Gjestevurderinger
Total vurdering | 8,7 / 10 | |
Rengjøring | 9,2 / 10 | |
Oppfylte forventningene | 8,9 / 10 | |
Mat og drikke | 8,5 / 10 | |
Rom / leilighet | 8,8 / 10 | |
Service | 9,1 / 10 |
Siste gjestevurderinger
Arne,
Norge
Bekreftet gjest: 2024-03-31
Kari,
Norge
Bekreftet gjest: 2024-03-17
Kent,
Norge
Bekreftet gjest: 2024-03-10
Per,
Norge
Bekreftet gjest: 2024-03-10
Tove,
Norge
Bekreftet gjest: 2024-03-10
Inger,
Norge
Bekreftet gjest: 2024-02-11
Liv,
Norge
Bekreftet gjest: 2024-02-11
Marit,
Norge
Bekreftet gjest: 2024-02-11
Elisabeth,
Norge
Bekreftet gjest: 2024-02-11
Bodil,
Norge
Bekreftet gjest: 2024-02-11
En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.
Totalvurdering
- Sted
- Sovekvalitet
- Rom
- Service
- Verdi
- Renslighet
87% anbefaler hotellet
2607 vurderingerUtmerket | 1412 | |
Veldig bra | 804 | |
Bra | 291 | |
Mindre bra | 67 | |
Dårlig | 33 |
Fem siste vurderinger
Nyt gode dager på Melia Madeira Mare
Vi dro til Madeira og opplevde en hotell-betjening som var sprudlende, hjelpsomme og veldig hyggelige. Taxi de hadde hjulpet oss med som transport fra flyplassen var flott, og turen på 20 minutter gikk helt etter forventningene. Hotellet var vakkert med utrolig god beliggenhet - nærhet til strand, masse ulike spisesteder, kort vei til shoppingsenter, legekontor, alt man kunne ønske seg, Gode gangveier langs sjøen med fantastiske utsiktspunkter. Hotellet hadde ulike spa-behandlinger og treningsrom, utendørs og innendørs (oppvarmet) svømmebasseng og flere "boblebad". Vi snakket flere ganger om hvor rent og ryddig det var, både på hotellet, men også på gangveier og utsiktspunkter. Frokosten var utsøkt med utvalg av frukt, grønnsaker og kjøtt og melkeprodukter. Morsomt også med "Jimmi", falken som holdt duene unna. Det eneste jeg fant å kunne utsette noe på var hardheten på madrassen i senga. Den var for hard for min smak, men jeg gjorde ingen tiltak og sov hver natt i en uke. Jeg anbefaler Melia Madeira Mare på det varmeste, og ønsker meg tilbake til en så hyggelig og hjelpsom betjening.
Vi koste oss
Vi likte oss bra på Melia Medeira Mare :) Servicen var helt topp og vi følte oss velkomne fra vi satte foten innenfor inngangspartiet. Vi hadde bestilt et deluxe dobbelrom og fikk den meget hyggelige beskjeden om at vi var oppgradert til suitte på øverste etasje. Denne var meget romslig og med fantastisk utsikt utover sjøen og inn mor Funchal sentrum :). Frokosten var nydelig og med godt utvalg. I umiddelbar nærhet er det masse restauranter og butikker (herunder Forum Madeira shoppingsenter i kort gåavstand).
Ikke et 5 stjerners hotell
Melia Madeira Mare er helt greit hotell å bo på, men det er ikke et 5 stjerners hotell. Det mest positive er utsikten fra balkongen hvis du har suite i front i 5. etg. Helt nydelig. Forøvrig er hotellet preget av mørke, dystre og triste farger spesielt i ganger og felles rom. Når det i tillegg er flekkete tepper i gangene blir helhetsinntrykket redusert. Frokosten er på det jevne, men er ikke 5* standard. Lite variasjon totalt sett - Frukt er for det meste latskapsvarianten - altså hermetisk frukt. Servering av kaffe av personalet er jo helt håpløst - Når du skal ha er de der ikke, men vimser rundt deg når du ikke skal ha. Hvorfor ikke dele ut små kanner med kaffe/vann/melk etter behov når en kommer - og så er en klar for frokost. Bassengområde har et fint basseng og utrolig nok er det stort sett mulig å få en solstol når en trenger det. Stiller meg litt skeptisk til reholdet av selve bassenget og gulvet rundt bassengområdet. Sporadisk og noe ufullstendig rengjøring av selve bassenget. Gulvet er småmøkkete og ble ikke spylt/vasket i løpet av de 14 dagene vi var der! Betjeningen er veldig varierende - fra det hyggelige til det småsure. Ikke bra. Forøvrig et fint rom med litt håpløse dusjløsninger, og hvor rengjøringspersonalet gjorde en bra jobb. Middag, lunsj og øvrige fasiliteter ble ikke "prøvd" - derfor ingen kommentar. Oppsummert: Helt greit hotell med en del mangler som ikke et 5* hotell bør ha.
Står ikke til forventningene
Storslått, men lite personlig hotell. Bør kunne forvente mer av et 5 stjernes hotell. Resepsjonsbetjeningen hilser knapt, frokosten er på det jevne og dårlig og treg service i restaurantene. Fint bassengområde. Hele LIDO området bærer preg av kommersiell turisme. Øyen elles kan anbefales på det varmeste.
Nydelige resort
Vi tilbrakte 2 uker på dette nydelige hotellet/resortet. Stort rom med fin balkong, med havutsikt. Gode store senger og et flott bad med badekar og separat dusj. Toilettartikler ble fylt på regelmessig. Daglig rengjøring. Veldig serviceminded betjening. Vi spiste frokost noen dager og alt var nydelig. Alt for enhver smak. Mange restauranter i umiddelbart nærhet. Rekomenderer dette hotellet på det varmeste.
© TripAdvisor