Core, cardio og Ruffie med Veronica Welin

I løpet av noen bestemte uker besøker treningsinstruktøren og den personlige treneren Veronica Welin to av våre treningshotell, La Pared på Fuerteventura og Cavo Spada på Kreta. Uken preges av tøff trening der ingen andre redskap enn din egen eller en annens kropp benyttes.

Timene er bygd opp etter modeller som er enkle å følge. Ingen kompliserte steg eller koreografier som skal læres. Det skal være "enkelt" slik at alle kan være med. Denne uken fokuserer vi på å ta i, bli sterkere og ha det gøy samtidig. Uken er helt kostnadsfri og byr på enkle, tøffe timer som alle kan være med på. Du trener etter egen evne og gjør det så hardt som du ønsker det. All aktivitet foregår i strandområdet.


Hotell og datoer:

1. – 8. mars: La Pared, Fuerteventura. Se treningsprogrammet her.

20. – 27. juni: Cavo Spada, Kreta. Treningsprogrammet kommer.

26. sept – 03. okt: Cavo Spada, Kreta. Se treningsprogrammet her.

Merk at det kan forekomme endringer i programmet.

Hotell og dato

Dato: 1.– 8. mars 2020
Hotell: La Pared – Fuerteventura

Dato: 20.– 27. juni 2020
Hotell: Cavo Spada – Kreta

Dato: 26. sept – 03. okt 2020
Hotell: Cavo Spada – Kreta

Om uken

  • Enkle, men tøffe timer
  • Kostnadsfritt

Hvordan melder jeg med på?

  • Velg det hotellet og den treningsuken du ønsker å delta på og bestill din reise!
  • Å delta på gruppetimene er gratis – ingen forhåndspåmelding kreves.

Se alle treningsuker her.


Gruppetimebeskrivelse:

Goodmorning Workout: En kombinasjon av coreøvelser og øvelser som forbedrer bevegeligheten din. Rolig tempo, men kroppen får jobbe.

Run and train together: Vi mikser 20 sekunders løpeintervall med par- og individuelle øvelser. 

Ruffie: Et treningskonsept med påvirkning fra bryting og ulike kampsporter (uten slag og spark). Vi trener i par og individuelt. Trening for hele kroppen som lover mye latter.

Strength-circuit: Fem styrkebaserte øvelser som gjøres i fem runder.

Cardio-circuit: Fem pulshøyende øvelser som gjøres i fem runder.

5x5 min-training: Tre øvelser som gjøres kontinuerlig i fem minutter – fem runder. Ulike øvelser i løpet av de fem rundene.

Tabata: 20 sekunder på fulgt av 10 sekunder hvile – 8 runder. Vi jobber gjennom hele kroppen i de ulike rundene. 


 

Veronica WelinOm Veronica Welin

Veronica er en 40+årig tobarnsmamma i god form med motto om å motivere andre til å trene hardt for å få resultater og se til at det aldri er for sent. Veronica begynte som aerobicsinstruktør i 1996. Hun er lisensiert PT, treningsblogger og lisensiert Ruffie instruktør.