Våre gjesters vurdering
Vurdering fra TripAdvisor
Her ser du våre egne gjesters vurderinger av hotellet.
7,7 av 10 Basert på 15 vurderinger

Siste gjestevurderinger

Bekreftet gjest: 2023-08-15

8 av 10

Stor utvalg god mat, stort pluss at det var flere plasser å velge mellom å spise på! Likte også veldig godt den ekstra servicen på stranda da de kom å serverte is til oss som var der. Fantastisk hotell for oss som reiste med barn og ønsket å ha alt på en plass.

Bekreftet gjest: 2023-08-15

5 av 10

Maten og strand
Ikke mulig å få plass ved bassenget ,mye støy of folk røyker over alt

6 av 10

Vannsklier
Stengte all-inclusive kl 23, slukket lys å stengte kl 24, da måtte alle liksom sove..begynnte da med å vaske rundt stoler å bråkte så du ikke fikk sitte der lenger.. Dårlig wifi så nesten ikke mulig å bruke det. Lite til ingen alkohol i drikke. Nesten alle i betjeningen virket sure😠 ingen smil å se. Sure badevakter som fløytet konstant pga vi hoppet fra kanten på bassenget, stod ingen skilt eller lov om det. Skal vi liksom bare stå iro i bassenget på ferie😡 Japansk koke resturant serverte uspiselig mat. ALT FOR HØY MUSIKK på show. Ble døve. Dårlig tryllekunstner som ikke hadde interaction med publikum og med dårlig lys på senen som vi nesten ikke kunne se hva som skjedde der.

9 av 10

Alle daseliteter
Litt slitt

Bekreftet gjest: 2023-08-01

9 av 10

Bekreftet gjest: 2023-08-01

Godt renhold.
Det bør stå skilt om at man gjerne må spise så mye man vil, men at man bør forsyne seg flere ganger for å unngå å kaste mat. Apollo bør også i forkant forklare hvordan man forholder seg på «all inclusiv». Det er ikke bærekraftig at det kastes så mye mat! Videre ble håndklærne skiftet ut selv om jeg hadde hengt de opp - veldig unødvendig.

Bekreftet gjest: 2023-07-25

8 av 10

Rengjøring på hele anlegget var bra
Oppholdet var bra, men det var for få stasjoner for utdeling av småretter og snacks. Skulle du ha deg en pizza i strandbaren måtte du stå 20 min i kø, så det gjorde vi bare en gang. De fleste aktivitetene for barn kostet penger - og var ganske dyre. Burde vært noen gratisalternativ. Aktiviteter var vanskelig å finne - både hva som skulle skje og hvor. Matsalen:Burde vært plakater- info på bordene om at alle kan forsyne seg med det de vil, men at det oppfordres til å ikke forsyne seg med mere enn man spiser opp. Det burde også vært sendt ut fra Apollo før reisen. Det er kvalmende å se hvor mye mat som kastes. Det er også unødvendig å vaske håndklær som henger oppe. Pappkoppene de benytter går raskt i oppløsning.

Bekreftet gjest: 2023-07-25

10 av 10

Bassengfasiliteter og den god service over alt med mat og drikke👌
Mer rengjøring oppfølging på romet. Eksempelvis: de burde skifte senga tøy ofte.

Bekreftet gjest: 2023-07-18

En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.

Totalvurdering

Fem siste vurderinger

27.09.2023

av 981terjeh Bjørkelangen, Norge

Et godt sted å være for en gjeng norske pensjonister

Et flott anlegg, mye god mat, fine muligheter for soling og bading både i bassenget og sjøen. Alt var godt tilrettelagt. Vi skulle reise fra hotellet på kvelden og fikk beholde både rommet og bruksrett til fasilitetene helt fram til avreise.

21.07.2019

av MFA74 Lillestrøm, Norge

En uke på all inclusive

Et bra hotell. Vi har vært her på familieferie med all inclusive. Store, greie rom, stor seng med dyner. Det er jo noe vi nordmenn setter pris på. Matbuffetene er rikholdige og det skjer litt nytt hele tiden. De lojale drikkevarene er så som så, men funker greit. Betjeningen er behjelpelige men ikke alle snakker så godt engelsk. Bra basseng fasiliteter, kort vei til stranda. Rent, pent og ordentlig. Vi har kost oss.

07.10.2016

av AndrzejK1777 Moss, Norge

Bulgaria på sitt beste!

Flott beliggenhet. Koselig hotell med flink betjening. Strand på formiddagen og gamlebyen Nessebar på ettermiddagen. Du kan også gå fra Nessebar til Sunny Beach. Der kan du kose deg på "ørten" nattklubber. Anbefales.

27.09.2015

av Tor E Sørumsand, Norge

Prøv Sol Nessebar Palace - kanskje reiser du tilbake??

Vi hadde et 10 dagers all inclusive opphold fra 16. til 26 september 2015. Hotellet har grei standard. Det kan virke litt slitt, og er ikke det jeg vil kalle for 5 stjerners hotell, men vi hadde et fantastisk opphold her. Betjeningen er profesjonell og hyggelig og r opptatte av å yte den beste servicen. Kjøkkenet gjør en veldig god jobb og det var alltid mye å velge mellom både til frokost, lunch og middag. Vårt opphold var nok litt utenfor høysesongen, og det var meget bekvemt - aldri vanskelig å finne solsenger ved bassenget eller plass i restaurant eller bar. Dessuten var klimaet meget behagelig med +/- 20 C om natten og opp til +/- 25 på dagtid. Vannet i bassenget holde nesten 22 C mens det var ytterligere varmere i Svartehavet.

29.06.2015

av maliogagnes

:D

Jeg,(16) bestemoren min og søsterene mine(17, og 14) reiste til dette hotellet! Rommene var store og fine, og vi hadde havutsikt. Det var masse mat i alle slags variasjoner og det var masse drikkevarer. Det var flere steder der du kunne gå å hente drikke. Det var alltid ledige solstoler. Bassenget var litt kaldt. Det var bra med masse aktiviteter på dagen som yoga, zumba, vann aerobic, vannpolo og dans. Showet på kvelden var bra med dans for alle på slutten. Det var kjempe morsomme vann sklier. Til tider var det irriterende med så mange øst europeere. Jeg tok negle extension på spa avdelingen på hotellet og resultatet ble bra, men noe ble litt skeivt. Søsteren min (14) satt på vippe extension og det så helt grusomt ut. Vippene ble satt på på øyelokket og det så ut som noen svarte prikker på hele lokket. Neste morgen da hun våkner var alle vippene borte. Styr unna vippe extension til 500kr som bare varer i 1 dag. Ellers var frisøren bra! Det var ganske bråkete i matsalen så vi satt oss ofte ut. Omgivelsene var kjempefine og jeg kunne godt ha reist tilbake.