Gjestevurderinger

Våre gjesters vurdering
Vurdering fra TripAdvisor
Her ser du våre egne gjesters vurderinger av hotellet.
8,3 av 10 Basert på 501 vurderinger
Total vurdering
 
8,3 / 10
Rengjøring
 
8,2 / 10
Nøyaktig beskrivelse online
 
8,5 / 10
Oppfylte forventningene
 
8,4 / 10
Fasiliteter
 
8,0 / 10
Mat og drikke
 
7,4 / 10
Rom / leilighet
 
8,0 / 10
Service
 
8,3 / 10

Siste gjestevurderinger


8 av 10

+
-

Bekreftet gjest: 2019-10-19


7 av 10

+
-

Bekreftet gjest: 2019-10-19


5 av 10

+
Beliggenheten
-
Fjern busker, trær og kratt rundt verandaene! Behov for solavskjerming på verandaen (rom 715). Ønsker vinglass på rommet (vinopptrekker i skuffen, men ingen vinglass). Oppvaskmiddel bør finnes på alle rom!

Bekreftet gjest: 2019-10-19


10 av 10

+
-

Bekreftet gjest: 2019-10-19


8 av 10

+
-

Bekreftet gjest: 2019-10-12


9 av 10

+
Stort baseng
-

Bekreftet gjest: 2019-10-12


8 av 10

+
-

Bekreftet gjest: 2019-10-12


8 av 10

+
Bassenget
-
Vaske badene bedre. Renere seng, gulv.

Bekreftet gjest: 2019-10-11


9 av 10

+
Stille og rolig, flott bassengområde, hyggelig personale, praktisk leilighet med greie balkonger. Nydelig frokost med bredt utvalg
-
Kjøpte middagsbuffet en kveld, kom en time før stengetid og da var maten lunken. Litt harde madrasser i sengene.

Bekreftet gjest: 2019-10-11


10 av 10

+
Flott plass , rent og pent, hyggelig personale. Vi er strålende fornøyd :)
-

Bekreftet gjest: 2019-10-05


En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.


Totalvurdering

  • 4,5/5 Sted
  • 3,5/5 Sovekvalitet
  • 4/5 Rom
  • 4/5 Service
  • 4/5 Verdi
  • 4/5 Renslighet

71% anbefaler hotellet

596 vurderinger
Utmerket
 
256
Veldig bra
 
220
Bra
 
87
Mindre bra
 
21
Dårlig
 
12

Fem siste vurderinger

07.10.2019

Innlegg av GryLinea

Fint hotell

Fint sentralt hotell nær stranden og shopping. Fint, rent og ryddig på hotellet og ved basseng område. Passer både for barn og voksne.kort vei med buss til Chania sentrum og med busstopp like ved hotellet. Absolutt å anbefale.

 
05.10.2019

Innlegg av IngridJ119 Ski, Norge

Topp basseng og beliggenhet, noe variabel standard på rom og en kjedelig slutt på uka

+ Beliggenhet. Kort vei til strand, butikker, restauranter, bussholdeplass. Plassert midt i Agia Marina. + Basseng. Visstnok områdets største basseng. Bassenget er ca 27m langt (de ansatte vi spurte mente 25 og 40m, så vi endte opp med å måle selv). Fint område rundt bassenget med solstoler og bar/restaurant. Topp for svømmetrening i tillegg til bading. - Opphengsmuligheter. Leiligheten hadde ikke en eneste knagg til å henge håndkle eller klær, hverken på bad eller soverom. Med 5 personer ble det mye håndklær på stoler, dørhåndtak etc. På veranda var det et lite tørkestativ, men dette var dessverre ikke stort nok for våre badehåndklær og badetøy. Generelt litt i trangeste laget for 5 personer, ok for 4. - Kundeservice. Vi fikk en kjedelig avslutning av uka da vi ble avkrevd 30€ for en knust tallerken og en plasthylle i kjøleskapet vi var uheldig å knekke. Greit nok å dekke skader vi selv var uheldige å påføre (til en fornuftig pris), men vi ble beskyldt for å ha knust 2 tallerkener og lagd hakk og skår i flere glass og tekopper. Det var kun 4 dype tallerkener når vi kom, men resepsjonen påstod det var 5, i tillegg til at alle glass skulle være hele. Det var ingen inventarliste eller annen info om at det nødvendigvis skulle være 5 av alt, så vi benyttet det som var tilgjengelig, noe var det mer enn 5, andre mindre. Vi plukket ut flere ødelagte glass første morgen og satt ved benken med tanke på at vaskepersonalet kunne bytte ut, men dette fikk vi beskjed om i resepsjonen siste dag var feil måte å gjøre det på, og at våre påstander om antall og kvalitet på innholdet i kjøkkenskapet trodde de ikke på, og at det var for sent å si dette siste dag, vi burde sagt fra dag 1. Når mange glass og kopper har hakk og skår ved ankomst trodde vi dette var standarden, og hadde aldri trodd at vi skulle måtte forsvare ved utsjekk å ikke betale for disse skadene. Det er første gang vi har opplevd en slik kundeservice og holdning til fakta, der all skyld ble plassert på oss som kunder. Mulig dette er en måte for hotellet å tjene ekstra penger? Tilsvarende plasthylle i kjøleskapet vi knakk manglet i en av de andre hyllene ved ankomst, så usikker på om de bytter delene eller kun tar inn pengene? Til andre som skal benytte hotellet så ta bilder av kopper og utstyr og gi beskjed med en gang slik at dere slipper en like frustrerende og trist avslutning på en ellers fin uke.

 
13.09.2019

Innlegg av 5ifamilien Norge

Atrion - vi kommer garantert tilbake

Har vært på dette hotellet flere ganger og er veldig fornøyd. Nå sist hadde vi ikke leilighet, men hotellrom. Rommet var stort, ganske nyoppusset og med flott balkong. Renholdet er ikke topp, men greit. Når det gjelder frokosten er den kjempebra, med mye og velge mellom og hyggelig betjening. Når det gjelder bassenget og uteområdet er det bra. Bassenget er stort og rent. Og det er stort uteområde for voksne og barn. Det er kort vei til stranden i Agia Marina. Stranden her er super, og servicen på strandbarene topp.

 
23.08.2019

Innlegg av StigGN

Fint hotell, men Apollo ødelegger helhetsintrykket

Hotellet er fint, med veldig bra beliggenhet. De har et av de største bassengene i området, med tilhørende barområde der du får kjøpt mat og drikke. Området rundt bassenget er oppgradert og det synes! Her har det blitt mye bedre siden sist vi var der. Hvis det er noe som trekker ned på hotellet, så må det være renholdet.Vi bodde på rom 117, og der var det kakerlakker. Gulvet skulle vært rengjort, men slik så det ikke ut. Man skal ikke behøve å finne avklipte tånegler (!!!) på gulvet når man kommer inn der for første gang. Problemet med kakerlakker tror jeg kan løses i stor grad dersom hotellet gjør noe med luker, AC, sluk i dusjen osv. Jeg har fått opplyst om at de har et skadedyrfirma som tar seg av kakerlakker osv, men det kan ikke være et bra firma for dette var tredje gangen vi var der og andre gangen vi hadde kakerlakker på rommet. Jeg hadde en akutt situasjon og ble hentet med ambulanse og måtte tilbringe 5 av 7 dager på sykehus. Den dagen vi kom tilbake til hotellet igjen, fant vi nok en gang kakerlakker på rommet. Apollo (som vi reiste med), kunne ikke hjelpe oss da de påsto at hotellet var fullbooket. Apollo skulle også ha penger for å flytte oss over til et annet hotell. HELDIGVIS fikk vi god hjelp av Eleni i resepsjonen og Yiannis som er hotellmanager. Stor takk til dem!! Hvis vi skal tilbake, så blir det ikke via Apollo, men direkte bestilling. Så vidt jeg vet er hotellet 3-stjerners, men med bedre renhold tror jeg de kan oppnå 4. Jeg har lagt merke til at mange klager på høy lyd på kveldene, men jeg må si at det har ikke vært et problem for oss de tre gangene vi har vært der. Personalet i resepsjonen og bassengområdet snakker godt engelsk. Atrion ligger på helt rett plass i Agia Marina og det er kort vei til strand (gå gjerne gjennom Me Gusta og kjøp noe godt til du skal ligge på de beste strandsengene i området), restauranter og ikke minst bussforbindelse til Chania, eller f.eks. Platanias. Ikke ta taxi til Chania; hotellet ligger perfekt til for alt du har behov for. Stille og rolig område som passer like godt til familier som par. Min vurdering av hotellet blir 3. 1 i minus for renhold, 1 i minus fordi Apollo er et selskap vi ikke ønsker å reise mer med. Uten Apollo hadde hotellet fått 4 stjerner fra meg.

 
13.08.2019

Innlegg av janvegardm

Kakkelakker

Flere tilfeller med kakkelakker i leiligheten og 2 av dem ca 4 cm store . Elendig service og oppfølging fra personalet og Apollo . Generelt mye støy fra basseng og bar samt dårlig renhold . Aldri mer Atrion .