Gjestevurderinger
En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.
Totalvurdering
- Sovekvalitet
- Sted
- Rom
- Service
- Verdi
- Renslighet
94% anbefaler hotellet
1329 vurderingerUtmerket | 1056 | |
Veldig bra | 231 | |
Bra | 27 | |
Mindre bra | 9 | |
Dårlig | 6 |
Fem siste vurderinger
Hyggelig ferie på Lets Sea.
Min venninne og jeg er nå på dette hotellet for tredje gang.Sist gang var i 2020, rett før korona- pandemien,og vi har gledet oss veldig til dette besøket.Når forventningene er skyhøye,kan man lett bli skuffet,og litt skuffet over enkelte ting har vi vært,da det er umulig å ikke sammenligne med tidligere besøk. Jeg vil starte med det positive,som det er mest av: servicen fra de ansatte er utrolig bra,og de er alle veldig imøtekommende. Spa- avdelingen er ypperlig, bassengene er flotte og rengjøring av rom veldig bra. Det vi tenker det er forbedringspotensiale på er: Bedre engelsk- kunnskaper hos personalet,spesielt i restauranten. Det var denne gangen mange retter/ råvarer de ikke hadde,uten at dette var opplyst om i menyen. Det er for få solsenger her ift. antall hotellgjester. På platået i bassenget kunne det vært mange flere,tror vi.Putene burde også byttes ut,de er flekkete og slitte. Den «magien»/ luksusfølelsen vi hadde ved tidligere besøk har ikke vært til stedet denne gangen. Vi har allikevel hatt et fint opphold, og anbefaler fremdeles dette hotellet.😊
TOPP SERVICE OG FLOTTE ROM
Stedet har sin historie fra å kunne være en meget bra restaurant. Det er det fortsatt. Kunst og kreativt i sin presentasjon. Litt i dyreste laget for at en skal spise der hver dag... Vi valgte andre bra steder, når det kom til middag... Rommene er utsøkt. vi hadde takterrasse men ble lite brukt. Her kunne det vært valgt ordinære solsenger isteden for det som var. Det var for lite ift. voksen størrelse, og ble slik sett ikke brukt. SYND. For de som liker å ligge i solen er stedet ikke optimalt, da stedet har for få slike plasser. Mye vind da vi var der, bidro heller ikke til noen mulighet for å være på stranden., måtte oppsøke andre steder.
Fortsatt et fantastisk sted.🙂
Min venninne og jeg har akkurat tilbrakt en uke på dette flotte hotellet.Vi var her første gang for 2 år siden,og har lengtet tilbake. Her er alt fullkomment og ikke noe man er misfornøyd med.Hele stedet er så vakkert og spesielt,og jeg unner alle å kunne oppleve det.🙂Vi hadde rom med direkte utgang til basseng,og det er veldig bra.Rengjøring,mat,service og atmosfære er av ypperste klasse.Tusen takk til Allan i resepsjonen og alle de andre for nok et flott opphold.🙂
Fantastisk hotell
Utrolig service, fantastisk frokost - lite å utsette med unntak av at det på visse tidspunkter av året er for få solstoler (tenker da ikke på området rundt bassenget, men nede ved loungen/stranden). I tillegg deler de solstolene nede ved stranden med et annet hotell - ikke ok, og det medførte at det var vanskelig å finne seg en plass i solen. Dette hotellet har egen restaurant - menyen er litt utypisk tradisjonell thaimat, så vi valgte å reise mye inn til sentrum (kjøretur på ca 10 minutter). Hver helg er det et fint matmarked rett i nærheten av hotellet.
Service i særklasse
Dette er vår 8. ferie min kone og jeg tilbringer i Thailand. Vi har vært på mange forskjellige steder i landet. Vårt inntrykk de to ukene vi ferierte i Hua Hin har vært noe delt. Vårt to ukers opphold på hotel Let’s Sea (med direkte tilgang til bassenget) har vært svært positivt. Gjestfriheten, servicen, renholdet, det store bassenget og ikke minst maten er fantastisk. Makan til fantastisk service og hyggelig personale har vi aldri opplevd. Hotellet er lite og intimt. De ansatte tiltalte alle gjestene med navn noe som føltes hyggelig og personlig. Det hadde vært fint å vite navnene på de ansatte med direkte kundekontakt. Navneskilt? Trimrommet er ok, men det kunne vært større og med flere apparater. Maten var stort sett veldig bra, men den eksklusive sjømaten på fredagene kunne inneholdt flere smakstilsetninger. Vi fikk verdikupong verdt 200 bath (såkalt Echo kupong) dersom vi beholdt håndklærne og lot være å få de vasket. Denne kupongen kunne vi bruke når vi kjøpte lunsj eller middag på hotellet. Videre fikk vi fri tilgang til minibaren, vann, 2 flasker øl pluss snacks hver dag. Vi har aldri opplevd dette på noen hoteller før. Stort pluss! Hotellet vil vi alt i alt betrakte som svært tilfredsstillende. For oss som liker å gå langs strendene ble oppholdet en liten skuffelse. Først på ettermiddagene var sjøen såpass lav at vi kunne spasere langs stranden. Det advares mot Jelly Fish. Det fristet ikke å bade i sjøen. Men bassenget er fantastisk og erstatter sjøbadet. Det anbefales å oppsøke Cicada markedet i nærheten som er åpent i helgene. Mange folk, mye bra håndarbeid og mange spennende matretter til hyggelig pris. Kommer gjerne tilbake.
© TripAdvisor