Gjestevurderinger
Total vurdering | 8,7 / 10 | |
Rengjøring | 7,9 / 10 | |
Oppfylte forventningene | 8,5 / 10 | |
Mat og drikke | 8,1 / 10 | |
Rom / leilighet | 8,5 / 10 | |
Service | 8,7 / 10 |
Siste gjestevurderinger
Kenneth,
Kristiansund
Bekreftet gjest: 2024-07-19
Elisabeth,
Farstad
Bekreftet gjest: 2024-07-19
Marianne,
fetsund
Bekreftet gjest: 2024-07-19
Linn,
Lindesnes
Bekreftet gjest: 2024-07-13
Beata,
Halden
Bekreftet gjest: 2024-07-07
Eivind,
Sykkylven
Bekreftet gjest: 2024-07-05
Charlotte,
Knarrevik
Bekreftet gjest: 2024-06-09
Kristin,
Heimdal
Bekreftet gjest: 2024-06-09
Linn,
Sandsli
Bekreftet gjest: 2024-06-02
Lene,
Trondheim
Bekreftet gjest: 2024-05-19
En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.
Totalvurdering
-
Sovekvalitet
-
Sted
-
Rom
-
Service
-
Verdi
-
Renslighet
86% anbefaler hotellet
Utmerket | 1426 | |
Veldig bra | 512 | |
Bra | 156 | |
Mindre bra | 61 | |
Dårlig | 26 |
Fem siste vurderinger
Skuffet, stod ikke til forventningene
Vi ble virkelig skuffet over hotellet og finner det ikke til å være et 5-stjernshotell som Apollo opplyste om. Begrunnelse for dette følger; Hotellet bærer preg av manglende vedlikehold og dårlig renhold. Det er svært lytt mellom rommene og ut mot felles gangareal. Vi kunne høre samtalene til gjester på naborom. Badet haddet tidvis kloakklukt. Bassenget fremstod med skittent vann, og det er helt umulig i juli måned å få solseng hvis man ikke er oppe før 08.00. Håndklemafien regjerte! Det er desverre ikke nok solsenger for alle gjester, og hotellet følger ikke opp og gjør tiltak. Restaurant for frokost og middag fremstår som en bråkete leirsal, det er få border ute med utsikt over bassenget. Inne er det bråkete og tidvis kaotisk. Fremstår upersonlig. Dårlige engelskkunnskaper blant personalet og personalet fremstod ofte lite engasjerte. Bar preg av å være underbemannet.
Flott og avslappende familiehotell
Kan varmt anbefale dette hotellet til familieferien. Vi ble tatt godt i mot av hotellets personell enten det var i resepsjonen, ved bassenget, på minimarket eller på stranden. Omgivelsene er helt supre, og det er alltid ryddig og ordentlig på hotellet. Maten og servicen var helt ok i Basilico, ikke noe særlig høydepunkt for oss. Maten smakte veldig lite i denne restauranten. Derfor, om dere reiser hit kan vi anbefale at dere spiser både lunsj og middag på Al Fresco som er italiensk, Blue Dong som har mer asiatisk preg eller Seaside i nydelige omgivelser. Vi opplevde fantastisk service på disse tre restaurantene med oppmerksomme ansatte alltid med et smil på lur. Her får dere a la carte, noe vi likte svært godt. Menyen er variert og passer både barn og voksne. I tillegg var utvalget av vin svært god! Vil særlig rette en stor takk til Nola og hennes team: Panos, Anna, Micharl, Maria X, Maria G, Evagelio, Dimitra, Sofia, Iliana, Ioana, Niki, Larissa, Daniela, Ioanni og Fabian. Tusen takk for at dere bidro til et så flott opphold på hotellet!
Flott Hotell!
Vi hadde en flott opplevelse her med våre 2 barn. Valgte Suite med privat basseng og koste oss! Vi gikk for fullpensjon men mistet mange måltider siden det var såkalte "matavtaler" som betyr at det ikke er all inclusive for du kan kun spise til gitte tider. Alle andre steder koster ting, og det er relativt kostbart om du misser middagen fordi du var på stranden. Det er sikkert Ving sin feil og ikke hotellet. Minuset går mer på plasseringen, hotellet er nydelig men det er ødemark og relativt forlatt på utsiden av de høye murene. Det så relativt slitent ut og de lokale så mer irritert ut en glad for at du truslet på utsiden hotellet. Jeg vil trekke frem Consiergen i lobbyen, for en flott service og typen han som var der når vi var der! Ordnet ALT om du ønsket, kona hadde snakket med han om min bursdag og ordnet at han kom overraskende på kvelden med kake! Dette er service!!
Lykkelig gjensyn - like bra som før covid!
Hva savnet barna mest under covid? Den årlige turen til Avra Imperial. Og det ble et lykkelig gjensyn: kjente ansikter, varme smil og den samme upåklagelige servicen - dere imponerer hver gang. En spesiell takk til: Team Al Fresco v/Panagiotis, Andreas, Dimitra og Stefania Team Xatheri v/Maria og Eleni Last but not least: Nola Dere gir ferien en ekstra dimensjon - tusen takk!
Flott hotell og fasiliteter! Anbefales!
Dette er et av de beste hotell i området. Stort hotell med mange bassengområder. Kjekt for både voksne og barn. Frokost buffe er veldig bra og anbefales.Flere resturanter på hotellområdet. Eneste vi observerte at noen av servitører i pool bar synes ikke å være så imøtekommende og service kan forbedres. Kan være fordi de jobber lange skift (?) og sesong er noe lang. I tillegg en må opp veldig tidlig for å sikre solsenger. Men vi kommer garantert tilbake til dette hotellet.
© TripAdvisor