Våre gjesters vurdering
Vurdering fra TripAdvisor
Her ser du våre egne gjesters vurderinger av hotellet.
7,6 av 10 Basert på 19 vurderinger

8,0 / 10

Siste gjestevurderinger

9 av 10

Beliggenhet Stort rom med terrasse og utsikt Veldig hyggelig og service innstilte ansatte
Eneste måtte vært bedre renhold av solstoler ved basseng

Bekreftet gjest: 2023-09-30

6 av 10

Rengjøringen var kjempe god. Grei frokost.
Flere ganger uten varmtvann,dårlig service i resepsjonen. Fikk ikke bestilt spa der,måtte ringe et nummer som da viste seg og være til resepsjonen!!!

Bekreftet gjest: 2023-09-30

8 av 10

Rommene og betjeningen.
Bassenget var veldig dypt, 2,70 m. Bør rehabiliteres.

7 av 10

Fint rom i bungalow, med delt delikat motstrømsbasseng. Hyggeli søt og flink stuepike, som gjorde sitt beste for at vi skulle ha det bra.
De markedsførte seg og skattla som et femstjerners hotell. Det var det etter vår oppfatning ikke. I en bungalow burde det vært mulig å lage seg en kopp kaffe. Den måtte kjøpes i baren, som lå langt unna. Det skjedde ingenting på hotellet. De kunne f.eks. hatt en aften med gresk mat og musikk.

8 av 10

Vi hadde bestilt dobbeltrom, men fikk bungalow med eget basseng i stedet. Det var en gledelig overraskelse.
Madrassen var kjempehard. Mykere senger ville ha vært et stort pluss.

4 av 10

Hyggelig og hjelpsom betjening
Dårlig standard på rommene, dør til toalett kunne ikke lukkes, fikk støt av å ta på veggene. Veldig mye småbarn og bråk ved bassengområde.

Bekreftet gjest: 2023-07-29

7 av 10

Lite, rolig og hyggelig. Imøtekommende betjening som gjorde sitt beste, men dårlige engelsk-kunnskaper som bidro til litt misforståelser. Ingen problemer med plass i og rundt bassenget
Elendig rom. Trengte åpenbart oppussing. Vannet rant utenfor dusjen hvor hverken kabinett eller vegg var tett. Det var slitt, med ødeleggelser i både gulv og vegger. Rommet til barna var bedre. Ingen 3 stjerner pluss det vi voksne fikk.

Bekreftet gjest: 2023-07-22

En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.

Totalvurdering

19.09.2023

av Freedom16325473960

Veldig bra service.

Meget serviceinnstilte og vennlig betjening. Fikk overmadrass og kaffe/te fasiliteter på rommet ved forespørsel. På den måten absolutt 5 stjerners. Også veldig bra renhold. Ellers vil jeg si litt loslitt 4* med lite pene hageområder.

16.09.2023

av Freedom158515

Innfridde ikke forventningene til 5 stjerner

Vi hadde bungalow med eget basseng. Sirkulasjonspumpen i bassenget virket ikke. Det var grønske rundt kanten og masse døde blader i. Vi brukte ikke bassenget, det fristet ikke. Rengjøringspersoalet var utrolig hyggelig og serviceminded. Da vi låste oss inn i bungalowen andre dag kom hun bort og lurte på om vi bodde der, hun hadde ikke fått beskjed om å vaske og beklaget på det sterkeste. Da jeg tok opp dette med resepsjonisten fikk jeg beskjed om å ikke snakke med rengjøringsperonalet (skulle jeg da bare ha avvist henne?). Putemeny såg vi ingenting til - det var hard eller steinhard pute. Sengene var og ubehagelig harde. Utvalget i frokostsalen var bra, men all mat som skulle være varm, var kald (selv om vi kom tidlig). Bortsett fra hun som presset juice, så oppfattet vi personalet som trivelig, men til tider alvorlige. Syns det bør være unødvendig å «tvinge» frem et smil hos de ansatte. Vår oppfatning er at hotellet ikke innfridde forventningene til 5 stjerner Uteområdet ser ikke ut til å bli prioritert, hvertfall ikke ved bungaloven der vi bodde. Grei beliggenhet, 15 minutter å gå til byen. Vi sjekket ut to dager tidligere enn planlagt. Hotellet ga oss gratis skyss til havnen da vi sjekket ut. Mulig vi kommer tilbake, men da vet vi hva vi går til. Må si vi ble skuffet og personlig føler vi ikkje det var like bra som det ble fremstilt.

08.04.2020

av j0nne0 Stavanger, Norge

Mye bra

Min mann og meg var her i 2 uker i september 2019. Da vi kom med båten til Skopelos blåste det så kraftig at båten satte oss av på en kai på motsatt side av øya. Det var ingen transport fra denne kaien, så vi var så heldige at vi fikk sitte på i taxien til et eldre lokalt par. Når vi kom inn på hotellet ble vi mottatt av verdens herligste resepsjonist. Vi ble tilbudt kald forfriskende drikke. Nydelig! Både bagasjen vår og vi ble geleidet til vår bestilte bungalow. Dette skulle bli en flott ferie. Når vi hadde fått innlosjert oss på rommet, fant vi fort ut av det var enkelte ting som ikke var helt perfekt. Det manglet glass på rommet, vi kjøpte plastbeger selv på butikken i sentrum. Det manglet batterier i fjernkontrollen til aircondition i stuen. I opplysningene fra hotellet sto det at det var putemeny og oppredningstjeneste. Vi merket ingenting av disse fasilitetene. Dette var i september så nettene var ganske kjølige, og vi måtte be om ekstra sengetøy da det kun var et enkelt laken i senga. Den var forøvrig fantastisk god. Akkurat passe hard og akkurat passe myk. Det var også en hel madrass i dobbeltsengen. Det var deilig. Jeg har langt hår, så et lite håndkle hjalp ikke meg etter dusjen. Vi spurte flere ganger etter ekstra håndklær, men det fikk vi aldri. 1. kvelden tenkte vi å spise i restauranten på hotellet, som forøvrig hadde ganske god omtale. Når vi kom for å spise fikk vi beskjed at det var bare buffet. Kokken hadde nemlig sluttet, så det var ikke mulig med a la carte. Hvem som laget maten fikk vi aldri vite, men det var samme person som laget frokosten. Vi spiste ikke mer middag der. Vi spiste også frokosten vår ofte andre steder. Min mann trener regelmessig, og en av grunnene til vi valgte dette hotellet var treningsrommet. Men, nei. Det var mangelfullt og ødelagt utstyr. Det var ikke mulighet for å få håndklær der. Min mann måtte be dem om å vaske der når det hadde gått 6 dager uten renhold i lokalene. De ansatte var fantastiske! De var så serviceminded og positive at det var nesten verdt alt. Vi fikk kjøpt både lokal honning og lokal geitost som vi tok med oss hjem. Siden det var så sent i sesongen var det lite gjester, som igjen medførte at betjeningen hadde bedre tid til hver enkel gjest. Vi hadde mange gode samtaler både med resepsjonist og hotelldirektør. Det desidert beste med hele hotellet var uteområdet. Siden vi hadde rom i bungalow hadde vi eget basseng som vi delte med den andre delen av bungalowen. Området var bare helt fantastisk!!!!! Frukttrær utenfor soverommet og eget basseng som ble rensket hver dag. Vedlikeholdet i uteområdet var fraværende og det manglet puter i utemøblene, men det var allikevel fantastisk😃 Det var ikke roomservice, men det var sikkert siden det var så sent på sesongen. Vi skulle ønske at det hadde vært det. Vi hadde leiebil, og det var gratis parkering på hotellområdet. Det var ganske greit at bilen nesten stod rett utenfor døren. Hotellet hadde også gratis transport til ferjekaien da vi skulle reise hjem. Men må virkelig berømme hotellpersonalet, de var bare fantastiske. De var virkelig verdt 5 stjerner. Hotellet var ikke, men absolutt personalet!

02.06.2018

av Benjamin1305 Oslo, Norge

Flott hotell med hyggelig personale

Vi tilbrakte syv netter her i månedsskiftet mai/juni. Turistsesongen hadde ikke startet ennå, så bussforbindelse til hotellet var litt svekket, men vi kunne bare fortelle resepsjonen hvor vi ville så ordnet de for oss. Uten kostnad. Vi leide også en ATV i fem dager for 90 euro. Hotellet ligger 15 min gange fra Skopolos by og 25 min gange fra nærmeste strand. I turistsesongen går det shuttlebusser hele tiden. Hotellet i seg selv hadde god standard og var typisk «gresk». Koselig, med et fint basseng- og barområde. Personalet var veldig hyggelige og behjelpelige. Frokosten var alright. Ingenting spesielt, men mer en bra nok. Alt i alt er vi veldig happy med oppholdet vårt.

26.08.2023

av 20082geb Madrid, Spania

No se corresponden las estrellas

No se corresponde con un hotel de 5 estrellas. El personal muy amable, las instalaciones correctas, la comida bastante justa de calidad y la ubicación, muy lejos. Sólo hay 7 taxis en la isla, por lo que es imprescindible alquilar coche o moto. Se conduce de forma temeraria y las carreteras son complicadas. Por lo que su ubicación es muy mala, aunque el coche es imprescindible en todo caso si quieres disfrutar de la isla