Våre gjesters vurdering
Vurdering fra TripAdvisor
Her ser du våre egne gjesters vurderinger av hotellet.
7 av 10 Basert på 21 vurderinger

8,2 / 10

Siste gjestevurderinger

10 av 10

Fin beliggenhet, god frokost og hyggelige ansatte. Dette visste vi - bodde her i 2022 også.
Solsenger: Av ca 50 solsenger var bortimot 20 ødelagt på en eller annen måte. Videre: De fleste av dem var SVÆRT vonde å ligge på - det var som å ligge rett på hard plastikk. Dette må det gjøres noe med; bassengområdet var jo ombygget og da må det jo være en enkelt sak og også skifte ut/fornye solsengene.

Bekreftet gjest: 2023-09-24

10 av 10

Bekreftet gjest: 2023-09-24

8 av 10

God service og rengjøring. Fine rom

Bekreftet gjest: 2023-09-10

7 av 10

Wifi på rommet var ustabilt. Beliggenhet

Bekreftet gjest: 2023-08-27

6 av 10

Fint basseng, bra frokost og god beliggenhet.
Aircondition var støyende og virket ikke optimalt. Dette er mer tre stjernershotell enn fire.

Bekreftet gjest: 2023-07-30

3 av 10

Arte / Agla
Det står oppført i beskrivelsen av hotellet av det var et saltvanns basseng , dette stemte ikke. Det var klorvann. Min mann har psoriasis og gleden var derfor stor når vi fant et hotell med nettopp saltvanns basseng, dette så vi var endret i beskrivelsen av hotellet siste uken vi var der. Hotellet sto oppført som et 4 stjernes hotell da vi bestilte turen , det ble nedgradert til 3 stjerner når vi var der. Utsikten vi hadde ja det var rett i noen stygge betong bygninger. Skuff

Bekreftet gjest: 2023-07-05

7 av 10

Hyggelig personale og bra frokost
Utsikten var rett i noen forlatte bygninger, oppdatere bilder på nettsiden, bassenget var helt annerledes og det var ikke saltvann som det stod i annonsen

Bekreftet gjest: 2023-06-28

7 av 10

God frokost og font basdrngområde.
Utsikt fra rommet

Bekreftet gjest: 2023-06-25

7 av 10

Ombygging av uteområdet/bassengområdet. Serviceinnstilt personale.
Uferdig i samband med ombygging, mye arbeid i gang både ute og inne

Bekreftet gjest: 2023-06-18

En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.

Totalvurdering

03.06.2018

av 540yvonne Norge

Aldri mer «superior», aldri aldri mer Agla Hotel

To uker på Agla Hotel ble valgt ut fra fire stjerner og gode omtaler. «Superior rom» kjøpt. Ikke spesielt billig, så vi forventet 4 stjerner... I resepsjonen ble vi fortalt at vi skulle få et av de virkelig «gode» renoverte rommene.Rommet var mer som en lang gang, dårlig med skap-plass, så vidt man kunne passere mellom vegg og seng, men vi tenkte det var ok siden det hadde to balkonger. Morgen etter ankomst oppdaget vi at balkongen på baksiden var svært skitten. Samt at den slett ikke var renovert. Underlig anretning for å holde hva ute? (Se foto.)Ei heller var parasoll mot sola slått opp. Den var med andre ord ikke klargjort for gjester. Først etter klage til resepsjonen ble det gjort. Første vasking var kun midt på gulvet. Måtte be om en til. De første tre nettene var det mulig å sove med dørene oppe, selv om støy fra hotellets bar samt trafikk gjorde søvnen oppstykket. Så begynte det å blåse meget sterkt, og vi måtte lukke dørene. Selvsagt skal man kunne det på et 4-stjernes hotell. Natt tre slo vi på AC og de virkelige problemene startet. Det hørtes ut som et fly i rommet, samt at det ikke var mulig å stille hastigheten lavere. Både lyd og innstilling av luftretningen umulig. Da jeg ringte og ba om hjelp fikk jeg beskjed om å slå av. Meget lite imøtekommende svar med andre ord. Morgenen etter ba vi igjen om hjelp til å stille inn og ned anlegget. Ved vasking av rommet den ene morgenen, satt vi på terassen mot havet. Og oppdaget at vi var låst ute av rengjøringspersonalet. Flaks at vi hadde mobil og kunne ringe resepsjonen. Ingen mulighet til å få tak i folk i 5. Det neste som skjedde var at vi ble forstyrret av ansatte om kvelden, fordi det var sånn bråk fra den bakre terassen for naboene.... «Superior»bråk? For å si det slik så banket man på uten å si hvem det var, og hva det gjaldt. Etter noen dager ble airconditionen justert slik at vi ikke hadde den kalde luften på full styrke i ansiktet. Men, den var likevel så støyende at det ble store problemer med søvnen for oss begge to. Dette forklarte vi i resepsjonen flere ganger, men fikk til svar at siden vi hadde dette rommet med havutsikt fantes ikke noe bytte. Tre netter før avreise ble vi innkalt til resepsjonen (30 mai), og spurt om alt var bra, om vi var fornøyde. Vedkommende anklaget oss da for å ha laget merker på en klar plaststol, hvilket vi avviste, og fikk beskjed om at denne kostet 35 euro. Sukk. Som «plaster på såret» fikk vi denne dagen suite vendt mot baksiden, med kjøkkenkrok og i det hele tatt fungerte ett av AC-anleggene på en normal måte. Glade og fornøyde med utsikt til de siste nettene god søvn kjøpte vi inn mat. Kose oss i heimen. Vi var jo veldig slitne etter nettene med minimal søvn. Vel, maten ble det ikke noe av, stekeovnen virket ikke. Han ringte resepsjonen og spurte om noe var galt med sikringene el ? Ble satt videre og fikk til svar at ovnen ikke hadde vært i orden på «many years». Dessuten fikk han beskjed om at VI burde sjekket at rommet var i orden før innkjøp. Er det virkelig gjestenes ansvar at ting er i orden på et hotell med fire stjerner? Da svarte han at han ikke visste om han skulle le eller gråte, og la på. Vel, så skulle vi legge oss og hvile før tur ut etter mat. Det viste seg at sengen var hard som stein. Overmadrass som hotellet skryter av å ha for å gjøre søvnen bedre måtte man bestille, men før 19 00. Vi sa at ble vi bare låst inn der madrassene var kunne vi legge den på selv. NO WAY. Vi kunne få den «early in the morning»Nok ei dårlig natt ble et faktum. Dagen etter gikk vi ut. Kom tilbake til hotellet for å hvile rundt 11 om formiddagen. Madrassen fortsatt ikke der. Vi måtte klage før det ble gjort. Da ble undertegnede helt oppgitt og sa at hun synes det var en underlig holdning over for gjestene på dette hotellet, og at hun var «really pissed». Med et hederlig unntak opplevde vi resepsjonen som lite imøtekommende og vennlige. I tillegg må det sies at frokosten var svært dårlig. Punktum. Vårt råd til reisende er å la være Agla Hotel. Og, om man likevel velger stedet så la vær superior tilbaketrukket rom i 5 etg. Velger man suite mot baksiden i 3., så sjekk om alt er i orden. Dette hotellet mener tydeligvis at det er gjestenes ansvar. Vi har aldri opplevd noe lignende. Det som skulle vært ferie og avslapping ble en «superior» horror story....

17.08.2017

av Ron B

Agla hotel sentralt i Rhodos

Trivelig hotell sentralt i Rhodos. Nære stranden. 20min spasertur fra Old Town. Trivelige ansatte. Spesiellt den snille nattevakten som alltid venter på oss og møter oss i vestibylen med klemmer å kyss. God frokost og trivelig betjening. Grei rengjøring på rommene. Har vært her 2 år på rad, som familie og denne gang kun vi voksne. Kommer gjerne tilbake

03.08.2017

av Freedom145611

Dårlig renhold

Lite hyggelige og imøtekommende. Sur betjening i frokost sal. Dårlig vask av rommet og sjelden bytte av sengetøy. Rengjørings personalet startet med å banke på og lukke opp døren fra kl 0830😡😡😡. Kommer ikke tilbake

26.10.2016

av Mallsan Trondheim, Norge

Bra hotell

Hotellrommene er rene og passe store. De ansatte er hyggelige og hjelpsomme. Frokosten har bra utvalg og de varierer hvilke varmretter de har. Veldig stille og rolig hotell, hørte ikke en eneste lyd fra naborommene. Hotellet ligger rett ved vind-stranden, og 10-15 minutters spasertur fra Ellie-stranden. To ting som trekker ned: 1: få stikkontakter på rommet 2: vaskepersonalet låser seg inn rundt kl 0900, når de ser at du fortsatt er på rommet lar de bare døra slå igjen, de prøver ikke å dempe lyden av døra som smekker igjen når de går ut igjen.

27.08.2016

av BjornFor Stavanger, Norge

Hjemmekoselig hotell sentralt i Rodos by

Vi hadde små forventninger til hotellet da vi hadde latt oss friste til en "hopp-på" tur med dobbelrom. Allerede fra vi sjekket inn fikk vi den gode "hjemme" følelsen! Vennlig betjening hvor alle smilte og virket å bry seg om oss. Hotellrommet var ok, men lite og vendte mot bakgården. Balkongen burde vært litt større, men grei nok for den lille bruken vi hadde. Wifi virket dårlig på rommet. På tross av at jeg klagde på dette flere ganger skjedde det lite. Restauranten i nærheten var så elskverdig at wifi signalene der var supre på rommet vårt, og da klarte vi oss godt. Frukosten var helt super! Manglet absolutt ingen ting, og betjeningen var "solstråler". Bassengområdet var helt ok, men litt slitt. Vi spiste også lunch i restauranten på hotellet, og ble heller ikke der skuffet! Men først og fremst er det menneskene som jobber på hotellet som gjør dette til ett hotell vi rangerer høyt! Alle som en fikk oss til å tro på at vi virkelig var gjester, og at de satte pris på vårt besøk. Derfor var klemmene vi fikk da vi reiste helt naturlige og oppriktige fra begge parter. Takk til alle som jobber på Agla! Vi kommer tilbake når anledningen byr seg.