En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.


Totalvurdering

  • 4/5 Sted
  • 4/5 Sovekvalitet
  • 4/5 Rom
  • 4,5/5 Service
  • 4/5 Verdi
  • 4/5 Renslighet

81% anbefaler hotellet

2942 vurderinger
Utmerket
 
1521
Veldig bra
 
983
Bra
 
283
Mindre bra
 
93
Dårlig
 
62

Fem siste vurderinger

14.07.2014

av OyvindGrs Stavanger, Norge

Ikke et firestjernes hotell!

(Se en smartliste nederst) Har du først og fremst bestemt at Tunisia skal være ditt reisemål, da kan vi anbefale dette hotellet. Ikke nødvendigvis fordi det er så bra, men det så ut til å være det beste alternative i området(med tanke på rensligheten på standen, basseng etc.). Vi har akkurat kommet hjem fra hotellet etter en ukes reise, og det er absolutt ikke et vestlig firestjernes hotell! Så her må du ha lave forventninger til hva du faktisk møter, både med tanke på renslighet og servicenivået. Det første som møtte oss var et flott hotell fra utsiden, men inne var det skittent og det var tydelig at stedet trengte en oppussing. Vi hadde bestilt et "superior room" med havutsikt. Selve havutsikten bestod av en liten havstripe i horisonten, og solen forsvant tidlig på ettermiddagen. Altså ikke noen plass i nyte solnedgangen. Rommet vårt var skittent og glassene som stod på toalettet var brukte! Det var tydelige tannkremringer rundt glasset og nedi det. Helt klart at renholder bare hadde skyldt det og så satt det på plass igjen. Videre var det tannkremmerker på speil og vask. Flisene på badet var greie, men fugene var slitt og hadde et stort behov for vedlikehold. Da dette sjokket hadde lagt seg var det tid for middag. Her fikk vi tildelt et bord som hadde fugleavføring på seg, og kelneren overså dette totalt. Det tok opptil 30min før vi fikk drikken vi hadde bestilt, og det var rødvin og vann - altså noe det går mye av og som de har lett tilgjengelig. Andre ganger fikk vi brukte servietter med ferske (og saftige) matrester på seg, andre ganger fikk kun den ene av oss serviett. Kelneren gadd ikke å hente en til den andre før vi selv ba om det. Vi opplevde veldig mye dårlig service, og vi kunne skrevet en mastergrad hvis vi skulle beskrevet alt. Dersom du ønsker å oppleve en god service, så oppdaget vi at en gjør det lurest i å snakke fransk eller tysk. Det er bare å hente frem skolefransken- eller tysken. 1. Unngå å snakk engelsk, bruk fransk eller tysk. Da får du bedre service. 2. Ikke bruk penger på sjøutsikten, du betaler 1000kr for en lite havstripe i horisonten. Det ligger et hotell mellom Alhabra og sjøen, så du ser nesten ingenting. 3. Ikke forvent kule håndklebrettinger som vist på flere bilder her inne, selv om du gir mye i driks. 4. Seabel Alhabra har den beste plassen i dette området. Stort sett ren strand og flotte bassenger. 5. IKKE stol på noen hvis du reiser til Medina, selv om vedkomne påstår at han er kokken på hotellet eller bussjåføren. Taxiene samarbeider med svindlerne. Prut på ALT (50-70%), selv også om de sier det er faste priser. 6. Bær bagasjen din selv på flyplassen og hotellet. Personalet vil ha penger fra deg, og de tar utenlandsk valuta også. De tar ikke et penge-nei for et nei. Da blir det fort dyrt, og de veksler ikke. 7. Solen kan variere mye pga. dis. Dette gjør at det kan være vanskelig å beregne med faktorstyrken. Start gjerne litt lavere og gå så opp, enn motsatt.

 
01.03.2024

av kellylouiseseedall Burnley, Storbritannia

Fantastic stay & Entertainment team

Fantastic stay here! Entertainment team are amazing 😍 Rico & Kouke are so welcoming and lovely, in fact all the staff here are lovely always greeting you and chatting to you. Dancing in evening involves everyone, kids dancing is great my 6 year old loved it 😍 lots to do we enjoyed bowls, mini golf, archery, kids archery, swimming, water aerobics, highly recommend for a family stay here. Food is great something for everyone including a kids bit, large variety each night something different 😍

 
01.03.2024

av Ned s Burnley, Storbritannia

Very good

Very friendly staff especially the animation team, food was very good every night. The entertainment throughout the day and evening was good. The local drinks available were nice and the rooms were good. The beach was nice and there's easy access for wheelchairs throughout

 
25.02.2024

av steph t

nice hotel but not 4.6 stars

this hotel was alright, i was expecting more since it was 4.6⭐️ on google. the food was good some days amd alright others, it may have been because we are so used to having typical buffet food but it was not great… the whole group agreed it was mediocre. the drinks were good and the hot chocolate from the bar was delicious, i had 5 a day😅.service was great by all staff and all were friendly😃😃. the grounds of the hotel are spacious and beautiful and had an authentic feel, not like your typical resort. rooms were spacious and clean but you could tell they haven’t been renovated in a while- especially the bathroom… also there is no wi-fi in the rooms, only in reception area. facilities were good but we didn’t really get to use the outdoor pools as it was so cold in february but indoor pool was really big and warm!! we loved it!! hotel’s beach is good but not too big before you get into the neighbouring hotels land. overall i feel as though i was expecting more but it was still a nice hotel😊

 
16.02.2024

av Chris c La Goulette, Tunisia

Good holiday

This is the best hotel I’ve been to in a long while the staff will go to the extremes for you especially the animation team they are absolutely amazing, they will go out their way for you and your family I could not fault them, I will definitely return here ❤️