Våre gjesters vurdering
Vurdering fra TripAdvisor
Her ser du våre egne gjesters vurderinger av hotellet.
8,6 av 10 Basert på 303 vurderinger

Rent og nært strand

Bekreftet gjest: 2022-09-17

10 av 10

Hele hotellet var delikat. Minuset var at balkongen var vestvendt. For varmt der om ettermiddagen.

Bekreftet gjest: 2022-09-10

5 av 10

Basengområdet ,de var alltid solsenger ledig
Soverommet var bra,badet lite trangt, minikjøkken greit ,men hvorfor plasere en sofa der.Spisebord og stoler greie,altannen var fin .men stolene var rotne.jeg gikk gjennonm sete å slo meg.Prisen er den samme for 2 roms som mine venner hadde ,denne 2 rommsen var veldig fin .de burde vert en prisforsjell her. Eierne var lite sammarbeisvillige spesielt fruen,vannarmaturen på badet gikk sund mætte skiftes,ga beskjed da vi gikk til stranden ,kom tilbake ca 6 timer seinere ,inngenting var gjort ,måtte på nytt klage .da fikk vi de gjort.Da vi reiste ,leverte vi innnøkler å div,ingen god tur hjem og velkommen tilbake.Vi har freist med Apollo mange ganger og stort sett vert godt fornøyd.

Bekreftet gjest: 2022-09-10

9 av 10

Det ligger sentralt , er passe stort . Hyggelig og imøtekommende betjening . Vi har vært der de siste årene og stortrives.

Bekreftet gjest: 2022-09-09

Rolig og greit for vi over 70

Bekreftet gjest: 2022-09-04

Fint anlegg. Barnevennlig.,

10 av 10

Fint hotell, stille og rolig, fint basseng, koselig atmosfære og fin beliggenhet.

Bekreftet gjest: 2022-09-03

En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.

Totalvurdering

Fem siste vurderinger

12.08.2022

av karin l Trondheim, Norge

Supert familiedrevet hotell som anbefales!

Fantastisk trivelig familiedrevet hotell, rent og fint. Deilig bassengområde med mange solsenger. Kort vei til flere små strender og mange restauranter, anbefales!! Kunne vært litt større utvalg på frokosten, ellers har vi vært superfornøyd!

22.07.2022

av oddarthurlarsen Bardufoss, Norge

Flott hotell

Et flott familiehotell, med rom & fasiliteter for alle. Denne gang tok vi 3 uker i 3.etg, + fikk 10 dager ekstra på sas streiken, som ikke gjorde oss noe. Top vertskap gjorde oppholdet til en luksuriøs affære.

18.07.2022

av Heidi S M

Anbefales

Var på Okeanis II i 4 netter nå i juli. Det ligger rett ved siden av Okeanis resort der vi spiste frokost og kunne bruke bassengområdet . Kjempefint ! Frokosten var veldig god med ferskpresset appelsinjuice og selvdyrket frukt og grønnsaker. Det var mye forskjellig annet også .Alt var rent og pent og det ble fyllt på hele tiden. Rommet var rent og det var kjempegode senger ! Veldig hyggelig personale . Kort gåtur til 3 forskjellige strender. Kommer gjerne igjen !

05.07.2022

av GunvorT14

Ferie i 2 uker

Kjempebra hotell og bra service! Gangavstand til strand og restauranter! Flotte rom m aircondition! Rent og vask hver dag! Var der fra 18 juni - 3 juli! Underholdning-gresk aften hver mandag. God frokost. Flott bassengområde med barnebasseng.

28.06.2022

av odd-arthur l Puerto Del Carmen, Spania

Flott hotell

Flott familiehotell, - for familier i alle størrelser. Begynner å blitt slitt i Okeanis I. Hyggelig storfamilie, som vi har blitt kjente med å ha bodd på 3 av deres hotell området. Dette er 3 besøk, og kommer sikkert igjen.