Ble ferien din påvirket av coronasituasjonen?

Vi vet det har rådet mye bekymring og usikkerhet, og mange var på reise med oss da reiserådene og restriksjonene ble innført.

Det var en ny og krevende situasjon for alle, også for oss i Apollo. Vi vil derfor takke deg atter en gang for tålmodigheten og forståelsen dere ga oss. Tusen takk! Vi håper du følte deg ivaretatt, tross alt.

Du fikk hjemreisen fremskyndet og har krav på erstatning.

Dersom Apollo tok avgjørelsen om å fremskynde hjemreisen, har du krav på erstatning. Du behøver ikke kontakte oss, vi kontakter deg så raskt vi kan, og vil gi informasjon om hvordan du skal forholde deg.

Dersom du selv valgte å reise hjem tidligere enn planlagt, erstattes ikke tapte dager.

Jeg måtte holde meg på hotellrommet – har jeg krav på erstatning?

Hvis ferien din ble rammet av unntakstilstanden og bevegelsesbegrensninger, ber vi deg sende oss en reklamasjon. Reklamasjonsskjema finner du her. Apollo følger alltid Pakkereiseloven og vurderer reklamasjoner i henhold til den.