Våre gjesters vurdering
Vurdering fra TripAdvisor
Her ser du våre egne gjesters vurderinger av hotellet.
9,3 av 10 Basert på 36 vurderinger

Renhold og service. Fantastisk personale

Bekreftet gjest: 2022-05-15

10 av 10

Fantastisk frokostbuffet og herlige senger/madrasser

Bekreftet gjest: 2021-10-31

8 av 10

Service
Åpne for takterrasse

Bekreftet gjest: 2021-10-31

Alt
Alt,god servise hyggelig betjening.

Bekreftet gjest: 2021-10-03

9 av 10

Bekreftet gjest: 2021-09-12

Bekreftet gjest: 2021-09-12

9 av 10

God frokost. Rengjøring.

Bekreftet gjest: 2021-09-05

8 av 10

Beliggenhet, nydelig utsikt over havet og nære stranda. Hotell for voksne og pent renovert.
De ansatte kan informere om at minibaren er inkludert når du kommer dit og ikke når du drar. De ansatte kan oppfordre til bruk av smittevernutstyr som munnbind og hansker i frokostsalen. Det burde også ha vært aircondition på badet.

Bekreftet gjest: 2021-08-22

En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.

Totalvurdering

23.05.2022

av liv_nnelandm2022

Ein flott tur 14 til 21 mai 2022

møtt av smilande betjening og alltid hjelpsomme,, Vi feira gullbryllaupsdag og fekk flott service av Marie i i bufferesturangen ,, Ho var svensk og gjorde at dagen vår blei fin ,,fekk og champagne frå hotellet og dei hjelpe til å kjøpe blomen fra barna våre her i Norge,, Det einaste minuset var at det var vanskeleg å finne plass med bassenget Det var mange som la håndduker ned kl 8,, Det var mykje vind men det var godt med tempr. På 27 grader ,,hotellet var reint og fint og renholdet helt på topp,,Liv og Per Kåre Misje

11.05.2022

av Jet51985660834 Ålesund, Norge

Fornøyde turister fra Norge

Her et hotell som virkelig ønsker sine gjester velkommen. Allerede dagen vi ankom sent, var der en egen buffet for oss som kom sent. Maten her helt utrolig, vi har aldri opplevd å få så god og variert mat på et 14 dagers all inclucive opphold. Betjeningen her er alltid smilende, blid og hjelpsom👍😃😎. I restauranten jobber svenske Marie, som tar godt vare på de skandinaviske gjestene. Har heller aldri opplev maken til renere hotell, her er vaskehjelpene de første vi møter om morgenen og bort imot de siste vi ser på kvelden. Alt i alt anbefaler vi dette hotellet på det sterkeste👍

02.05.2022

av RoaldB2 Hønefoss, Norge

Pakketur med TUI og Norwegian.

For første gang i mitt 80 årige liv,dro jeg på " all inclusive " pakketur til Rhodos. Tidligere har vi alltid ordnet biletter og hotell selv. Ble endel mere printing av papirer som kom på nett og nesten en overflod av opplysninger som da føltes som unødvendige.( Etterpå fikk vi bruk for å lese dem ) Reisen gikk utmerket og en nesten overdådig mottagelse på hotellet ga oss store forventninger. Dårlig til beins som jeg er,fikk jeg tilbud om å låne rullestol hvis jeg ville. Utmerket tilbud som jeg ikke brukte. Tilbrakte tiden for det meste innendørs eller ved svømmebassenget. Vi inntok nesten alle måltider i Bufferestauranten hvor servisen var upåklagelig,stor takk til Giannis, Marie ( som snakket svensk/norsk ) og de andre ansatte som gjorde oppholdet perfekt for oss. Vi feiret gullbryllupsdagen vår i ala carte restauranten og en kjempegod 6 retters middag med god vin til,ble avsluttet med an nydelig kake fra hotelletUtsjekking og hjemreise ble ordnet av TUI ansatte og alt gikk fint Dette fristet til gjentagelse. TUSEN TAKK FOR OSS:

30.04.2022

av Elisabeth S Sandefjord, Norge

Fantastisk all inclusive hotell på Rhodos

Her har vi hatt det veldig fint. God variert mat, gode senger og veldig rent og pent overalt. Super hyggelig betjening, spesielt svenske Marie som gjorde oppholdet vårt veldig trivelig. Dette hotellet kan anbefales 😊 Gangavstand til sentrum og gamlebyen.

16.09.2019

av Tom D Askøy, Hordaland, Norway

Rent og moderne all inklusive

Horizon overrasker positivt 😀 Dette er første gang jeg prøver all inklusive, og jeg er positivt overrasket! Hotellet er rent og moderne. Maten er som forventet - buffet med brukbart utvalg.. Drikke serveres fra dispenser, med dertilhørende resultat 🙁 Vannet var ikke så verst. Alkoholholdig drikke får bestått. Det store minuset her, er wifi... Det går simpelthen ikke an å ha så dårlig wifi i 2019 🙁🙁 Allikevel tar jeg turen igjen til neste år 😎