En gjestevurdering baseres på den enkeltes innlegg hos TripAdvisor (om reiser og hotell). Den reisende kan ha reist på egen hånd eller med en annen arrangør. Apollo tar ikke ansvar for innhold eller vurderinger.


Totalvurdering

  • 3/5 Sovekvalitet
  • 2,5/5 Sted
  • 2,5/5 Rom
  • 3/5 Service
  • 3/5 Verdi
  • 3,5/5 Renslighet

36% anbefaler hotellet

390 vurderinger
Utmerket
 
43
Veldig bra
 
84
Bra
 
91
Mindre bra
 
55
Dårlig
 
117

Fem siste vurderinger

26.03.2018

av jannar85 Oslo, Norge

OK hotel

Når vi ankom stedet, var det litt vanskelig å finne fram til inngangen. Etter å ha rotet oss opp og ned på hotellet, fant vi omsider fram til resepsjonen. Litt vanskelig å forstå resepsjonisten, men fikk god hjelp å finne fram til riktig inngang (vedkommende kom ut og viste oss rett vei). Daglig renhold. Mye bakker til hotellet, men enkelt å bli kjent med området rundt. Hotellet ligger midt i spanske omgivelser, med lokale mennesker på alle kanter. Bassengområdet ser veldig fint ut. Oppsummering: Om lite variert middagsbuffet går fint for deg / dere, så er det rimelig å bestille halvpensjon. Personlig mistet jeg mer og mer matlysten for hver dag jeg spiste middag der. Frokost er ikke noe å klage på, da denne er innenfor hva som er akseptabelt med både mat og drikke (kaffe, juice og vann), så om du inkluderer frokost går det fint. Koster ellers rundt €9 per person for hvert måltid. Jeg og min mor betalte ca. €80 totalt (ca. €40 hver) for begge måltider i to uker. Dette tilsvarer rundt €3 per person for mat daglig. Rommet var helt OK. Fin, men liten veranda. Noe slitt, men det er nok å forvente av et to-stjerners hotell. Det er bare tre stikkontakter på de minste rommene (to på soverommet og en på badet). Dette ble ikke noe særlig problem for oss. Rommene er av ulik kvalitet. Noen blir plaget av store vanndammer innendørs om det regner. Rommene er slitte og dyr kan forekomme. Vær obs på at det kan virke støyende fra både dere og naboene rundt. Alle hører variert støy. De drev på med oppussing daglig, og da var støyen mer intenst på grunn av borring og hamring. Dette gjorde at vi ble drevet ut fra rommet, og min mor fikk ikke tatt seg sin faste middagshvil. Papirtynne vegger, fikk naboklager bare vi snudde oss i senga. Vi løste problemet om natta ved å fjerne hodegavlene av metall. Det er veldig lydt, og vi hører folk som prater helt inn på rommene og fra baren. Naboparet måtte bytte rom på grunn av bråket fra uteområdet nede ved resepsjonen, men dette har gått greit for oss, men de trodde det kom fra vårt rom og at jeg og min mor har hatt folk over og festet inne på rommet. Mannen kom heldigvis ut og tok det opp med oss, så vi fikk avklart at det ikke var oss bråket kom fra. Renholdet er det eneste som imponerte oss mest. Etter å ha lest anmeldelsene på Tripadvisor, ble vi veldig usikre etter å ha bestilt hotellet, men førsteinntrykket var bedre enn forventet. Du får det du betaler for, og ikke mer enn det. Vi var heldige og fikk god utsikt mot havet og lokalbefolkningen. Er et stykke unna sentrum, og bratte bakker oppover til hotellet. Taxi kan du få alt mellom €3-5, og dette er en helt grei pris. Er et lite minimarked like bak hotellet, og en liten koselig restaurant.

 
23.02.2017

av Anne Katrin A

forferdelig hotell

Personalet unnvikende og bare jatter med, tar ikke klagen på alvor, finner på unnskyldninger for å slippe diskusjon, f,eks fylle vannflasken sin midt i samtalen.. ojjj der ringte telefonen og kaster seg over den. Små trange rom, trange lange ganger , rene labyrinten, skittent og trekkfullt. Noen rom mørke og utsikt rett i veggen, mat os og matlukt rett inn. Personalet lite servise innstilte, og det meste var vanskelig. langt fra sentrum, stort sett bare oppoverbakke da det ligger på en høyde. Ikke sted å ta med barn, det skjer absolutt ikke noe der. ekstremt lytt, det hørtes ut som folk satt på sengekanten og pratet, dusjet, div sengeaktiviteter, wc .. du kan høre absolutt alt dessverre, og meget høyt.. ingen isolasjon og veggene forsterker lyden.. Ble vekket flere ganger pr natt av dette.

 
05.01.2017

av 758ingere Mjøndalen, Norge

Vil ikke hit igjen !

Personalet i resepsjonen og matsalen var hyggelige og flinke. Maten var bra. Men rommene var knøttsmå med korte senger.Renholdet på rommet var helt forferdelig. Det lå noe fint,knust glass på verandaen når vi kom, det lå der også når vi dro ! Det lå støv og bøss langs veggene og under sengene, ble ikke fjernet. Vi fikk ikke byttet håndklær på den uken vi var der. Fikk byttet putetrekk 2 ganger. Ligger på en høyde, det var greit å gå ned til sentrum og ta taxi opp igjen.

 
21.09.2021

av Daydream748104

Mr bell

Rooms dirty bathroom dirty table dirty staff very friendly but no excuse for room being dirty never again not the distance to beach as advertised and to bus station went self catering no fridge only good point was staff very friendly

 
20.09.2021

av wdn417

Hotel Globales Acuario

A reception person Jonatan was very unfriendly and rude. I am on tenerife more than week, I did register as resident to get a flat for 1 year. I came to Puerto de la cruz for meeting but is was cancelled in case of Jonatan behaviour. I didn't have number with me, I promised to prove it on morning because this department of police is open 10:00-12:30 instead of that I should make again 50 eur covid test which I don't need because I was making it on arrival to Tenerife. I did lost whole day, had to leave my baggages in hotel reception and book another hotel for 1 night to find something else. THE OTHER HOTEL DIDN"T HAVE PROBLEM WITH THAT BECAUSE IT"S ILLEGAL. REGULATIONS: Important Notes: • You will need a certificate, either on paper or digital, that proves that you have taken a diagnostic test. You can either bring the certificate from your country or take the test on arrival in the assigned places. The date and time of the test, the identity data of the person, the authorized center responsible for the verification and the negative result must be stated. • You must bear in mind that the hotel is obliged to deny access to anyone who does not comply with the access conditions described above. • This requirement will not apply to whoever proves the condition of resident in the Canary Islands, and declares under their responsibility that they have not left the territory of the Canary Islands in the 15 days prior to their arrival at the hotel and that also in this period they haven't had symptoms compatible with COVID-19. • Neither will it be necessary to demonstrate that the aforementioned diagnostic test has been carried out to non-residents who prove through their travel document that they have stayed in the territory of the Canary Islands prior to the date of access to the tourist accommodation establishment, and that they also declare under their responsibility that in that period they have not had symptoms compatible with COVID-19.I will describe how you hotel prospere and treat guests everywhere where it's possible. I WAS NOT ABLE TO GET IN HOTEL AND I WAS NOT ABLE TO GET MONEY BACK. THEY TOLD ME TO SLEEP ON FLOOR OR FIND OTHER HOTEL OR MAKE COVID TEST AGAIN WHICH IS NO NEEDED. Employee Jonatan should not work in this hotel.