1. Fly & hotell

  2. Romtype

  3. Tillegg

  4. Opplysninger

  5. Bekreft

  6. Ferdig

Gjestevurderinger

Våre gjesters vurdering
Vurdering fra TripAdvisor
Her ser du våre egne gjesters vurderinger av hotellet. Vurderingene samles inn via Reevoo, en uavhengig tredjepartstjeneste.
Total vurdering
 
7,3 / 10
Rengjøring
 
7,7 / 10
Service
 
6,8 / 10
Fasiliteter
 
7,1 / 10
Mat og drikke
 
6,6 / 10
Rom / leilighet
 
7,2 / 10
Oppfylte forventningene
 
7,3 / 10
Nøyaktig beskrivelse online
 
7,8 / 10

10 siste vurderinger


10 av 10

Lillian ,
Hakadal

+
>Vennlig betjening, bra renhold og god mat.
-
Litt mer variert frukt ved frokost.

Bekreftet gjest: 2018-09-05


10 av 10

Stein,
Kongsvinger

+
Bra beliggenhet-hyggelige ansatte-fin atmosfære-ikke for stort.Det var 8.gangen på Dunav.
-
Det er tid for oppgradering av inventar på rommene.

Bekreftet gjest: 2018-09-05


7 av 10

Iris,
Harstad

+
Rengjøring. Rent og pent overalt.
-
For lite solsenger ved bassenget.Siste uka var det ved noen måltider problem med å finne ledig bord. Det er kanskje ikke meningen en skal stå på "vent" med tallerken i handa .

Bekreftet gjest: 2018-09-04


8 av 10

bjørn ,
moelv

+
God service og sentralt beliggende
-
Litt mer variert i maten, men nå er vi nordmenn kanskje litt forvente.

Bekreftet gjest: 2018-08-29


8 av 10

Ann,
Nybrott

+
beliggenhet
-
kutt ned trær for å få mere solsengplass og sol. send personell på smilekurs, samtlige!!! utvid tidsrammen for all inclusive, kl 22 er for tidlig å avslutter

Bekreftet gjest: 2018-08-28


7 av 10

,

+
God mat
-
Mere smil av personellet

Bekreftet gjest: 2018-08-28


5 av 10

Natalia,
Norge

+
God mat snile folk
-
Ha opninga tider lengre å ha tolk tilgjengelig

Bekreftet gjest: 2018-08-28


9 av 10

Kåre,
Bud

+
Alt på en plass, veldig bra!
-
Flere søppelkopper i/ved fellesområdene, lengre åpning på all inc barene, automatene for brus burde være selvbetjente.

Bekreftet gjest: 2018-08-28


5 av 10

Britt,
Nordland

+
Renholdspersonalet og deres utførelse.
-
Et stort flertall av de ansatte i resepsjon, restaurant og bassengbar samt basseng-matservering trenger å gå på smilekurs. Det er for få solsenger og for lite plass rundt bassenget. Regler håndheves overhodet ikke. F.eks. at det ikke er tillatt å legge ut håndklær for å holde av solseng, og at bassenget er stengt etter kl 19, virker det ikke som noen respekterer. Maten var lite variert, personalet i restauranten var ofte for raske til å fjerne tallerkener etc, og kopper og kar var mange ganger dårlig rengjort.

Bekreftet gjest: 2018-08-21


5 av 10

,

+
-
Få flere solsenger. Det var alt for lite i forhold til gjester

Bekreftet gjest: 2018-08-21


Se alle vurderinger

En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.

Totalvurdering

  • 4/5 Sted
  • 4/5 Sovekvalitet
  • 3,5/5 Rom
  • 3,5/5 Service
  • 3,5/5 Verdi
  • 4/5 Renslighet

75% anbefaler hotellet

213 vurderinger
Utmerket
 
45
Veldig bra
 
95
Bra
 
36
Mindre bra
 
18
Dårlig
 
19

Fem siste vurderinger

09.07.2018

Innlegg av Snuppelina Kristiansand, Norge

Rent og sentralt

Rent hotel med daglig rengjøring. Rene solsenger og greit basseng. Kjedelig mat, men helt greit. Gode pizza fra bassengkjøkkenet frem til kl 17 hver dag. Greie rom med Ok størrelse og flott bad. Ligger 15 min gange fra hovedgaten.

 
03.06.2018

Innlegg av johnsenjenny Sunny Beach, Bulgaria

Huff

Ett hotell du aldri bestilte uten all inklusiv . Du blir uglesett uten og umulig å få kjøpt mat der. Lite solplasser, store grantrær som skygget for sola. Balkongen var så liten at det var så vitt vi fikk plass til beina. Ikke ett hotell jeg vil tilbake til.

 
15.08.2017

Innlegg av Raimond J Alta, Norge

Bra hotell med egen kiropraktor/massasje

Vi bodde her i 2 uker med All inclusive. Maten var bra, men anbefaler å spise ute noen av dagene. Det er veldig rimelige priser, og anbefaler virkelig å dra til Nessebar og spise. Hotel Dunav har en egen massasjeavdeling med veldig flinke massører og egen kiropraktor. Anbefaler virkelig å prøve dette! Latterlige billige priser, og kiropraktoren behandler hele kroppen .

 
09.08.2017

Innlegg av Kirsten N

Ny opplevelse i Sunny Beach etter 23 år

Vi skiftet hotell etter 23 år i Sunny Beach og første gangen med all inklusive. Rommet vi fikk var lite da vi var 3 stk( vi hadde med vårt barnebarn på 10 år). Det var ei meget flink dame som gjorde rent på rommet og vi fikk rene håndklær hver dag. Sengene ble skiftet på 2 ganger på 2 uker og det var fint. Maten var ikke helt etter min smak og hadde en følelse at ting ble varmet opp og brukt dagen etter. Det var ikke noe spesielt laget til barna( pannekaker ol)kun 2 ganger på 2 uker.

 
09.07.2017

Innlegg av Helene C

Ypperlig hotell for de mindre kresne

Rent og pent hotell. Fikk et mye bedre inntrykk av hotellet når vi ankom enn det vi fikk av bildene av hotellet før ankomst. En del mat å velge mellom, men maten i seg selv falt ikke i smak. Vi spiste ute på kveldene. De ansatte kunne ha vært med på et smile kurs, men de var effektive og gjorde en god jobb. Rommet var alltid rent og pent når vi kom inn etter en dag i solen, utrolig fornøyd. Hotellet er nærme stranden og i sentrum. Hotellet ligger skjermet for party støyen, men er veldig lytt mellom rommene. Mulighet for å ta ut penger på hotellet. All inclusive anbefales da det ikke koster så mye ekstra og du kan gå i baren som ligger rett ved bassenget å få servert drikke. Liten heis hvis du skal opp med stor barnevogn. Massasje gjengen som holder til ved bassenget anbefales virkelig, spesielt Petter.