Gjestevurderinger
En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.
Totalvurdering
-
Sted
-
Sovekvalitet
-
Rom
-
Service
-
Verdi
-
Renslighet
86% anbefaler hotellet
Utmerket | 1110 | |
Veldig bra | 555 | |
Bra | 211 | |
Mindre bra | 67 | |
Dårlig | 41 |
Fem siste vurderinger
Helt greit
Helt greit, men hadde forventet mer av et 4 stjerners hotell. Vegg til vegg teppe på rommet er flekkete. Ellers bra renhold. Smakløs mat man blir fort lei. Lite variasjon. Til tider mye støy og den samme musikken fra mange år tilbake igjen og igjen hver eneste dag. Lurt å være tidlig ute for å få tak i solsenger ved bassenget da det ellers er fullt av andres håndklær. Ellers er det er hyggelig hotell uten kakerlakker og andre småkryp.
Terningkast 6
Familie på to voksne og to barn (4 og 13 år) reiste til Iberostar i juli 2018. Her fikk vi et romslig familierom med stort bad med badekar. Alt var innbydende og renslig. Alle som arbeidet på hotellet var hyggelige og imøtekommende. Vi hadde bestilt alt inkludert av måltider. Mye av den samme maten ble satt frem hver dag, men de klarte likevel å variere med noe nytt, spesielt til middagen. Vi ble på ingen måte "matlei". Hver kveld var det show og underholdning for barna, blant annet "Løvenes konge", som vår datter på 4 år satte stor pris på. (Se reklamen som henges opp ved heisene om formiddagen). Et tips er å reise til Nessebar med båten som går fra piren ved Sunny Beach (koster 20 lev pr. person tur/retur: Nessebar er en idyllisk øy med trange, brosteinsbelagte gater og gir følelsen av "middelalderliv". Her er det et rikt utvalg av butikker og restauranter. Besøket der beriket vårt opphold i Bulgaria. Alt i alt svært fornøyd med oppholdet, men det er likevel to ting som var negativt: * Flytidene med Nazar: Vi ankom hotellet sent første kveld/natt. Flytidene tilbake var verre: Flyet gikk klokken 22.10 på kvelden. Da hadde vi en lang dag uten hotellrom bak oss og det var ikke bra med to slitne unger. * En pågående fotograf i hotellets resepsjon som ikke tok nei for et nei og knipset bilder av oss. To dager senere ventet han på samme sted og nærmest tvang oss til å kjøpe de fem bildene (50 lev = 250 kroner). Slikt var sikkert salgbart før mobilens tid, men nå tar folk sine egne bilder. Vi burde vært mer bestemte og avvist ham, men han var usedvanlig frekk og fotograferte mens vi var på vei til restauranten. Det er mulig vi reiser tilbake til Iberostar siden ALT er godt tilrettelagt for familier, men flytidene gjør at vi kanskje ser etter et annet reisemål neste gang.
Flott familiehotell med bra beliggenhet.
Vi reiste hit 17-24/8. Vi er en familie med 2 voksne og et barn på 4 år. Rommet var større enn vi forventet og vi opplevde det ikke som trangt å bo 3 stykker på et dobbeltrom. Rommet hadde også en svært stor balkong med fin utsikt over bassengområdet. Hotellet hadde mange tilbud om trening/aktiviteter for både voksne og barn, til nesten alle døgnets tider. Jenta vår på 4 var med på noen av aktivitivitetene i miniklubben og hun synes dette var gøy. Vi synes maten var svært god også og 4 åringen synes det var ekstra stas å få være med å velge selv hva hun hadde lyst på. Masse fin og variert mat å velge i, både sunne og usunne alternativer. Øl og vin fra all inclusive smakte også utmerket. Drinkene vet jeg ikke noe om fordi jeg ikke prøvde noen av dem. Hotellet ligger svært sentralt, butikker, strand, tivoli, hoppeslott, flere minigolfbaner og pariserhjul ligger i svært kort avstand fra hotellet og det er som sagt også alltid noe som skjer på selve hotellet. Det finnes også gratis strandhåndklær som man selv kan bytte til rene håndklær så ofte man vil i løpet av oppholdet, så ikke ta med hjemmefra. Hotellet kunne blitt enda bedre om reglene for å legge håndklær og reservere solsenger endret seg, hadde man måtte enten badet i bassenget eller vært på solsengen for å få ha den hadde det også vært nok senger til alle, i stedet er der 200 tomme reserverte solsenger til enhver tid. Vegg til veggteppene på rommet kunne også med stor fordel vært fjernet, heldigvis var rommet rent og fint men likevel svært uhygienisk å ha vegg til vegg på ethvert hotell synes jeg. Hotellet kunne også opplyst litt bedre under innsjekk om snarveien til stranden og det kunne for eksempel vært laget en brosjyre om treningstilbud/barneklubbene og aktiviteter på rommene så man lettere kunne innhente informasjon om disse. Men kort oppsummert er vi SVÆRT fornøyd og vi drar definitivt tilbake neste år også. Gleder oss allerede.
Fantastisk service av denne mannen
Kom akkurat hjem fra iberostar resort sunny beach. Hvert der i 6 år. Bestandig vekdig fornøyd , men nå var det nok mitt siste år der. Elendig rom service på rom nr 1310. Kaos med plasser ved bassenget. Vond lukt på toaletter møkkete bestikk . Dårlig renhold skjenerelt.men denne karen skal få terningkast 6 . Noen blidere å mere servicintikt mann finnes vel ikke👍
Tja.....
Vår familie på fire tilbrakte to uker her. Litt overrasket over at hotellet er så høyt ratet på Trip Advicer . Rommene er romslige, og rengjøringen er god, men teppegulv trekker ned. Maten smaker mye likt så vi ble veldig matlei etter en stund. Her jobber mange unge, og de trenger absolutt smilekurs. Der finnes selvsagt unntak, men mange mutte unge her som ikke behersker engelsk. Vårt største problem var imidlertid musikken som var veldig høy, og måkene som gjør fra seg her og der. Vi opplevde å bli bæsjet på 8-10 ganger. Dette kunne vært unngått om de ansatte hadde ryddet matrester ved bassengområdet. Pluss for beliggenhet nært stranda og handlegate.
© TripAdvisor