Gjestevurderinger
Total vurdering | 8,2 / 10 | |
Rengjøring | 8,2 / 10 | |
Nøyaktig beskrivelse online | 8,3 / 10 | |
Oppfylte forventningene | 8,3 / 10 | |
Fasiliteter | 8,0 / 10 | |
Mat og drikke | 7,4 / 10 | |
Rom / leilighet | 7,8 / 10 | |
Service | 8,5 / 10 |
Siste gjestevurderinger
Olav,
Orkanger
Bekreftet gjest: 2022-10-16
Merethe,
Storås
Bekreftet gjest: 2022-10-16
Rønnaug,
Mestervik
Bekreftet gjest: 2022-10-15
Lindis,
Tverrelvdalen
Bekreftet gjest: 2022-10-15
Marit,
Kristiansand
Bekreftet gjest: 2022-10-15
Grethe,
Selbu
Bekreftet gjest: 2022-10-09
Karin,
Stavanger
Bekreftet gjest: 2022-10-09
Sissel,
Nærbø
Bekreftet gjest: 2022-10-09
Ane,
Skedsmokorset
Bekreftet gjest: 2022-10-09
Elin,
Harstad
Bekreftet gjest: 2022-10-08
En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.
Totalvurdering
-
Sted
-
Sovekvalitet
-
Rom
-
Service
-
Verdi
-
Renslighet
71% anbefaler hotellet
Utmerket | 303 | |
Veldig bra | 235 | |
Bra | 90 | |
Mindre bra | 23 | |
Dårlig | 14 |
Fem siste vurderinger
Vi kommer igjen og igjen!
Jeg har nå vært på dette hotellet 7 ganger siden 2016. Vi kommer igjen og igjen, og neste tur i mai 2023 er allerede bestilt. Vi kommer hit pga store og fine leiligheter da vi er tre damer som reiser sammen. Det er en veldig hyggelig betjening, alt fra resepsjonsansatte, vaktmester og renholdsansatte. Vi pleier å ordne oss med frokost selv, men har bestilt med frokost et par ganger, og den er rikholdig og god. Også veldig godt utvalg og god mat i lunsjrestauranten ved poolen, hvor det også er veldig blide og hyggelige ansatte. Middagsrestauranten har vi ikke testet, da vi liker å gå ut på kveldene. Renholdet på rommene er upåklagelig. Beliggenheten er helt suveren, det er bare et par minutter å gå fra hotellresepsjonen til stranda, og der trives vi aller best på stranda til Tina på MeGusta. Mange fine restauranter i umiddelbar nærhet, og vil anbefale å heller gå litt oppover gata i stedet for bare å gå på de i hovedgata. Her ble den ganske nyåpnede Cosy er stor favoritt. Alt i alt er vi superfornøyde med dette hotellet!
Meget bra.
Vi er et voksent par som har vært på Atrion i 14 dager. Vi er meget fornøyd med oppholdet. Renholdet er bra og de ansatte hyggelige og hjelpsomme. Bra Air conditioning på rommet. Litt harde senger. Frokostbufeen var helt fantastisk!!! Snille Anna på restauranten ordnet frokost selv om vi var litt sene. Dessverre må vi nok komme oss hjem igjen. Takk for oss for denne gangen, vi kommer helt sikkert tilbake.
Fint opphold!
Vi bodde her ei uke i juni 2022, og er veldig fornøyd. God plassering med nærhet til gode restauranten og strand. Vi hadde dobbeltrom med utsikt til bassengområdet. Veldig varmt på balkongen om morgenen, men flott på kvelden. Helt greit rom med god seng. Rent. God frokost. Hyggelig personale. Kanskje vi kommer tilbake neste år?
Fint hotell
Fint sentralt hotell nær stranden og shopping. Fint, rent og ryddig på hotellet og ved basseng område. Passer både for barn og voksne.kort vei med buss til Chania sentrum og med busstopp like ved hotellet. Absolutt å anbefale.
Topp basseng og beliggenhet, noe variabel standard på rom og en kjedelig slutt på uka
+ Beliggenhet. Kort vei til strand, butikker, restauranter, bussholdeplass. Plassert midt i Agia Marina. + Basseng. Visstnok områdets største basseng. Bassenget er ca 27m langt (de ansatte vi spurte mente 25 og 40m, så vi endte opp med å måle selv). Fint område rundt bassenget med solstoler og bar/restaurant. Topp for svømmetrening i tillegg til bading. - Opphengsmuligheter. Leiligheten hadde ikke en eneste knagg til å henge håndkle eller klær, hverken på bad eller soverom. Med 5 personer ble det mye håndklær på stoler, dørhåndtak etc. På veranda var det et lite tørkestativ, men dette var dessverre ikke stort nok for våre badehåndklær og badetøy. Generelt litt i trangeste laget for 5 personer, ok for 4. - Kundeservice. Vi fikk en kjedelig avslutning av uka da vi ble avkrevd 30€ for en knust tallerken og en plasthylle i kjøleskapet vi var uheldig å knekke. Greit nok å dekke skader vi selv var uheldige å påføre (til en fornuftig pris), men vi ble beskyldt for å ha knust 2 tallerkener og lagd hakk og skår i flere glass og tekopper. Det var kun 4 dype tallerkener når vi kom, men resepsjonen påstod det var 5, i tillegg til at alle glass skulle være hele. Det var ingen inventarliste eller annen info om at det nødvendigvis skulle være 5 av alt, så vi benyttet det som var tilgjengelig, noe var det mer enn 5, andre mindre. Vi plukket ut flere ødelagte glass første morgen og satt ved benken med tanke på at vaskepersonalet kunne bytte ut, men dette fikk vi beskjed om i resepsjonen siste dag var feil måte å gjøre det på, og at våre påstander om antall og kvalitet på innholdet i kjøkkenskapet trodde de ikke på, og at det var for sent å si dette siste dag, vi burde sagt fra dag 1. Når mange glass og kopper har hakk og skår ved ankomst trodde vi dette var standarden, og hadde aldri trodd at vi skulle måtte forsvare ved utsjekk å ikke betale for disse skadene. Det er første gang vi har opplevd en slik kundeservice og holdning til fakta, der all skyld ble plassert på oss som kunder. Mulig dette er en måte for hotellet å tjene ekstra penger? Tilsvarende plasthylle i kjøleskapet vi knakk manglet i en av de andre hyllene ved ankomst, så usikker på om de bytter delene eller kun tar inn pengene? Til andre som skal benytte hotellet så ta bilder av kopper og utstyr og gi beskjed med en gang slik at dere slipper en like frustrerende og trist avslutning på en ellers fin uke.
© TripAdvisor