En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.


Totalvurdering

  • 4,5/5 Sted
  • 4/5 Sovekvalitet
  • 4/5 Rom
  • 4,5/5 Service
  • 4/5 Verdi
  • 4/5 Renslighet

81% anbefaler hotellet

3285 vurderinger
Utmerket
 
1793
Veldig bra
 
1026
Bra
 
292
Mindre bra
 
101
Dårlig
 
73

Fem siste vurderinger

14.07.2014

av OyvindGrs Stavanger, Norge

Ikke et firestjernes hotell!

(Se en smartliste nederst) Har du først og fremst bestemt at Tunisia skal være ditt reisemål, da kan vi anbefale dette hotellet. Ikke nødvendigvis fordi det er så bra, men det så ut til å være det beste alternative i området(med tanke på rensligheten på standen, basseng etc.). Vi har akkurat kommet hjem fra hotellet etter en ukes reise, og det er absolutt ikke et vestlig firestjernes hotell! Så her må du ha lave forventninger til hva du faktisk møter, både med tanke på renslighet og servicenivået. Det første som møtte oss var et flott hotell fra utsiden, men inne var det skittent og det var tydelig at stedet trengte en oppussing. Vi hadde bestilt et "superior room" med havutsikt. Selve havutsikten bestod av en liten havstripe i horisonten, og solen forsvant tidlig på ettermiddagen. Altså ikke noen plass i nyte solnedgangen. Rommet vårt var skittent og glassene som stod på toalettet var brukte! Det var tydelige tannkremringer rundt glasset og nedi det. Helt klart at renholder bare hadde skyldt det og så satt det på plass igjen. Videre var det tannkremmerker på speil og vask. Flisene på badet var greie, men fugene var slitt og hadde et stort behov for vedlikehold. Da dette sjokket hadde lagt seg var det tid for middag. Her fikk vi tildelt et bord som hadde fugleavføring på seg, og kelneren overså dette totalt. Det tok opptil 30min før vi fikk drikken vi hadde bestilt, og det var rødvin og vann - altså noe det går mye av og som de har lett tilgjengelig. Andre ganger fikk vi brukte servietter med ferske (og saftige) matrester på seg, andre ganger fikk kun den ene av oss serviett. Kelneren gadd ikke å hente en til den andre før vi selv ba om det. Vi opplevde veldig mye dårlig service, og vi kunne skrevet en mastergrad hvis vi skulle beskrevet alt. Dersom du ønsker å oppleve en god service, så oppdaget vi at en gjør det lurest i å snakke fransk eller tysk. Det er bare å hente frem skolefransken- eller tysken. 1. Unngå å snakk engelsk, bruk fransk eller tysk. Da får du bedre service. 2. Ikke bruk penger på sjøutsikten, du betaler 1000kr for en lite havstripe i horisonten. Det ligger et hotell mellom Alhabra og sjøen, så du ser nesten ingenting. 3. Ikke forvent kule håndklebrettinger som vist på flere bilder her inne, selv om du gir mye i driks. 4. Seabel Alhabra har den beste plassen i dette området. Stort sett ren strand og flotte bassenger. 5. IKKE stol på noen hvis du reiser til Medina, selv om vedkomne påstår at han er kokken på hotellet eller bussjåføren. Taxiene samarbeider med svindlerne. Prut på ALT (50-70%), selv også om de sier det er faste priser. 6. Bær bagasjen din selv på flyplassen og hotellet. Personalet vil ha penger fra deg, og de tar utenlandsk valuta også. De tar ikke et penge-nei for et nei. Da blir det fort dyrt, og de veksler ikke. 7. Solen kan variere mye pga. dis. Dette gjør at det kan være vanskelig å beregne med faktorstyrken. Start gjerne litt lavere og gå så opp, enn motsatt.

 
29.09.2024

av bernard m

remerciement

Terminant mon séjour je tenais à remercier le directeur et son équipe pour l'accueil chaleureux et professionnel réservé lors de mon séjour , je recommande vivement cet endroit pour passer un agréable le moment merci encore et à bientôt 👍

 
27.09.2024

av G4270PUmichelar

Vacanza

Una seconda casa, grazie gli animatori che ti intrattengono costantemente, soprattutto il mitico Sam 😊 nel complesso non manca nulla, perfetto per staccare la spina e godersi un po' di relax sole mare piscina e buon cibo. Ha la spiaggia, il baby club per i bimbi, due piscine all'aperto, una al chiuso. Magnifica anche la Spa. Da provare

 
27.09.2024

av Lucas S

Animation

Très bonne animation, animateur accueillant sympathique on peu très bien parler avec eux super ambiance. Je recommande animation franco..sam’´coukii’ˆloukaà’´maryo’ˆmanar’´manyar’´ atef chaf de animations ❤️💚💛🧡❤️🩷🩵💙💜💜🤍🩵👌🏼👌🏼

 
27.09.2024

av Joel-Laetitia T

Bienvenue à seabrelle

Hôtel merveilleux et paradisiaque. Le personnel et les animateurs sont au must. Je recommande à 300%les animations et activités. Il y en a pour tous les goûts et tous les âges. Tous les monde s'y amuse sans se forter c est le must.❤️💓💗🩷🧡💛💚