En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.


Totalvurdering

  • 4,5/5 Sted
  • 4,5/5 Sovekvalitet
  • 4,5/5 Rom
  • 4,5/5 Service
  • 4,5/5 Verdi
  • 4,5/5 Renslighet

54% anbefaler hotellet

5928 vurderinger
Utmerket
 
4152
Veldig bra
 
1271
Bra
 
303
Mindre bra
 
120
Dårlig
 
86

Fem siste vurderinger

04.08.2022

av Saranyland

The perfect holiday !

Den perfekte ferien! Servicen og menneskene som jobber på dette hotellet gjorde hele opplevelsen for vår del! Sitter igjen med minner for livet. Vi hadde 10 dager på Mauritius og 9 av dagene var på hotellet, fordi det var så avslappende og hyggelig. Det var mange muligheter og aktiviteter for alle! Hyggelig personal som dro i gang. Opplevde veldig god service på et personlig nivå fra Nirmal, som fikk oss til å føle oss som kongelige! Selwyn ordnet alt fra tilpasset utsjekk til oppfølging etter sykdom. Resten av personalet var også veldig personlige og service-mindet! Vil følte oss veldig sett! Selve hotellet, basseng, stranda og rommet var helt perfekt! Et paradis! Maten, ikke minst, var helt fantastisk og virkelig noe for enhver! Håper virkelig å ta turen tilbake en dag! Tusen takk!

 
19.11.2016

av Ingrid Kristine K Hobøl, Norge

Greit og stort hotell, store uteområder

Det beste med dette hotellet var sengen, som var stor og myk. Ellers var rommene store og renholdet på vårt rom bra. Aircondition fungerte, men våknet flere ganger av den på natten fordi vi trodde det regnet.Hotellet er kjempe stort så du får derfor ikke det personlige atmosfæren som ved litt mindre hoteller. Design rundt uteområdene er fine.Hotellet gir litt masseturismefølelse, men sikkert perfekt for mange. Vi fant ut at for å gå fra hotellrommet vi lå på til stranda tur retur 2 ganger om dagen så hadde vi gått 4 km. Det sier litt om avstandene på hotellet. Stranda var ok og også solsengene, men vær tidlig ute hvis du vil ha solplass. Hver onsdag blir gjestene invitert til Coctail med manager. Dette er et pluss! koselig.Når det gjelder service så hadde vi både gode og dårlige erfaringer. Når det blir så mange gjester, så skal det litt til kanskje å følge med og følge opp underveis under middagen? Det var ikke alltid alle hadde blikket med seg, men mange hadde det også. Vil fremheve en og det er AKSHAY som var flink. Når det gjelder maten, så synes vi at det var veldig god frokost på hotellet, men etter å ha vært i Grand Bai og Perebere og spist på en del restauranter så ble middagene en nedtur. Men helt greit bortsett fra Ming.Der må noe gjøres.Synes også det er pussig at når man ønsker å kjøpe en flaske vin til middag og man kan velge mellom 4 alternativer på menyen at det bare er kun den dyreste man har tilgjengelig, men fortsetter å servere enkeltglass fra det billigste merke. Anbefaler gjester å kjøpe enkeltglass vin til middag. Dette gjelder oss med halfboard.Tror dette hotellet kan være fint hotell for barnefamilier. Mat som passer barn!

 
25.07.2016

av ChristerN51

Perfekt for avslapping.

Et hotell som har alt. Her kan du slappe av og nyte livet fullt ut. Her finnes ti resturanter, egen strand, stort basseng og en meget god spaavdeling. Du trenger ikke å forlate hotellet om du ikke vil. Men Mauritius har masse spennende å oppdage, og da kan du bare snakke med guidene på hotellet og de setter sammen gode sightseeing pakker sammen med deg.

 
05.03.2016

av 164DanielL164 Oslo, Norge

Perfect stay, Perfect staff and service, perfect food

Dette var et meget bra hotell. servicen var super!! Alle var kjempe hyggelige og gjorde alt for at vi skulle få det best mulig. Hotellet er nyrenovert så du hadde store fine rom! jeg skjønner ikke hvorfor noen har skrevet at maten er dårlig her. Da de virkelig ikke satt seg inn hva hotellet byr på. De har 5 eller 6 restauranter som alle serverer god mat! Buffé er også mye og variert! Frokosten var perfekt. servitører kom hele tiden og spurte om vi trengte noe. spesielt servitøren Stephan var kjempe hyggelig. Han underholdt oss med en gøy gåte. Det var også live musikk på kveldene. ellers er stranden stor med mange senger. Eneste negative er at mange står opp kjempe tidlig å legger et håndkle der. Så da blir det få senger som er ledige med gode solforhold. Men det var ikke et stort problem.  De serverer mat og drikke på stranden også. I tillegg er det alltid noe å gjøre der. strand aktiviteter, leker, snorkleturer, utleie osv. Hotellet er Perfekt for babyer og barne familier, men også ungen og gamle par. Passer kanskje ikke helt til fest glade ungdommer. Rett til venstre på stranda ligger Maritim dive. Et supert dykke selskap hvis du vil dykke. Mye billigere enn det til høyre i enden av stranda. WIFI var overalt på hotellrommet med god hastighet. Det er ingen nærliggende restauranter så det kan være lurt å bestille halv eller full pensjon.  Dette har vært en av de bedre hotell oppholdene mine, og jeg har reist mange steder i verden. Absolutt verdt å bo på hvis du vil åpne lommeboken!! Uansett, skal du bo noen steder så velg nord vest kysten.

 
29.09.2024

av Gaelle1702 Saint-Louis, Réunion

À fuir!!!!!!

Hôtel réservé pour un anniversaire. Le personnel a oublié l’anniversaire alors que le jour même Mr est partie à la réception pour prévenir!!!! Ne mettez pas vos enfants au kidsclub car le planning n’est pas respecté, a part faire de la piscine tout les matins et la sortie bateau les autres activités ne sont pas respectées ! Je vais donner quelques exemples : personnalisation du topbag, chase aux trésors, préparation spectacle de danse…. Les enfants sont restés à l’intérieur à faire du coloriage !!!! Le personnel du restaurant pas accueillant et la personne qui réserve les restaurants également ( h24 avec son téléphone ) C’est inadmissible pour le prix payé pour ce sejour! À ce prix il y’a des hôtels beaucoup mieux! La qualité de service, l’organisation, le personnel doivent être revus ! Mention spéciale pour le personnel de la plage : sachii , rouan, keshi etc….. C’est des personnes qui méritent vraiment d’être mis en avant Merci à eux de nous avoir fait passer un agréable séjour.