Våre gjesters vurdering
Vurdering fra TripAdvisor
Her ser du våre egne gjesters vurderinger av hotellet.
8,9 av 10 Basert på 56 vurderinger

Service under frokost

Bekreftet gjest: 2023-09-08

10 av 10

Rent og ryddig. Maten var topp for voksne, men ensformig for kresne barn.
Vi er glad i musikk, men hvis den kunne dempes noen desibel ned ville det blitt hyggeligere for alle, uansett hvor en oppholdt seg.

Bekreftet gjest: 2023-07-07

8 av 10

Renthold, service og mat.
Barn som er kresne på middagsmat har utfordringer til tider. En slags barnemeny som backup hadde vært greit.

Bekreftet gjest: 2023-07-07

Helheten
Mykere senger. Lette sommerdyner. Inkl.drikke ved middag halvpensjon.

Bekreftet gjest: 2023-06-23

10 av 10

Deilig atmosfære og et svært hyggelig hotell. Gode og fine rom, med stor balkong.
Kunne vært litt varmere vann i bassengene, men har også vært en usedvanlig kald vår, så skyldes nok det.

Bekreftet gjest: 2023-06-02

God standard og renhold
Fikk bytta madrass men den var ikke særlig bedre

Bekreftet gjest: 2023-06-01

10 av 10

Rent og pent. God service. Spa og nært strand.

Bekreftet gjest: 2023-05-25

10 av 10

Kort veg til stranden, passe stort😊

Bekreftet gjest: 2023-05-19

At det var så rent
Lunsjen var ikke god og middaGene sånn passe

Bekreftet gjest: 2023-05-18

Rent og ryddig
Middag og lunsj kan bli bedre

Bekreftet gjest: 2023-05-18

En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.

Totalvurdering

13.06.2023

av Jan Helge H

Et fantastisk hotell

Vi hadde en fantastisk uke på Albatross😍. De ansatte var vennlige og svært serviceinnstilte. Maten var fantastisk, med mange varmretter på buffeen. 👍. Vi hadde valgt frokost og middag, men det var ikke noe problem å bytte middag mot lunch. Det var rikelig med solsenger ved bassenget, og håndklær fikk vi låne ved spa-avdelingen ved hotellet 👍. Spa-avdelingen i seg selv er absolutt verdt et besøk😍

15.07.2018

av camillaoslo1234 Phuket, Thailand

Hotell-fengsel

Albatross hotell er alt annet enn et 5-stjerners hotell. De som har gitt dette hotellet 5 stjerner må ha blitt godt betalt. Hotellet er delt inn i en gammel og en ny del. Vi havnet selvfølgelig på den gamle, og superhappy for 800 kroner på et standard rom på 5-stjerners hotell (ca 2-400 kr rimeligere enn vanlig). Det som møtte oss var en gang med gamle små senger stående langs veggen og et gammelt, skittent og ekkelt hotellrom. Aircondition kan ikke være på når man forlater rommet og fungerer ellers svært dårlig. For å brukt stikkontakten må du dra ut nattbordet og ta ut lampe-ledningen. Lampen i taket var full av møkk. Wifi får du kun gratis i lobbyen, og må betale ekstra per døgn hvis du vil ha tilgang på rommet. Badet er knøttlite med det minste badekaret du har sett i ditt liv. Sengen er hard, og hele hotellrommet bærer preg av slitasje. Vi sa ifra om at vi ikke var fornøyde med rommet til resepsjonisten, og at vi virkelig ikke mener dette tilsvarer 5 stjerner. Vi spurte om han kunne gjøre noe med dette, men alt han kunne tilby var å bytte til et annet standard rom som kom til å se prikk likt ut. Vi ringte til resepsjonen for å få noen til å komme å se på aircondition, da det var rundt 30 grader inne på rommet og den ikke virket. Etter et par timer bestemte vi oss for å oppgradere til superior rom mot 30 euro. Helt Ok rom, men ikke verdt pengene og heller ikke 5-stjerners standard. Drink i baren koster nesten 8(!) euro. En ting er sikkert, de har leid inn en ekspert-fotograf til å ta bildene av hotellet.

17.06.2018

av 6aleksanderm Drammen, Norge

Flott hotell med god service

Vi besøkte dette hotellet en uke. Flott rom, vennelig personell og fin beliggenhet. Litt kjedelig utvalg på lunsj og middagsbuffet. Frokosten var som den skal være. Kort avstand til stranda, samt gode solsenger ved bassengkanten et stort pluss.

17.06.2018

av Anjjak Drammen, Norge

Flott hotell!

Nettopp kommet tilbake fra ett fint opphold ved Albatross Hotell. Veldig flott hotell med fin beliggenhet, med kun 2 min avstand til stranden. Vi hadde Deluxe rom med havutsikt i den nye delen av hotellet. Stort fint rom med gode senger. Veldig bra renhold og utrolig god service. Anbefales!

10.09.2012

av Trond B Gjøvik, Norge

Hyggelig veldrevet hotell fint beliggende i hersonissos

Kom tilbake i går etter 14 dagers opphold ved hotellet. Var på hotellet for to år siden. da var vi to som reiste. Denne gangen var vi fire den første uken og sju den andre uken. Selv hadde jeg bedt om samme rom som under forrige opphold. Sendte mail om det på forhånd, fikk raskt svar om at det var i orden. Ikke bare var det i orden, men i tillegg sto en flaske champagen på rommet med hilsen om velkommen tilbake. Denne gesten var en av flere vi satte veldig pris på. Både jeg og min forlovede hadde bursdag under oppholdet. Begge disse dagene fikk vi kake i kjøleskapet med bursdagshilsen fra hotellet. En fantastisk gest som vi aldri har opplevd maken til. Vi var like fornøyd med rommet denne gangen som sist. Hadde litt for liten seng denne gangen, men fikk satt inn ekstra seng inntil den andre etter et par dager, så etter det sov vi godt. Rengjøring på rommet og på hotellområdet er veldig god, med personale som er hyggelige og høflige. Fasilitetene er flotte, bl.a. med to basseng med massasjedyser, spa anlegg, butikk og minibank i umiddelbar nærhet. Hadde opphold med halvpensjon. Dette var hovedgrunnen til at vi bestilte akkurat dette hotellet.Maten på hotellet er variert og nydelig! Som nevnt ble vi sju personer den andre uken. Hver dag ordnet de et bord for oss Vi fikk kjempeservice. Vi ble oppvartet og bortskjemt tidlig og sent av latviske Spidola. Hun jobbet ved både restauranten og baren og var veldig dyktig, hyggelig, blid og ryddig. Hennes service alene er verdt en anbefaling av hotellet. Betjeningen på hotellet fortjener skryt for både å være hyggelige og imøtekommende. Kan trygt anbefale dette hotellet for andre som liker varme, sol, bading, god mat, massasje og spa