Våre gjesters vurdering
Vurdering fra TripAdvisor
Her ser du våre egne gjesters vurderinger av hotellet.
8,9 av 10 Basert på 150 vurderinger
Total vurdering
 
8,9 / 10
Rengjøring
 
9,0 / 10
Nøyaktig beskrivelse online
 
8,8 / 10
Oppfylte forventningene
 
8,9 / 10
Fasiliteter
 
9,0 / 10
Mat og drikke
 
8,5 / 10
Rom / leilighet
 
8,5 / 10
Service
 
8,8 / 10

Siste gjestevurderinger


8 av 10

+
God service, fine fasiliteter
-

Bekreftet gjest: 2022-04-16


4 av 10

+
Uteområder
-
Lang unna kvalitet på betalingen. Alt var uten kvalitet og så dyrt

Bekreftet gjest: 2022-04-16


1 av 10

+
Ingeting
-
Masse penger uten kvalitet

Bekreftet gjest: 2022-04-16


7 av 10

+
Basseng og hage
-

Bekreftet gjest: 2022-04-09


9 av 10

+
Grøntområdene.
-

Bekreftet gjest: 2022-04-09


10 av 10

+
-

Bekreftet gjest: 2022-04-09


10 av 10

+
Fantastisk hotell med utrolig fine uteområder med et hav av palmer og annen beplantning! Rent og fint overalt😁
-

Bekreftet gjest: 2022-04-09


9 av 10

+
Barnevennlig og god service blant ansatte.
-

Bekreftet gjest: 2022-04-02


10 av 10

+
Bodde i en juniorsuite med stor veranda, to stoler og bord og to solsenger. Veldig bra standard og stille og fredelig selv om hotellet ligger midt i sentrum
-

Bekreftet gjest: 2022-03-26


8 av 10

+
Hyggelig betjening og grei plassering
-

Bekreftet gjest: 2022-03-26


En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.


Totalvurdering

  • 4,5/5 Sted
  • 4,5/5 Sovekvalitet
  • 4,5/5 Rom
  • 4,5/5 Service
  • 4,5/5 Verdi
  • 5/5 Renslighet

95% anbefaler hotellet

5311 vurderinger
Utmerket
 
3965
Veldig bra
 
1060
Bra
 
222
Mindre bra
 
40
Dårlig
 
24

Fem siste vurderinger

04.03.2022

av ToveogRonny Mosjøen, Norge

Pent, men noe utdatert.

Mye fint å si om hotellet. Nydelige hager, fantastiske basseng, deilig frokost, rent og pent og hyggelig betjening. Etter at vi hadde bestilt, leste jeg her at de som bestiller via reiseselskap fikk de minst attraktive rommene, så jeg skrev mail til hotellet om at jeg ønsket et rom med utsikt til bassenget. Fikk bekreftelse på at de hadde mottatt mailen og at de ville ta kontakt, noe de ikke gjorde. Ved ankomst nevnte jeg dette, men fikk beskjed om å se rommet først så fikk vi ta det senere. Fikk et rom uten sol verken morgen, middag eller kveld og med utsikt til restaurant og frokostsal. Hotellet var ikke fullt. Orket ikke klage. Rommene var 90-tall og sengene harde. Hvis du skal spise lunsj, så spis ved familiebassenget. Best mat der. Er du i Syden for sol og avslapping, så er nok dette et greit valg. Men det blir med denne gangen for vår del.

 
26.12.2021

av UnniL_12

Flott ferie

Dette var 3.gang vi var her, og det er et flott sted å feriere. Denne gangen bodde vi i en leilighet i Cordial Mogan Solaz. Leiligheten ligger rett i nærheten av det ene bassenget, der det også var barnebasseng. Vi hadde halvpensjon på hotellet, som fungerte veldig bra da vi hadde med små barn. Personalet overalt var veldig imøtekommende og serviceinnstilte. Kommer gjerne tilbake.

 
12.12.2021

av peterandrasc2017 Kristiansand, Norge

Et utmerket hotell

Et hotell med spesiell beliggenhet, ca 1/2 time med buss fra flyplassen. Det er god luft nær sjøen og man kan nyte solen fra kl 10. Det er et utmerket utvalg på restauranten. Både frokost og kveldsmat smakte meget godt. Personalet er erfarent og høflig.

 
01.03.2020

av kungreke

Greit Hotell, forferdelig wifi

Har bodd her ved fem anledninger og hotellet er greit nok. Begynner å bli slitt men fortsatt fine rom og hotellet er generelt bra. Veldig god frokost, mannen som steker egg og omeletter er spesielt hyggelig, fortjener fem stjerner alene den mannen. Hotellets WiFi løsning er derimot helt forferdelig, dårlig signal, faller ut til stadighet og ekstremt dårlig hastighet. Umulig å få gjort noe seriøst arbeid. Trenger kraftig oppgradering så dersom du tenkte å få gjort litt arbeid som krever Internett er det bare å glemme det.

 
13.01.2020

av Bgjest

A og B gjester

Hotellet operer med A gjester som har booket hotellets nettsider og som kan velge rom når de booker B Gjester er de gjester som har booket via reisearrangør ( til disse må hotellet betale høyt gebyr) Disse gjestene tildeles «restrommene» Som B gjest mottok resepsjonen oss så elendig at, hvis vi ikke hadde reist i høysesong og forhåndsbetalt hadde vi gått fra hotellet. Min min vurdering av service resepsjonen er negativ. Buffetrestaurant og bar hadde god service