En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.


Totalvurdering

  • 4,5/5 Sted
  • 4,5/5 Sovekvalitet
  • 4,5/5 Rom
  • 4,5/5 Service
  • 4,5/5 Verdi
  • 4,5/5 Renslighet

95% anbefaler hotellet

1186 vurderinger
Utmerket
 
855
Veldig bra
 
183
Bra
 
67
Mindre bra
 
35
Dårlig
 
47

Fem siste vurderinger

24.08.2024

av Lars N

Flott hotell, god service, men høy musikk på kveldene.

Flott hotell med fin beliggenhet. Hotellet består av 5 bygninger fordelt på hver side av veien, med en underjordisk tunnel som knytter de sammen, 3 utendørs basseng, treningsrom, og spa-avdeling. Alle ansatte er svært hyggelige og servicevennlige. Det er store og flotte lounge-områder hvor enn kan nyte tiden i skyggen men en god drink. I tillegg er det en liten kiosk tilknyttet til hotellet. Verdt å merke seg er at det spilles svært høy, og etter min smak dårlig musikk, på kveldene i alle fellesområder. Det er omtrent ikke mulig å finne seg et bord med rolig av lav musikk. Vi brukte derfor mesteparten av kveldene på andre steder i nærheten.

 
20.08.2024

av Liv P Porsgrunn, Norge

Fint hotell med god atmosfære!

Vi har reist til dette stedet i mange år, gode rom, deilig mat( savner litt mere av den Tyrkiske maten) veldig god sevice og da må vi nevne Zafer Akduman og Selma og resten av alle de hyggelige ansatte. Veldig god beliggenhet, egen Strand , med god sevice.God atmosfære for ungdom og voksne! Vi kan absolutt anbefale Cooks Club .Vi kommer tilbake hit.

 
20.08.2024

av Monica R

En skuffende opplevelse etter tidligere positive besøk

En skuffende opplevelse etter tidligere positive besøk Vårt nylige opphold ved Cooks Club fra 6. til 13. august 2024 var dessverre preget av skuffelser, til tross for at dette var vårt tredje besøk etter svært gode opplevelser i 2019 og 2020. Vi hadde gledet oss stort til å returnere, denne gangen med vår sønn. Problemene startet allerede i bestillingsprosessen. Til tross for at vi booket rommet via hotellets nettsider, mottok vi aldri noen bekreftelse, selv etter fem purringer. Vi fikk ingen respons, selv etter å ha sendt meldinger direkte til hotellet via en e-postadresse vi fikk fra Sunpark. Én måned før avreise, da vi fortsatt ikke hadde mottatt noen bekreftelse, avbestilte vi rommet og booket et nytt via Booking.com. Også denne e-posten ble ignorert. Dagen før avreise mottok vi en melding fra hotellet klokken 19:00 via Booking.com, hvor vi ble informert om at rommet vårt var avbestilt på grunn av høy kapasitet. Dette skapte stor uro, og vi brukte mange timer på å forsøke å komme i kontakt med hotellet. Da vi endelig fikk tak i resepsjonen, ble vi bedt om å finne et annet hotell. Dette var både skuffende og stressende. Overraskende nok, da vi ankom hotellet i Antalya, fikk vi beskjed om at vår opprinnelige reservasjon fortsatt var aktiv. Hadde vi fått tilbakemelding tidligere, kunne vi unngått denne stressende situasjonen. Vi var takknemlige for at Hussaini i resepsjonen kunne bekrefte rommet vårt, og vi ankom hotellet med en følelse av lettelse, klare for å nyte oppholdet. Vi hadde bestemt oss for å kjøpe all inclusive basert på tidligere gode erfaringer med hotellets mat og personale. Dessverre var opplevelsen skuffende denne gangen. Prisen 16000,- nok (3 personer) vi ble presentert for ved ankomst var betydelig høyere enn det vi tidligere hadde blitt oppgitt, og kvaliteten på maten og servicen levde ikke opp til forventningene. Andre svenske og Norske gjester hadde betalt 10000,- nok For eksempel, en hamburger på all inclusive-menyen så helt annerledes ut enn den som ble servert til betalende gjester. Snacks-menyen på all inclusive var svært begrenset, og vi måtte betale ekstra for pizza, som kostet 120 NOK. All inclusive-pakken varte fra 10:00 til 22:00, men kommunikasjonen rundt hva som var inkludert var dårlig. Det var buffet hver dag, med mye gode grønnsaker og enkle kjøtt og fiskeretter. Dessertbuffet var god. Vi opplevde vi ved flere anledninger å få møkkete glass med appelsin rester, noe som er helt uakseptabelt. Området rundt bassenget var tidvis skittent, med sneiper og søppel som ikke ble ryddet opp. I det ene skifterommet lå det en kasse som gjorde at det ikke kunne brukes. Bak skifterommet lå det gamle madrasser og søppel strødd rundt, noe som ga et svært dårlig inntrykk. Til slutt, på avreisedagen, ble vi feilaktig informert om at all inclusive-pakken ikke var betalt, til tross for at vi fremviste kvittering fra banken. Dette viser at det er null kontroll på booking og betalinger, og gir et inntrykk av rot og dårlig kommunikasjon blant personalet. Til tross for alle problemene, ønsker vi å fremheve Aslan, som var en utrolig positiv og hyggelig mann. Han gjorde sitt beste for at vi skulle få en fin uke! Jeg har forsøkt å kontakte hotellet for å gi dem muligheten til å rette opp disse problemene før jeg publiserte denne anmeldelsen, men også denne henvendelsen ble ignorert. Dette speiler dessverre vår opplevelse av dårlig kommunikasjon og manglende service gjennom hele oppholdet.

 
15.08.2024

av Quest38946348782 Bergen, Norge

Fint hotell og service

Utrolig fint hotell. Atmosfæren og uteplassen var veldig bra. Det var super mat og bar. Rommene var fine og store. Hotellet var ryddig og det var et rolig område, det var tilrettelagt for både ungdommer og voksne. Vil legge til kjempe god service spesielt av Zafer Akuduman. Man fikk alltid hjelp av han med det man trengte:)

 
04.10.2023

av Hege G

Opphold på Cook’s Club Alanya august 2023

Det var med stor spenning vi kom tilbake til Alanya i august 2023 for 2 uker ferie på det nye anlegget til Cooks Club Alanya Beach. Etter mange år på Sunprime Alanya Beach var vi spent på hvordan det nye konseptet til Cooks Club var blitt. Vi ble nok litt skuffet. Den koselige atmosfæren som var hos Sunprime Alanya Beach og som gjorde at vi kom tilbake år etter år var borte. Det var nå blitt et moderne "hipt" sted uten sjel. Når det er sagt, var det "nye" anlegget både pent og stilfullt. Det som manglet var atmosfæren som vi hadde på Sunprime Alanya Beach, og som gjorde at vi reiste tilbake år. Heldigvis var fortsatt både Selma, Ali og Ekrem der. Dette er mennesker som virkelig gjør sitt ytterste for at du skal trives, noe vi tross alt gjorde, selv om mye av den gamle, gode atmosfæren var borte. En stor honnør til disse tre for å legge til rette for et hyggelig opphold. Vi kommer helt sikkert tilbake, men ikke hvert år, slik at vi har gjort de siste 8-10 årene. Til slutt; prisen for oppholdet er nå blitt svært høy. Sammenlignet med vårt siste opphold på Sunprime Alanya Beach var prisen for oppholdet økt med ca 40-50 %. Fra å ha vært et hotell med veldig mange skandinaviske gjester, var disse nå i fåtall.