En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.

Totalvurdering

10.09.2023

av grete b Stryn, Norge

Nydelig ferie på Katia hotel

Første utenlandstur etter at barna er voksne. Valget falt på Katia, siden det har en rolig og vennlig atmosfære, (uten høg musikk og skrik og skrål fra utallige vannsklier) Vi kom kl 13 lørdag, og fikk swim-out rommet nærmest restauranten. Her spiste vi tidlig frokost hver morgen, før vi gjekk den daglige 2 timers fotturen i området. Tilbake på hotellet vart det litt soling og bading, før vi besøkte stranda 500m unna. Godt med rullesteinsstrand, så vi slapp å ha med sand tilbake på rommet. På kveldene gikk vi til de lokale restaurantene, og vi prøvde mange av de lokale rettene. Stranda lå så nær at vi tok turen dit både 2 og 3 ganger pr. dag. Takk for oss! Vi kommer gjerne tilbake neste år! En perfekt lokasjon for vår ferie! Hilsen Grete og Åge Nygård, Stryn

10.09.2022

av henbra Karmøy, Norge

Midt i sola!

Rom er ok, men hvem kan bry seg om det når ute plass og bar er ute av denne verden! Undervurdert absolutt! Her får du ALT av service og et fantastisk opphold. Vi har blitt tatt imot som en bortkomne familiemedlem og service er topp kvalitet! Bartender har 20år på huset og gir deg all sin oppmerksomhet. Resepsjonen behandler deg som om du er familie, hva mer kan en ønske seg fra et "lite og intime" hotell midt i sola!!!

08.09.2022

av Britt B

Styr unna Den vanlige greker er mye hyggeligere en dette

Styr unna dette hotellet Alle grekere vi møtte de fjorten dagene vi var på Rhodos var meget hyggelig og imøtekommende i motsetning til personalet her Vi måtte forlate rommet 14 timer før hjemreise og bagasjen måtte stå ute i resepsjonen delvis uten tilsyn Jeg sjekket dette flere ganger Vi kommer ikke tilbake

04.09.2022

av siv A

Har opplevd bedre service på andre hotell

Hotellet er helt greit . Ikke den beste beliggenheten , rett ved en sterkt trafikkert vei . Rommene er varierende . Noen trange og noen litt større . Opplevde forskjellsbehandling av gjeste . Kan ikke si at betjeningen hadde ønske og vilje til å hjelpe oss som gjester. Oppholdet gikk helt greit , men dette er et hotell vi ikke kommer til å dra tilbake til . Heller ikke anbefale det til andre .

23.07.2022

av bj_rnk_rek Elverum, Norge

Bedre enn forventet!

Veldig fint og koselig hotell! Rolig og behagelig atmosfære! Betjeningen var veldig blide og hyggelige, vi storkoset oss her! Hotellet var rent og fint! Basseng området var veldig fint! Det var 29 grader i vannet i alle bassengene! Gode drinker og rask betjening i baren ved bassenget. Fryste glass til ølen var supert! Maten var helt ok og mer enn bra nok til en lunsj! Tunfisk sandwichen var veldig god! Alt i alt en fin opplevelse som leverte over forventningene! Anbefales!