Våre gjesters vurdering
Vurdering fra TripAdvisor
Her ser du våre egne gjesters vurderinger av hotellet.
8,5 av 10 Basert på 496 vurderinger
Total vurdering
 
8,5 / 10
Rengjøring
 
8,4 / 10
Oppfylte forventningene
 
8,5 / 10
Mat og drikke
 
7,5 / 10
Rom / leilighet
 
8,2 / 10
Service
 
8,5 / 10

Siste gjestevurderinger


10 av 10

+
Godt vedlikeholdt, rent og trygt
-

Bekreftet gjest: 2023-03-24


10 av 10

+
Atmosfæren
-
Dårlig service i poolbaren. Veldig lang ventetid på og få bestilt mat og drikke.

Bekreftet gjest: 2023-03-24


5 av 10

+
-

Bekreftet gjest: 2023-03-24


9 av 10

+
Hyggelig
-

Bekreftet gjest: 2023-03-24


8 av 10

+
-
Treg innsjekking. Vi var fremme på hotellet kl14. Rommet skulle vært klart kl15, men ble først klart 16:20. Tror dette kun var mitt rom for alle andre fikk rom.

Bekreftet gjest: 2023-03-10


8 av 10

+
God frokost, fint basseng
-
Vanskelig å finne rom ved ankomst. Mye skygge på veranda. Elendig Wifi.

Bekreftet gjest: 2023-03-10


10 av 10

+
Alt
-

Bekreftet gjest: 2023-03-03


9 av 10

+
-
Ustabilt og ofte helt fraværende internett

Bekreftet gjest: 2023-02-24


6 av 10

+
Fint parkområde
-

Bekreftet gjest: 2023-02-17


10 av 10

+
God plass i leilighet og omgivelser
-

Bekreftet gjest: 2023-02-10


En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.


Totalvurdering

  • 4/5 Sted
  • 4/5 Sovekvalitet
  • 4,5/5 Rom
  • 4/5 Service
  • 4,5/5 Verdi
  • 4,5/5 Renslighet

84% anbefaler hotellet

2803 vurderinger
Utmerket
 
1359
Veldig bra
 
992
Bra
 
308
Mindre bra
 
92
Dårlig
 
52

Fem siste vurderinger

05.01.2019

av ThomasS10302 Skien, Norge

Bra beliggenhet, men der stopper det.

Flott beliggenhet og bra sole/bademuligheter på hotellet. Men veldig dårlig mat og slapp service. Har spist her 2 ganger og begge gangene var nedtur, ingenting laget fra bunnet og virker som det meste har vært innom frityren. Vi klagde også på mugg på rommet i håp om å få bytte, dette ble avslått. Og skal du ha mer enn 1 håndkle i løpet av en uke må du betale extra pr stk for dette. Og dem er veldig trege i resepsjonen, ventet nesten 1 time under innsjekk da dem bruker ca 10 min pr gjest under innsjekken, utrolig frustrerende.

 
05.12.2017

av Ingmund S Lillestrøm, Norge

FARVEL LAS MARISMAS

I Apollo sin reisebeskrivelse fra 2005 står det at hotellet er bygget i 2004 og var da 4 stjerners. Vårt første besøk var i 2005 i en leilighet hvor vi trivdes godt. I mars 2006 ble vi ønsket velkommen tilbake til samme leilighet, noe vi hadde bedt om, og har besøkt hotellet hvert år siden. Det har blitt 13 år og 15 besøk, 3 i løpet av de siste 12 månedene. Vi har tilbragt jul og nyttårshelgen her med barn og barnebarn hvor vi på grunn av en glipp fikk våre 2 leiligheter plasser i hver sin ende i det store anlegget. Det ble rettet opp påfølgende dag til vår tilfredshet. Tilfreds har vi alltid blitt ut fra eget ønske, men ikke denne gangen. Å tilbringe 2 uker i en leilighet hvor terrassen er fullstendig dekket av en kjempekaktus og andre busker som ikke slapp inn et solgløtt i løpet av dagen er noe vi ikke ønsker gjentatt. En person i resepsjonen begrunnet plasseringen med at de ikke var klar over at vi hadde vært der før. Hadde vi fått en slik plassering første gang vi var der hadde vi aldri kommet tilbake. Leser man igjennom andres kommentarer ser en at det er flere slike terrasser for det har grodd bra i disse årene.. At et hotell har et dataprogram som ikke fanger opp "faste gjester," repeters, er helt utrolig. Ved tidligere besøk har vi nevnt ting vi har ment burde rettes på, hva med nye solsenger, skifte ut treverket på broene i anlegget, gjennomgå leilighetene med låser og håndtak og at alt ellers virker. Låser i inngangsdører som noen tydeligvis er åpnet med makt en gang og som kan være vanskelig å åpne og å låse. En misfornøyd kunde oppstår gjerne den første timen. Det er mange hyggelige medarbeidere ved hotellet som fortjener ros og som har hjulpet oss når vi hatt behov, takk til dem. Etter 20 år i Corralejo, første gang i 1998, liker vi oss godt i byen og kjenner flere bra hoteller så vi regner med flere år til der. For Las Marismas er det slutt.

 
13.02.2017

av Ivar B

Trivelig oppphold

For oss som benytter Las Marismas som en base for utflukter er det et utmerket sted. God service, greie leiligheter og de har grei tilgang til både sykler og biler. Har bodd der flere ganger og kommer nok tilbake igjen. Vi er veldig glade i Corralejo hvor vi får en blandig av det turifisterte og det lokale, mange gode spisesteder, fine shoppingmuligheter og et fantastisk omegn for sykkel- og fotturer

 
23.05.2016

av Fayeus Oslo, Norge

Hotell vært å bestille

Jeg og min søster har forelsket oss i dette hotellet og dette er 2 gang vi bestiller dette hotellet. Vi har vært super fornøyd begge gangene. Perfekt beliggenhet, flere bassenger, treningsrom, en liten butikk og servicen er amazing. Anbefaler å leie sykler ( fåes gjort i resepsjonen ). Hotellet er kjempe fint, store hotellrom men et lite kjøkken, eget soverom, bad og stue. Tommelen opp.

 
16.03.2016

av Heidi K Gardermoen, Norge

Ikke mitt første valg, men greit nok

Rent og pent, triveligbetjening, flott badeanlegg. Vi var skuffet over leilighetens beliggenhet, ingen morgensol, men litt kveldssol. Veldig fredelig og rolig, god frokostbuffe, synes ikke at de fortjener karakter 9, men gir dem en velfortjent 5'er.