En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.

Totalvurdering

Fem siste vurderinger

01.09.2019

av W5904ANcharlottel Trondheim, Norge

Tredje gangen vi bor på dette hotellet

Vi har bodd her tre år på rad,og kommer nok til å ta et fjerde også. Kjempefornøyde. Rent og fint,grei frokost,gode senger,balkong og veldig sentralt. Vaskedama er superhyggelig og resepsjonistene er serviceminded.

09.07.2018

av tomas h Flekkefjord, Norge

Verdens hyggeligste vaskedame

Ja så var det på tide og skrive noe etter 4 netter på Atlantis city Frokosten var helt grei, rengjøringen helt fantastisk, beliggenheten er fin, men jeg er veldig skuffet over resepsjonen, vi spurte om de hadde ekstra madrass ( sengene er harde, og det er det mange som liker ) i resepsjonen sa de de skulle høre med rengjøringspersonalet, so far so good... vi hørte med resepsjonen etter middag og fikk et helt konkret svar, Nei de hadde ikke..... Jeg snublet over vaskedamen om morgenen på dag 2 og spurte henne, hun låste opp en dør som det var mange madrasser på og jeg kunne velge, resten fikset hun Det er ikke greit og lyge for gjestene bare fordi resepsjonisten ikke gidder og fikse det Og så er det jo slike småting som at slangen i dusjen lekker alle veier, men nå går jeg jo i dusjen for og bli våt. Når det er sakt så hadde vi en glimrende tur

11.10.2014

av kjell0666 Rhodos, Hellas

Høstferie Rhodos 2014

Vi bodde der en uke i høstferien i 4. etg. Kjempeflott utsikt og nydelig solnedgang. Personalet var veldig hyggelig. Det var rent og fint på rommet. Det ble vasket og håndklærne ble skiftet hver dag. Vi savnet en vannkoker så vi kunne lage en kopp kaffe. Frokosten var bra med ett greit utvalg. Ferske bakevarer hver dag. Kort vei tl stranda og gamlebyen. Mange restauranter i området.

19.10.2013

av Jahpette Arendal, Norge

opphold Rhodos uke 40 2013

1.Rene pene rom (håndklær skiftet hver dag) 2.veldig hyggelig betjening (behjeppelige med å bestille taxi etc) 3.veldig hyggelig bartender/frokostvert 4god frokostbuffet med variert utvalg 5.lå greit til i forhold til stranda og gamlebyen 6.rolig gate med lite trafikkstøy 7.mange restauranter i nærområdet Alt i alt et hyggelig hotell med god og koselig atmosfære.Anbefaler dette hotellet hvis du skal bo i Rhodos by.

16.09.2013

av Gina1987 Porsgrunn, Telemark, Norway

Vil ikke tilbake.

Første som ble møtt oss var to minimale heiser, vi fikk såvidt plass til koffertene våre. Deretter ble vi møtt av et svært lite rom, der fikk vi også såvidt plass til koffertene våre. Frokosten var kjedelig og med lite utvalg. To av dagene (vi bodde der en uke ) fikk vi ikke en gang toalett papir. Endte med at vi kjøpte toalettpapir selv! Kjøleskapet fungerte ikke om dagen når vi hadde med romkortet vårt ut, derfor kom vi hjem til varm drikke i kjøleskapet hver dag da vi kom hjem fra stranden. Fikk et ekstra kort som vi hadde stående i kortholderen mens vi var ute (slik at kjøleskapet skulle fungere). Dette tok selvfølgelig stuepiken ut. Vil tilbake til Rhodos, men vil ikke overnatte på dette hotellet igjen.