Våre gjesters vurdering
Vurdering fra TripAdvisor
Her ser du våre egne gjesters vurderinger av hotellet.
9,3 av 10 Basert på 57 vurderinger
Total vurdering
 
9,3 / 10
Rengjøring
 
9,8 / 10
Nøyaktig beskrivelse online
 
9,2 / 10
Oppfylte forventningene
 
9,3 / 10
Fasiliteter
 
8,6 / 10
Mat og drikke
 
8,7 / 10
Rom / leilighet
 
8,6 / 10
Service
 
9,7 / 10

Siste gjestevurderinger


9 av 10

+
Beliggenhet, frokost, personalet
-

Bekreftet gjest: 2022-09-26


9 av 10

+
Beliggenhet
-

Bekreftet gjest: 2022-09-12


10 av 10

+
Beliggenhet og betjening
-

Bekreftet gjest: 2022-09-12


10 av 10

+
Det er et pent og koselig hotell som ligger fint til i forhold til Strand, restauranter og butikker. Hyggelig innehavere og ansatte.
-

Bekreftet gjest: 2022-09-12


10 av 10

+
Renhold, hyggelig betjening , sentralt.
-

Bekreftet gjest: 2022-08-29


10 av 10

+
Veldig god service og beliggenhet.
-

Bekreftet gjest: 2022-08-22


9 av 10

+
Beliggenhet
-

Bekreftet gjest: 2022-08-15


8 av 10

+
Veldig oppmerksom hotellsjef med flinke ansatte
-

Bekreftet gjest: 2022-06-27


10 av 10

+
Beliggenheten og personalet
-

Bekreftet gjest: 2022-06-24


10 av 10

+
Utrolig hyggelig mennesker som jobbet der
-

Bekreftet gjest: 2022-06-13


En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.


Totalvurdering

  • 4,5/5 Sted
  • 4,5/5 Sovekvalitet
  • 4/5 Rom
  • 4,5/5 Service
  • 4/5 Verdi
  • 4,5/5 Renslighet

81% anbefaler hotellet

142 vurderinger
Utmerket
 
81
Veldig bra
 
42
Bra
 
9
Mindre bra
 
5
Dårlig
 
5

Fem siste vurderinger

17.09.2018

av Pål G Oslo, Norge

Hyggelig septemberferie i Parga

Dette var vårt andre opphold i Parga og i år valgte vi hotell Maistrali. Sjarmerende hotell med hyggelig betjening og fin beliggenhet like ved stranden og kort spasertur til havnen. Vi hadde rom i 3. etg. med havutsikt. Kan anbefale hotellet. irgr

 
02.09.2018

av MailinT4

Dårlig service og holdninger mot hjemløse dyr

Vi ble møtt i resepsjonen av en dame og en gutt som bar opp koffertene våre. Han kunne ikke så godt engelsk. Rommet var lite og trangt, og vi stanget hele tiden beinet i sengekanten. Sengen var det hardeste vi noen gang har sovet på og var stive i ryggen hver morgen. Dusjen lakk på badet og gulvet var som regel alltid vått pga det. Heller ingen plass til shapo og balsam osv i dusjen så alt måtte stå på gulvet. Rommene var ekstremt lytte og vi ble holdt våkne tre netter på rad av hylende og skrikende barn som lekte i gangene fra 12-03 på natta. Vi klagde på det, men damen i resepsjonen gikk med en gang i forsvar og sa at det var en baby som hadde feber. Vi forklarte at vi ikke hadde hørt noen baby, men ganske store barn som lekte utenfor rommene. Det eneste hun sa da var at de skulle reise samme dagen, også snudde hun seg videre til noen andre gjester. Vi fikk ingen unnskyldning eller et smil på noen måte. Veldig spesielt og du står der som en idiot. Det er damen i resepsjonen og mannen hennes som driver det. Eneste personene som var hyggelige var en som ofte stod i baren og rengjøringspersonalet. Fin utsikt mot sjøen og kort avstand til stranden, men frokosten var sørgelig og det var kalde egg og bacon. kun brødskiver å få. Meget spesielt at de ikke heller fikk til en avtale med et fantastisk godt bakeri som lå rett over veien. Da kunne gjestene fått deilige rundstykker og annen god bakst som man forventer på et 4-stjerners hotell. Dette hotellet burde ikke hatt mer enn 3-stjerner. PS: For de som har empati for hjemløse katter er ikke Parga stedet å reise. Helt forkastelige holdninger og forferdelige lidelser overalt. Hotellet matet en gravid katt og fortalte stolt at hun pleide å få 2 kull i året hvert eneste år. De ville ikke dra å kastrere henne selv om de har flere måneder på vinteren til å hjelpe med dette. Det var dråpen for oss, og det ble en diskusjon rundt det hjemløse katteproblemet der. Etter dette unngikk de oss og smilte ikke. Jeg konfronterte de og spurte hvorfor de oppførte seg slik mot oss og de svarte at de hadde så mye "business" å gjøre, og at de skulle smile i morgen. Merkelig oppførsel. Alt i alt stod ikke dette hotellet til 4-stjerner og det var en merkelig hotelledelse. Var de i dårlig humør så smilte de ikke osv. Så ignorante mennesker mot syke og lidende dyr skal man lete lenge etter. Ikke en plass for oss

 
11.07.2016

av ToreH548

Hotellanmeldelse

Flott hotell,beliggende nær stranden i Praga by.Rommet lå i 3etg.Fantastisk utsikt mot stranden og øyene rundt.Hotellets beliggenhet lå et steinkast fra promenadegaten.De hotellansatte var imøtekommende og svært hyggelige.Koselig frokostareal på gateplanet,med blomster og frukttrær som ramme.

 
16.09.2022

av 718mariannef

Excellent stay!

The entire hotel and our room (attic apartment) were very clean. Can’t beat the location. Steps away from the beach, shops and seaside restaurants. The staff was very friendly and hospitable. In fact, my husband accidentally left a dress shirt behind and the staff is going to mail it to us! Highly recommend this hotel! We will be back!

 
25.07.2022

av kjm332 Kilmarnock, Storbritannia

Perfect week at the Maistrali

We booked this trip at short notice and had limited availability for accommodation but we were so glad that we chose the Maistrali. The facilities are excellent and the staff were so welcoming and helpful. We were in an attic room with views of the bay. The hotel is spotless and in an amazing location. Highly recommend.