Gjestevurderinger
Total vurdering | 8,9 / 10 | |
Rengjøring | 8,9 / 10 | |
Oppfylte forventningene | 8,8 / 10 | |
Mat og drikke | 8,3 / 10 | |
Rom / leilighet | 8,4 / 10 | |
Service | 8,9 / 10 |
Siste gjestevurderinger
Per,
Ytre Arna
Bekreftet gjest: 2023-04-08
Dag,
Stavanger
Bekreftet gjest: 2023-04-08
Andreas,
Kristiansand
Bekreftet gjest: 2023-04-01
Arild,
Vennesla
Bekreftet gjest: 2023-04-01
Jan,
Bergen
Bekreftet gjest: 2023-04-01
Bjørn,
Høvåg
Bekreftet gjest: 2023-03-25
Hanne,
Høvåg
Bekreftet gjest: 2023-03-25
Tone,
Høvåg
Bekreftet gjest: 2023-03-25
Aud,
Homborsund
Bekreftet gjest: 2023-03-04
geir,
egersund
Bekreftet gjest: 2023-03-04
En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.
Totalvurdering
-
Sted
-
Sovekvalitet
-
Rom
-
Service
-
Verdi
-
Renslighet
95% anbefaler hotellet
Utmerket | 4113 | |
Veldig bra | 1101 | |
Bra | 237 | |
Mindre bra | 43 | |
Dårlig | 28 |
Fem siste vurderinger
2 ukers ferie
Kjempefint hotell som ligger lunt til i Puerto de Mogan. Mye å finne på for barn og voksne, rent og ryddig overalt med hyggelig service blant de ansatte. Maten under frokosten var variert og god. Kunne absolutt kommet tilbake. Fin plassering i puerto de mogan.
Tropisk overnattingsted
Hotel i tropiske omgivelser som har alt. Nydelig plass, rolig atmosfære, komfortable rom med nydelig balkong. Utsøkt frokost og personale. Stedet har en Michelin restaurant med lave priser og utsøkt mat med vin av ypperste kvalitet. Anbefales virkelig
Støvsuger heller enn møkkete vaskevann fra andre rom.
Dette hotellet er ikke så bra lenger som det var før, det følger ikke lenger sine egne regler ved det stille bassenget og unger får gjøre mer som de vil enn før. Både ved basseng og ved måltider. Sier ikke at det er hotellets ansattes skyld, men foreldre som ikke gidder å bry seg. Burde kanskje lage en brosjyre som blir levert ut til alle når de kommer om hvordan hotellets police er med oppførsel ved oppholdet der. Er heller ikke fornøyd med rengjøringen denne gangen, de kom sjelden før etter 14.00. Det er sent, i tillegg opplevde vi at det lå igjen lange hårtufser etter gulv vask. Hverken min mann eller jeg har langt hår. Det var direkte motbydelig å finne, de kan heller støvsuge enn å dra møkkete vann fra det ene rommet til det andre. Etter min mening er dette et trestjerners hotell, ikke noe mer.
Pent, men noe utdatert.
Mye fint å si om hotellet. Nydelige hager, fantastiske basseng, deilig frokost, rent og pent og hyggelig betjening. Etter at vi hadde bestilt, leste jeg her at de som bestiller via reiseselskap fikk de minst attraktive rommene, så jeg skrev mail til hotellet om at jeg ønsket et rom med utsikt til bassenget. Fikk bekreftelse på at de hadde mottatt mailen og at de ville ta kontakt, noe de ikke gjorde. Ved ankomst nevnte jeg dette, men fikk beskjed om å se rommet først så fikk vi ta det senere. Fikk et rom uten sol verken morgen, middag eller kveld og med utsikt til restaurant og frokostsal. Hotellet var ikke fullt. Orket ikke klage. Rommene var 90-tall og sengene harde. Hvis du skal spise lunsj, så spis ved familiebassenget. Best mat der. Er du i Syden for sol og avslapping, så er nok dette et greit valg. Men det blir med denne gangen for vår del.
Flott ferie
Dette var 3.gang vi var her, og det er et flott sted å feriere. Denne gangen bodde vi i en leilighet i Cordial Mogan Solaz. Leiligheten ligger rett i nærheten av det ene bassenget, der det også var barnebasseng. Vi hadde halvpensjon på hotellet, som fungerte veldig bra da vi hadde med små barn. Personalet overalt var veldig imøtekommende og serviceinnstilte. Kommer gjerne tilbake.
© TripAdvisor