En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.

Totalvurdering

31.07.2018

av Jan-Reidar A Drammen, Norge

Sunny Beach

Fin beliggenhet ca. 200 meter fra stranda. Fint uteområde med stort basseng og utebar. Skuffet over frokosten og rengjøring på rommet. Ingen underholdning på hotellet. Dårlig WI-FI dekning, Betjeningen kunne ha vært mere positiv.

01.10.2017

av H4256UDchrisj Alta, Norge

Meget skuffende..

Nylig reist hjem fra Bulgaria, vi bodde da på Ivana palace. Absolutt ikke og anbefale! Dårlige senger på hotellrommene, MEGET dårlig isolert imellom rommene, kunne høre alt naboene Sa og gjorde. VELDIG mye støy fra hotellbaren, som vi hørte meget godt på rommet. Og ikke minst, MEGET dårlig renhold på rommene.. anbefales ikke.. finn et bedre hotell!

06.05.2017

av tores26 Hamar, Norge

Flott hotell

Ivana Palace Hotel i Sunny Beach Bulgaria er et veldig bra hotell som har åpent tidlig i mai sjøl om de andre hotellene rundt omkring fortsatt har stengt. Flott basseng , fin bar, super frokost og fin beliggenhet. Rent og pent. Anbefales

30.06.2016

av 438sol Kristiansand, Norge

Anbefales ikke.

Ankom hotellet midt på natten etter en tung reise. Det som møtte oss på hotellrommet var lange svarte hår i dusjen og et uvasket toalett. Airconditionen fungerte veldig dårlig under hele oppholdet. Du kan ikke velge temperatur selv, noe som medførte søvnløse varme netter med en vifte som bråkte på lik linje som et fly. Rommene var også veldig lytte. Ble våknet flere ganger på natten av gjester som gikk i gangen, samtidig som du kunne høre naboen samtalere på andre siden av veggen. Frokosten var motbydelig. Det hele endte opp med frokostblanding og vann i 7 dager på rommet våres. Det var heller ikke plass til å sitte i spisesalen. Vaskedamene, ja hvor skal jeg begynne her? Noen meget utrivelige damer som ikke smilte eller hilste en eneste gang under oppholdet våres. De satt for det meste ute på trappen som var utenfor rommet våres der de røykte og drakk alkohol. Dårlig rengjøring medførte sand over alt hele ferien. Fikk ikke toalettpapir utdelt, dette måtte man gå å spørre om, så fikk man et spydig blikk. Man kan heller ikke spyle papir ned i toalettet..... Dette skal kastes i en søppelbøtte på rommet, dette gjelder på hele hotellet..... Sengene var like harde som å sove på gulvet samtidig som det lakenet som man skulle ligge på bare skle av da det bare var et tynt teppe som var lagt på uten å sette det fast i noe. Det var mange edderkopper og spindelsvev rundt på rommet. Dersom du tar håndklet ditt på veggen blir det veldig svart. Vi så det var mulighet for sen utsjekk dersom vi sa ifra dagen før. Samboeren min gikk for å ordne dette å fikk beskjed om at dette ikke var mulig. Det ble ganske laber stemning. Det undret meg litt siden de ikke sjekket om noen skulle ha rommet våres dagen etterpå, så jeg lot det gå 5 timer så gikk jeg å spurte selv. Da var det en annen dame som faktisk tok seg tid til å sjekke om det var ledig, noe det var! Så istedenfor å sjekke ut 12.00 når bussen kom 20.00 kunne vi sjekke ut 18.00 for 250 kr. Utrolig lite behjelpelige i resepsjonen ifh til denne situasjonen. Tragisk. Det sies at det skal være wifi på hotellet, noe som ikke stemmer. Ustabilt nett som ikke klarer å streame noe som helst. Dette hotellet vil jeg aldri si er et 4 stjerners hotell. Anbefaler ingen å velge dette hotellet fra våres erfaringer. Lykke til.

25.08.2013

av Maria_angeles71 Oslo, Norge

Helt greit, men ikke noe mer...

Dro på en ukes ferie sammen med min datter. Vi valgte dette hotellet, da det, i følge VIng, hadde WI-Fi på rommet, det hadde også fått gode tilbakemeldinger på Tripadvisor. Vi ble derfor litt skuffet når det ikke var nett på rommet. Kun ved resepsjonen. Det var heller ikke safe. Det kunne vi leie i resepsjonen, for 20 kr dagen. Da måtte en vakt bli med oss hver gang vi skulle ha noe ut eller inn, noe vi syntes var tungvint. Vi fikk en såpe, og en bitteliten shampo, pluss balsam,(for en hårvask..) den første dagen. Regnet med å få de andre dagene også, men nei... Dermed var det ut å handle inn shampo og dusjgele. De var også gjerrige på toalettpapiret, så vi klarte å gå tom, på kvelden, og måtte gå ned i resepsjonen for å spørre om mer papir. Ikke så veldig gøy å gå forbi baren med en dorull i hånden.. Det verste var heller den stanken som kom opp fra sluket i badet. Luktet kloakk. Vi la tilslutt et håndkle på gulvet, over sluket, for å dempe lukten. Renholdet var det så, som så med, men vi fikk rene håndklær hver dag :-) Frokosten var grei nok, og bassengområdet også. Alt i alt, midt på treet. Ville nok ikke dra tilbake til dette hotellet, men legge i noen ekstra kroner for et hotell helt nede ved stranden.