Våre gjesters vurdering
Vurdering fra TripAdvisor
Her ser du våre egne gjesters vurderinger av hotellet.
8,3 av 10 Basert på 612 vurderinger
Total vurdering
 
8,3 / 10
Rengjøring
 
8,1 / 10
Nøyaktig beskrivelse online
 
8,3 / 10
Oppfylte forventningene
 
8,3 / 10
Fasiliteter
 
8,0 / 10
Mat og drikke
 
7,4 / 10
Rom / leilighet
 
7,8 / 10
Service
 
8,5 / 10

Siste gjestevurderinger


8 av 10

+
Hyggelige folk
-

Bekreftet gjest: 2022-09-17


8 av 10

+
-

Bekreftet gjest: 2022-09-17


10 av 10

+
Rent og hyggelig betjening
-

Bekreftet gjest: 2022-09-17


8 av 10

+
Beliggenhet
-

Bekreftet gjest: 2022-09-17


9 av 10

+
Fin beliggenhet
-

Bekreftet gjest: 2022-09-17


8 av 10

+
Godt hotell, med fine leiligheter/rom m .kokemuligheter
-

Bekreftet gjest: 2022-09-17


9 av 10

+
Deilig og avslappende hotell som lå veldig sentralt. Blid og hyggelig betjening i både resepsjon og poolbar.
-

Bekreftet gjest: 2022-09-16


10 av 10

+
rent
-

Bekreftet gjest: 2022-09-16


7 av 10

+
Service og beliggenhet
-

Bekreftet gjest: 2022-09-11


8 av 10

+
-

Bekreftet gjest: 2022-09-11


En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.


Totalvurdering

  • 4,5/5 Sted
  • 3,5/5 Sovekvalitet
  • 4/5 Rom
  • 4/5 Service
  • 4/5 Verdi
  • 4/5 Renslighet

71% anbefaler hotellet

660 vurderinger
Utmerket
 
299
Veldig bra
 
234
Bra
 
90
Mindre bra
 
23
Dårlig
 
14

Fem siste vurderinger

06.08.2022

av 12345Klokturist

Meget bra.

Vi er et voksent par som har vært på Atrion i 14 dager. Vi er meget fornøyd med oppholdet. Renholdet er bra og de ansatte hyggelige og hjelpsomme. Bra Air conditioning på rommet. Litt harde senger. Frokostbufeen var helt fantastisk!!! Snille Anna på restauranten ordnet frokost selv om vi var litt sene. Dessverre må vi nok komme oss hjem igjen. Takk for oss for denne gangen, vi kommer helt sikkert tilbake.

 
19.06.2022

av Leif-OleT Krakow, Polen

Fint opphold!

Vi bodde her ei uke i juni 2022, og er veldig fornøyd. God plassering med nærhet til gode restauranten og strand. Vi hadde dobbeltrom med utsikt til bassengområdet. Veldig varmt på balkongen om morgenen, men flott på kvelden. Helt greit rom med god seng. Rent. God frokost. Hyggelig personale. Kanskje vi kommer tilbake neste år?

 
07.10.2019

av GryLinea

Fint hotell

Fint sentralt hotell nær stranden og shopping. Fint, rent og ryddig på hotellet og ved basseng område. Passer både for barn og voksne.kort vei med buss til Chania sentrum og med busstopp like ved hotellet. Absolutt å anbefale.

 
05.10.2019

av IngridJ119 Ski, Norge

Topp basseng og beliggenhet, noe variabel standard på rom og en kjedelig slutt på uka

+ Beliggenhet. Kort vei til strand, butikker, restauranter, bussholdeplass. Plassert midt i Agia Marina. + Basseng. Visstnok områdets største basseng. Bassenget er ca 27m langt (de ansatte vi spurte mente 25 og 40m, så vi endte opp med å måle selv). Fint område rundt bassenget med solstoler og bar/restaurant. Topp for svømmetrening i tillegg til bading. - Opphengsmuligheter. Leiligheten hadde ikke en eneste knagg til å henge håndkle eller klær, hverken på bad eller soverom. Med 5 personer ble det mye håndklær på stoler, dørhåndtak etc. På veranda var det et lite tørkestativ, men dette var dessverre ikke stort nok for våre badehåndklær og badetøy. Generelt litt i trangeste laget for 5 personer, ok for 4. - Kundeservice. Vi fikk en kjedelig avslutning av uka da vi ble avkrevd 30€ for en knust tallerken og en plasthylle i kjøleskapet vi var uheldig å knekke. Greit nok å dekke skader vi selv var uheldige å påføre (til en fornuftig pris), men vi ble beskyldt for å ha knust 2 tallerkener og lagd hakk og skår i flere glass og tekopper. Det var kun 4 dype tallerkener når vi kom, men resepsjonen påstod det var 5, i tillegg til at alle glass skulle være hele. Det var ingen inventarliste eller annen info om at det nødvendigvis skulle være 5 av alt, så vi benyttet det som var tilgjengelig, noe var det mer enn 5, andre mindre. Vi plukket ut flere ødelagte glass første morgen og satt ved benken med tanke på at vaskepersonalet kunne bytte ut, men dette fikk vi beskjed om i resepsjonen siste dag var feil måte å gjøre det på, og at våre påstander om antall og kvalitet på innholdet i kjøkkenskapet trodde de ikke på, og at det var for sent å si dette siste dag, vi burde sagt fra dag 1. Når mange glass og kopper har hakk og skår ved ankomst trodde vi dette var standarden, og hadde aldri trodd at vi skulle måtte forsvare ved utsjekk å ikke betale for disse skadene. Det er første gang vi har opplevd en slik kundeservice og holdning til fakta, der all skyld ble plassert på oss som kunder. Mulig dette er en måte for hotellet å tjene ekstra penger? Tilsvarende plasthylle i kjøleskapet vi knakk manglet i en av de andre hyllene ved ankomst, så usikker på om de bytter delene eller kun tar inn pengene? Til andre som skal benytte hotellet så ta bilder av kopper og utstyr og gi beskjed med en gang slik at dere slipper en like frustrerende og trist avslutning på en ellers fin uke.

 
13.09.2019

av 5ifamilien Norge

Atrion - vi kommer garantert tilbake

Har vært på dette hotellet flere ganger og er veldig fornøyd. Nå sist hadde vi ikke leilighet, men hotellrom. Rommet var stort, ganske nyoppusset og med flott balkong. Renholdet er ikke topp, men greit. Når det gjelder frokosten er den kjempebra, med mye og velge mellom og hyggelig betjening. Når det gjelder bassenget og uteområdet er det bra. Bassenget er stort og rent. Og det er stort uteområde for voksne og barn. Det er kort vei til stranden i Agia Marina. Stranden her er super, og servicen på strandbarene topp.