En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.


Totalvurdering

  • 4,5/5 Sted
  • 4,5/5 Sovekvalitet
  • 4,5/5 Rom
  • 5/5 Service
  • 4,5/5 Verdi
  • 5/5 Renslighet

97% anbefaler hotellet

2050 vurderinger
Utmerket
 
1606
Veldig bra
 
387
Bra
 
42
Mindre bra
 
11
Dårlig
 
4

Fem siste vurderinger

31.03.2022

av Erling A

Førsteklasses leilighetshotell

Hyggelig betjening og velholdte og pene leiligheter med nydelig utsikt. Fantastisk uteområde og en atmosfære av ro og avslapping preger hele anlegget. Maten er meget god. Kort vei til busstopp og taxier. Betjeningen er alltid behjelpelig om man lurer på noe.

 
12.11.2019

av brausodd Kristiansand, Norge

Veldig bra hotell

Store rom med romslig bad og fint tekjøkken. Nydelig hage. Deilig å kunne spise frokost ute, nydelig mat. Godt renhold. Fine bassenger både ute og inne. Veldig bra med oppvarmet basseng innendørs. Stille og rolig. God bussforbindelse inn til Funchal. Kommer gjerne tilbake.

 
20.05.2019

av Brussels188644 Sandefjord, Norge

Eden Mar leverer god hotellstandard

Nok en uke på Madeira og Eden Mar. den 3 i 2019! Flott vær, litt vind her og der. Rene rom, velstelt og ordentlig. Gode senger, putene var ikke gode å ligge på. De var slitte, litt harde og burde byttes ut. 4 stjerner fortjener gode puter. Og hagen er bare vakker, rolig fin atmosfære ... Frokosten på Porto Mare er bra, ingen tvil. Nå enda litt bedre. De har fått kaffemaskin i utedelen av restauranten... Kaffen har blitt varmere og bedre. Og tevannet er varmt. Det er bra og det var på tide. Betjeningen er blide og høflige, til tross for masete gjester. Men de har ikke evnen til å si: "Hyggelig å se dere igjen, velkommen...". Jeg har oppdaget det en gang siden 2007. Og jeg har ikke hørt de si, uten å se på dataen om vi har vært der flere ganger, velkommen tilbake. Det første de sier er: Er det første gangen dere er her? Svarer nei, og de ser på skjermen og sier: Velkommen tilbake. Og jeg har aldri hørt i resepsjonen når vi sjekker ut: Takk for besøket. God tur hjem, og velkommen tilbake.... Jeg synes også det er merkelig at de ikke kan love deg det rommet du ønsker, de sier riktignok at de skal gjøre det de kan .. De har jo fått ny direktør også på Porto Mare, og det har blitt flere forbedringer. Det er noen år siden, 2011 tror jeg. Men ser han aldri. I august drar vi til Falesia, tror vi er PortoBay fan...

 
12.02.2019

av Brussels188644 Sandefjord, Norge

Bra hotelstandard, som Porto Mare

En uke alene bestilt via Solia. Det som undrer meg er at det koster mer å bestille direkte til Porto Bay booking, enn med Solia. Og da snakker jeg om flere tusen kroner. Jeg har bodd på Porto Mare omtrent fra 2006 fra en til opptil 3-4 ganger pr år, og da jeg kom denne gangen, kunne de ikke finne navnet mitt på bestillingen. Siden jeg er Prestige Gold medlem, får en noen fordeler. Og jeg fikk ikke noe av det heller. Jeg måtte oppgi min kones navn før de fant meg. Dårlig informasjonssytem....? Men, kvaliteten på hotellproduktet er svært bra. Maten har ikke alltid vært bra. Frokosten er meget god, men de har begynt å steke bacon i en varmluftsovn, og da blir baconet hardt og vanskelig å tygge for de 95% av gjestene som var her vil jeg tro. Kaffen har aldri vært god, den serveres i termokanner, og da blir den lunken. Kaffen må være skikkelig varm. Nydelig hage og fine svømmebasseng.

 
15.01.2019

av rolfm219 Bodø, Norge

Et godt og trygt hotell

Et hotell med god beliggenhet, og svært hyggelig personale. Herlig frokost og flotte fasiliteter med blant annet to innebasseng. Her er mange restauranter både inne på hotellområdet, og rett utenfor, som serverer den herligste mat.