En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.

Totalvurdering

Fem siste vurderinger

20.09.2017

av Elin Hilde H

Få vekk noe stjerner på dette hotellet.

Aldri vært så skuffet som da jeg kom til dette lite velstelte hotell. Hushjelpen fortalte at det ikke ble noe service på vårt rom da hun var syk. Det fikk vi også merke,opp i resepsjon for å få rene sengeklær og håndklær. Møtt med sure miner. Hele hotellområdet bærer preg av dårlig vedlikehold . Toppen et to stjernes hotell.

19.09.2017

av Mona Idun W

Dårlig rengjøring.

Kom på natta, ble plassert i en kjeller. Dårlig luft på rommet. Alt var møkkete der. Ble ikke vasket mens vi var der. Skulle vært skiftet sengeklær og hånkler 2 ganger i uka, ble ikke gjort, så vi måtte gå å spørre om de kunne gjøre det, og da var det sure miner. Toalettpapir måtte vi spørre om også. Alt på kjøkkenet var møkkete, måtte kjøpe hånkle, kluter og oppvaskmiddel. Snackbaren i hagen var det god mat og hyggelig mennesker. Bare litt oppussing, kunne gjort susen. Dette hotellet fortjener ikke mer en 2 -

31.08.2016

av Osloboer70 Norge

Dette er ikke et 4-stjerners hotel

Står oppført med 4 stjerner, er knapt nok et 3-stjerners. Det beste er nærheten til egen strand (avgift for bruk av strandstoler), et fint poolområde (kamp om solstolene), samt meget rikholdig og god frokost. Rommene og spesielt badene trenger vedlikehold. Døren til badet lot seg ikke lukke fordi karmen var råtten. Dusjen er i et hjørne av badet avskilt med et dusjforheng som klistrer seg til kroppen. Vi ble anmodet om å ikke kaste toalettpapir i toalettet. Vi betalte for halvpensjon, men droppet middagen etter et par dager og spiste på en nærliggende traverna. Hotellet ligger 20 min med buss til Rhodos by.

29.08.2016

av Kjetil1961 Fagernes, Norge

Ikke 4 stjerner !!!!

Vi ankom hotellet for ei ukes opphold og får tildelt ett større rom (nr 88) enn bestilt de 2 første nettene og alt virker flott på tross av at hele hotellet er mer enn modent for oppgradering og vedlikehold. Bytter rom (nr 72) på 3. dagen og blir forferdelig skuffet. Ac på rommet fungerer dårlig, noe jeg etterhvert fikser på sjøl. Det er ingen servering ved bassenget, bare i hagen ved stranda. Badene trenger absolutt oppgradering og møbler på rommene +madrasser i sengene er fullstendig utslitte og burde vært skiftet for flere år siden. Den femte dagen går det en brannalarm på ettermiddagen og vi går til resepsjonen som er samlingspunkt, der blir vi stående med flere andre gjester uten noen info. Alarmen stopper til slutt og vi begir oss etterhvert tilbake til rommene sammen med alle andre. Dette gjentar seg flere ganger utover kvelden og jeg tør ikke tenke på hva som hadde skjedd om det var alvor og ikke falsk alarm. Pluss til betjeningen som er blide og imøtekommende men stedet er i forfall og det må gjøres grep for her er det potensiale til noe mye bedre.

20.08.2016

av j_rgens820 Trondheim, Norge

Helt okei :)

Helt okei hotell til en rimelig penge. Her trengs det oppgraderinger, virker som at det har vært et flott hotell som henger etter med vedlikeholdet. Koselig taverna nærme stranden med kjempe hyggelige mennesker som jobber der 👍 Med unntak av manglende vedlikehold og en noe dårlig frokost så var vi fornøyd :)