En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.

Totalvurdering

15.09.2015

av Eva M

Holiday

Kjempebra hotell.Bodd der 4 ganger de siste årene.Hyggelig personell,fine leiligheter,supert renhold og god mat.Nært,ca.200 meter,til stranda.Vært der med både familie og venner.Ligger midt i smørøyet for det meste.Reiser nok tilbake dit.

12.08.2015

av Mathilde S

Veldig skuffende

Jeg og en vennine hadde store forventninger til dette hotellet. Vi hadde hørt at det var et ungdomshotell med mange skandinavere. Vi ble veldig skuffet. 1. Ansatte - viser ikke interesse - sier knapt hallo - får ikke hjelp. Klagde mye på internetten og fikk aldri hjelp de sa bare ok. Jo lengre vi var der jo mindre snakket dem til oss. Veldig missfornøyd. 2. Frokost - varierende - maten lå åpen med fluer og en dag var det knapt mat igjen. 3. Fra kl 20 på kvelden er hele hotellet mørkt og det virker stengt. Ingen interesse for å få folk til å spise her. 4. Vasking varierer. Fra 15 til 18 på ettermiddagen. 5. Internett fungerer mer eller mindre ikke fra 2etasje og oppover! Får ikke hjelp til å få det inn heller. 6. De prøver ikke å selge de bare sitter der.

06.07.2015

av Josephine K

Kommer ikke tilbake

Jeg var her 2 uker i juni/juli 2015 med to venner. Første inntrykk av hotellet var at det var lite og koselig, med hyggelige ansatte, men der tok jeg KRAFTIG feil. Særlig én av de ansatte i resepsjonen var ALLTID sur og gretten. De andre var OK, hvis de var tilstede... Vaskedamene kom aldri før klokken var 17 på kvelden, noe som betød at vi måtte bruke skittne håndklær og bade i søppel når vi kom hjem etter en lang dag på stranda. Hotellet var utrolig bråkete/lytt på kvelden og heisen lagde de grusomste lyder!! Rommet var av ok standard, men såpe og toalettpapir måtte vi kjøpe selv (vi kom på natten). Vi kommer nok neppe tilbake hit, for å si det slik.

23.06.2015

av Lisa F Tromsø, Norge

Dette hotellet flår deg for penger på skjulte avgifter

Her er et hotell hvor du må passe på pengeboken. Vi fikk ingen info ved insjekk om priser vedr aircontition el safe, men tok imot nøkkel til begge deler. Ingen av oss brukte safe, men kun aircondition ved vårt opphold. Safen var en gammeldags sak med nøkkel du måtte evt bære på deg hele tiden, så ingen av oss valgte og bruke denne, og heller brukte låst koffert som safe.. Ved utsjekk kom sjokket, halve prisen av fly+hotell kostet det med aircontition + safe. Hadde vi visst det,så hadde vi heller brukt pengene på og sjekke inn/bytte til bedre hotell! Aldri i verden om jeg hadde blitt på det hotellet om jeg hadde visst at jeg måtte betale 2300 kr ved utsjekk for noen timer med aircondition!! Aldri! Skal aldri tilbake til dette hotellet, og til de som velger det: pass på pengboken, og be om priser hele veien! I tillegg fikk jeg insektsbitt på størrelse med norske 5kr på leggene, dette ble avfeid som moskitobitt, men... Jeg har reist til Alanya i 8 år uten og få slike bitt.. jeg tror mitt om disse bittene uansett hva hotellet påstår. Selv sov jeg 12 av 14 netter på en helt forferdelig sofa i dagligstuen for og slippe unna insekter og dårlige senger. Generelt sett meget misfornøyd med dette hotellet, og kan love at jeg ALDRI skal tilbake, eller kommer til og gjøre annet en og advare folk om dette hotellet. De er kun ute etter pengene dine!! Dette hotellet er på min versting liste over hotell i Alanya! Anbefales ikke!!! Ingen service i det hele tatt, kun ute etter og flå deg for penger!

15.06.2015

av Anita B Halden, Norge

Bra hotell

Har akkurat kommet hjem fra ferie i Alanya, og vi var veldig fornøyd med vårt opphold på MyHome Apart Hotel. Store fine leiligheter med romslig veranda. Vi hadde utsikt mot baksiden av hotellet, noe som var litt trist, med tørt gress og triste bygninger. Jeg ville nok foretrukket å ha utsikten mot bassenget på framsiden i steden. Alle de ansatte var veldig hyggelige. Kort vei både til stranden og sentrum. Wi-Fi fungerte dårlig på rommet.