Har ferien din blitt påvirket av coronasituasjonen?

Sist oppdatert: 25.03.20

Vi vet det har rådet mye bekymring og usikkerhet den siste tiden, særlig for deg som befant deg på reise med oss da nye reiseråd og restriksjoner ble innført.

Det har vært en ny og krevende situasjon for alle, også for oss. Vi vil derfor benytte muligheten til både å beklage for ulempene det har medført, og samtidig takke deg for din tålmodighet og forståelse. Vi forsikrer deg om at vi har gjort alt vi kan for å hente hjem alle gjestene våre så fort som mulig, og håper at du har følt deg ivaretatt til tross for de ekstraordinære omstendighetene.

Dere fremskyndte hjemreisen – har jeg krav på erstatning?

Ja. Dersom Apollo tar avgjørelsen om å fremskynde en hjemreise, har du krav på erstatning. Vi oppdaterer denne siden i løpet av noen dager med hvordan du forholder deg til dette. Inntil videre trenger du ikke kontakte oss, da vi vil gi deg informasjon her om hvordan du skal forholde deg.

Dersom du selv har valgt å reise hjem tidligere enn planlagt, erstattes ikke tapte dager.

Jeg måtte holde meg på hotellrommet – har jeg krav på erstatning?

Hvis ferien din ble rammet av unntakstilstanden og bevegelsesbegrensninger, ber vi deg sende oss en reklamasjon etter hjemkomst. Reklamasjonsskjema finner du her. Apollo følger selvfølgelig alltid Pakkereiseloven og vurderer reklamasjoner i henhold til den.