler! Badet var veldig fint. Men fikk meg en uhyggelig opplevelse da jeg skulle ta meg et bad den ene kvelden. Tappet i vann, deretter satte jeg meg på balkongen litt, da jeg kom tilbake var vannet jeg hadde tappet, helt gult/brunt.... Ganske ekkelt! Bilde kommer! Sant skal sies at dette bare skjedde en gang.... Men allikevel! Det høres kanskje ut som vi ikke hadde det noe greit, men det hadde vi :-) Men det kan være viktig for andre reisende å høre om det negative også :p

av Karina G

Empfehlenswert!

Wir haben unser Urlaub von 25.10.2023-01.11.2023 wirklich mit 100% genossen, die ganze Familie, gross und klein! Kommen wieder! Ramira Mitsis das beste Hotel! Berlin, 01.11.2023 Familie Goldmann

av Marina L

отлично

после нашего отдыха в течении недели 25.10-01.11 в отеле Ramira хочется поделиться нашими впечатлениями. В первую очередь мы были очень тронуты заботой и порядочностью работников отеля. Сервиз здесь организован на высшем уровне, кухня в отеле предусмотрена на любой вкус и для любого возраста, большое разнообразие меню. Уборка едедневная в номерах, чистота на территории и в самом отеле. Ставим оценку 5 из 5!!

av Schnoller A

Magique !

Un séjour magnifique, un hôtel splendide, et un personnel d’une gentillesse et d’un professionnalisme impressionnant ! Tout est parfait. Les chambres sont belles et confortables (surtout les lits ‘!) le cadre est beau et reposant, les activités sont top et la nourriture excellente. Tout est inclus du coktail au multiple restaurant (je recommande surtout le brunch). Salle de jeux, billard, plage splendide et privé, tout à volonté, que demander de plus ? vous pouvez y aller les yeux fermé en tout cas nous on y retournera sans faute !